Ortaokulun saf halleri

3 1 1
                                    

Evet 7. Sınıfa giden saf salak bi kız kimseye karışmayan kimseyi takmayan ve en önemliside kimsenin takmadığı bir kız . Herşey yeterince yolunda olan haline şükredebileceğini kadar durumu iyi olan kız.ve işte o kız benim,kendimden 3 yaş küçük sevimli kıvırcık bir kardeşim var en değerlim herşeyim ve bide annem babam 4 kişilik bir aile.babam yakışıklı uzun boylu karizmatik bir Adam  barı ve emlak dükkanı var annemde kendi halinde ve durumun o kadar iyi olmasına rağmen çocuk bakıyor.herşeyin en iyisini ve en güzelini bize yaşatmak için uğraşır her anne gibi bitaneciktir o kısa boylu çok iyi kalpli kimsenin kötülüğünü istemeyen bir kadın ve onunda baktığı küçük Ayberk ,çok sever ona bakar ama kendi çocuğu gibi sever onu.bende orta sondayım İşte ergenlik halleri felan bir sevgilim vardı sevgilide demeyelim işte arkadaş  sayılır elimi bile tutamayan saf bir çocuktu  çok severdi beni benim okuluma gelirdi beni görmeye dersanede tanışmıştık arkadaş ortamıyla üzdüm biraz onu ağlattım haketmemişti ama birazda yanlış anlamalar olmuştu neyse bitmişti oda çocukluk işte.bu sıralar da OKS ye hazırlanıyordum,annem hep hemşire olup hemen meslek edinmemi isterdi beni düşündüğü için oysa benim küçüklük hayalim dansözdü ama hoş olduğu için tabi öğretmen olmak isterdim hep neden mi ? Çünkü hep giyinip süslenmek isterdim . Şeyma hocam vardı özenirdim hep ona çok güzel olurdu hep.Evet sınav iyice yaklaşmıştı sınava çalışıyomuş gibi gözükürdüm ama kendimi kandırdım tabiki çalışmadım sınav zamanlarında hiç ummadığım bi olay yaşadım.Babamın başkasından çocuğu olcak haberi ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ha-yatWhere stories live. Discover now