Part ( 1 )

637 68 3
                                    

(အရာအားလံုးဟာ ကၽြန္ေတာ္ တကၠသိုလ္ပထမႏွစ္မွာ စတင္ခဲ့တာပါ..........)
ေခါင္းစဥ္က.......
ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးရဲ႕ ရင္တြင္းခံစားခ်က္.........

.....................................................................

အသက္(60) အရြယ္လူေတ်ာက္ ခ်ယ္ရီပင္ေအာက္က ခံုတန္းေလးေပၚမွာ ထိုင္ကာ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေဟာင္းေလးတစ္အုပ္ကို စိတ္ဝင္တစား ဖတ္ေနေလသည္ ...... ထိုသူဟာ ေန႔တိုင္း သည္ခ်ယ္ရီပင္ႀကီးေအာက္မွာပင္ ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ကို မၿငီးေငြ႕တမ္းဖတ္ေနေလ့ရွိသည္...... အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္...........

........................................................................

Flash back......40 years ago.....

ေက်ာင္းပထမဆံုး စတက္တဲ့ေန႔ ေက်ာင္းေရွ႕မွာ ဝမ္းသာျခင္း၊ ရင္တုန္ျခင္းေတြ တစ္ေပြ႕တစ္ပိုက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျခစံုရပ္ေနခဲ့တယ္.........

ေက်ာင္းဝန္းတြင္းမွာလဲ မ်ားစြာေသာ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြ ကိုယ္စီကိုယ္စီလႈပ္ရွားေနၾကတယ္........

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ငါတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားျဖစ္ၿပီ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြနဲ႔ ဘဝ စြန္႔စားခန္းႀကီးကို ဝင္ေရာက္ဖို႔ ငါ့ရဲ႕ ပထမဆံုးေျခလွမ္း လို႔ ခံစားမိတယ္ ......

Chanyeol: Park Chanyeol!!! 5ting!!! ကဲ ေက်ာင္းထဲဝင္မယ္ go go go!!!

....................................................................

P: ေဟ့ မင္းက ပထမႏွစ္တက္မွာမလား....

Chanyeol:ဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္လား.....

P:အင္းေလ...

Chanyeol: ဟုတ္တယ္ဗ်......

P:အာ့ဆို ငါနဲ႔တူတူပဲ ငါ့နာမည္က Chen....ငါတို႔ chingu လုပ္ရေအာင္....

Chanyeol: nae ငါ့နာမည္က Chanyeol ...

P:ဟုတ္ပီ ငါတို႔အခန္းထဲသြားရေအာင္.....

Chanyeol: ok😉

........................................................................

Tr:ကဲ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားႀကီးေတြ Tr တို႔ Uni က warmly welcome ပါ...Tr ကေတ့ မင္းတို႔ရဲ႕ family tr ပါ...ေတြ႕ရတ ဝမ္းသာပါတယ္...

Students: Nae!!!

Tr: Ok!!!!.*€@...

............................................................

ေန႔လည္ေက်ာင္းဆင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ canteenသြားၾကတယ္ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ရခဲ့တယ္ Chen နဲ႔ Byun Beakhyun တဲ့ဗ် ကၽြန္ေတာ္ၾကားဖူးတာရွိတယ္ဗ် တကၠသိုလ္စာၾကည့္တိုက္က ရွယ္မိုက္တယ္တဲ့...ကၽြန္ေတာ္သြားခ်င္လို႔ chen နဲ႔ byun beak ကို အေဖာ္ညႇိေသာ္လည္း သူတို႔က စာဆိုတဲ့ အသံၾကားရင္ မူးတယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေတ်ာက္တည္း စာၾကည့္တိုက္ရွာပံုေတာ္ဖြင့္ခဲ့ရတယ္....

ကၽြန္ေတာ္ သြားရင္းနဲ႔ လမ္းေကြ႕တစ္ခုမွာ လူေတ်ာက္နဲ႔ တိုက္မိတယ္......

(အဲ့မွာ သူနဲ႔ စေတြ႕ခဲ့တာ....)

Chanyeol:အ!!!!

P: ရရဲ႕လား အဆင္ေျပရဲ႕လား..sorry ကြာ....

Chanyeol: ရပါတယ္ဗ်......

P:မင္းက ပထမႏွစ္ကမလား.....

Chanyeol:ဗ်ာ...ဘယ္လိုသိ.....

P: အူတူတူအတတေလးေတြက မ်ားေသာအားျဖင့္ ပထမႏွစ္ပဲေလ......

Chanyeol:စီနီယာေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္က....

P:ထားပါကြာ ကိုယ္က စတာ..... ကိုယ့္နာမည္က Wu Yifan....yifan hyung လို႔ေခၚေပါ့ကြာ မင္းကေရာ.....

Chanyeol:ကၽြန္ေတာ္က Park Chanyeol ပါ..

Yifan: အင္းပါ မင္းအကူအညီလိုရင္ေျပာေပါ့ကြာ အခုေတာ့ ကိစၥေလးရွိလို႔သြားလိုက္ဦးမယ္......

Chanyeol: Nae...အဲ Yifan hyung ခဏ.....

Yifan: အမ္ ...ဘာတုန္း.....

Chanyeol: ဟဲဟဲ ဟိုေလ စာၾကည့္က ဘယ္ကသြားရမလဲ ......

Yifan: စာၾကမ္းပိုးေလးေပါ့ ဟုတ္လား.....ဒီကေန တန္းတန္းသြားလိုက္..ေရာက္တယ္...

Chanyeol: Nae.... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....

Yifan: ရတယ္ရတယ္ သြားၿပီ......

(လွည့္ထြက္သြားတဲ့ ေနာက္ေက်ာျပင္ႀကီးကို ေငးၾကည့္ရင္း သူဟာ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲ တျဖည္းျဖည္းတိုက္စားေနရာယူသြားမယ့္သူ ဆိုတာ မသိခဲ့မိဘူး ...)
...............................................................

အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ Appa ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပးထားတဲ့ ဒိုင္ယာရီေလးအသစ္ခ့်တ္ခၽြတ္ေလးရဲ႕ ပထမ စာမ်က္ႏွာမွာ ေရးလိုက္မိတဲ့ စာသားက.......

(#First day of uni....
Beakhyun နဲ႔ Chen ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ရခဲ့တယ္......
Wu Yifan ဆိုတဲ့ နတ္သားတမၽွ ေခ်ာတဲ့ Senior ကိုလည္း သိခဲ့တယ္.............
#ဒီေန႔ကေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေန႔ေလးတစ္ေန႔ပါပဲ........

2.12.2016)
....................................................................

ဒီ fic ေလးက ေနာက္ေၾကာင္းျပန္တဲ့သေဘာမ်ိဳးေလး ေရးသြားမွာပါ......ၿပီးေတာ့ အကုန္လံုး Chanyeol'pov နဲ႔ပဲ ေရးသြားမွာပါ😊😊

Reader အားလံုးကို ေလးစားလ်က္...........





CRUSHWhere stories live. Discover now