глава 7

378 15 4
                                    

*на сутринта*
Г.Т.А.
Събудих се в обятията на Каро.Толкова е.....няма дума,с която да я опиша...поне за мен е възбуждаща,секси и мноого красива.Все още спеше😴.Толкова е сладка и невинна😍.Аз леко я облизах по корема и имаше вкус на диня и ягоди🍉+🍓.Беше ме гушнала силно и нямаше шанс да се измъкна,без да я събудя.
-Хайде ставай,скъпа!-казах й и я милнах по челото.
-Мммм...не искам!-отговори сънено.
-Моля те,поне ме пусни аз да стана!-примолих й се и направих кучешка муцунка.
-Ти ще стоиш с мен,балу!-разроши ми перчема.
-Щом искаш по лошия начин,добре....-аз започнах да я целувам по тялото,оставяйки й смучки.
-Нали осъзнаваш,че в момента не ме наказваш,а ме правиш щастлива?-пита ме и надигна едната си вежда.
-Ъъъъъъъ........-сега осъзнавах,че е права.Тя се протегна като котка🐱,стана и започна да облича разпиляните дрехи👕👗👖🎽👚👙 по пода.Последвах примера й.Тя ми беше взела тениската,така че се наложи да остана по плочки😏.
-Хей,ти нали ми каза "балу"🐶?-питах я.
-Ъ,да,защо?-каза тя и направи объркана физиономия.
-Защото ти се протегна като котка🐱,значи си котка🐱,а аз съм балу🐶....Бягай.-казах й.Тя започна да бяга,и да си призная,беше доста бърза💨🏃,ала не и за мен.Гонихме се около 30 минути,след което я пресрещнах,дигнах я и я целунах страстно,хващайки я....отзад.Тя се засмяни сложи ръце на вратът ми.Притиснах я до стената и започнах да я целувам по врата.
-Нещо против?-попитах я.Не бях сигурен дали иска точно сега.
-Ни най-малко!-усмихна ми се и започна да ме целува с език,което,разбира се,и аз правих👅.Целувах я по врата,тя започна да ме съблича и аз нея.Останахме по бельо и започнах да махам излишното.Качихме се горе и заключихме вратата.Усещах я с всяка една частица от тялото🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞.
*при Майк и Вале*
Г.Т.В
Добре де,бях му ядосана,ама си има причина...Понякога е....оффф....а друг път е....😍😍😍😍😍.Вярно е,обичам си го и то много,ама понякога е непоносим!
-Мила,извинявай за вчера!-каза ми той,усещайки,че е сгрешил.
-Спокойно,глупи,извинен си!Все пак си моето дзън!-казах и го целунах💋.
-Ъ....какво е дзън?-седнах в скута му,а той се протегна на леглото,хващайки ме за задника,за безопастност.
-Дзън е човека,с който искаш да прекараш живота си и го искаш само твой!
-И ти си моето дзън!-прекарах пръсти през косата му и легнах до него.Загледах се в големите му и красиви кафеви очи😍👀.
-Искаш ли на басейна?-попита ме.
-Ама навън не е най-топлото време в годината...Но добре.-излязохме и отидохме в басейна на задната веранда.Той започна да върви по края му,внимавайки да не падне.Аз го заснех и ето една от снимките на моето пухкаво мече🐻

Вампирите могат да обичатWhere stories live. Discover now