Είπε ότι θα υποστεί οτιδήποτε θέλω εγώ.
-Θα πας να ζητήσεις συγγνώμη απο τον Άνταμ και μετά θα με βοηθήσεις να τους τα φτιάξουμε.
-Κάνω μόνο το δεύτερο σκέλος.
-Όχι θα τα κάνεις και τα δύο και μετά θα έρθεις εδώ και θα τα δούμε τα υπόλοιπα...
-Παιδιά εμείς περισσευουμε. ΠΆΜΕ, λέει ο Άρης στους άλλους. Πάω κοντά του και τον τραβάω απο την μπλούζα.
-Και ποια θα είναι τα υπόλοιπα??? με ρωτά ενώ θοπευει άπληστα τους γλουτούς μου.
-Θα δεις....Χρήστος pov
Ωραία, τώρα πρέπει να πάω να του ζητήσω και συγγνώμη. Αχχχ Αννα τι μου κάνεις! Μπαίνω μέσα και βλέπω την Ρανια να τον έχει καβαλήσει και να φιλιούνται. Οκ βρήκα δικαιολογία, άρα τη γλύτωσα! Ξανά γυρίζω πίσω και με κοιτά νε βλέμμα επικριτικό.
-Πηγές??
Με κοιτάει με βλέμμα σαν να μου λέει 'σιγά να μην πήγες'
-Οχι. Είπα να μην του χαλάσω τα παθιασμένα φιλιά με τη Ρανια .
-Τι φιλιούνται??
-Ναι, γιατί, σε ενδιαφέρει??
-Όχι απλά χαίρομαι βλάκα!!
-Λοιπόν... Η... Υπόλοιπη τιμωρία??
-Τώρα??? του λέω πλησιάζοντας τον αισθησιακά και πετώντας τον στο κρεβάτι.
-Δεν είσαι ήσυχος τώρα πια, τι θα κάνω με εσένα μου λες???
-Ότι θες!!!
-Ότι θέλω?? Οτιδήποτε και να είναι αυτό???
-Ναι, μου λεει και του βγάζω τη μπλούζα εμφανίζοντας τους υπέροχους σφιχτους κοιλιακούς του.
Αρχίζω να τον χαϊδεύω και εκείνος αρχίζει να βαριανασαινει.
Βγάζω και τη δική μου μπλούζα και οι κόρες των ματιών του διεσταλονται. Με κοιτάει με βλέμμα διαπεραστικό και τρελαίνομαι. Πηγαίνω προς τα κάτω και του λύνω τη ζώνη.
Τη χτυπάω κάτω και την πετάω. Λύνω και το κότσο που είχα κάνει τα μαλλιά μου και τα αφήνω ατίθασα να πέσουν στο πρόσωπο μου. Με κοιτάει απο κάτω σαν να με καμαρώνει.
-Έχω πολύ καιρό να σε δω έτσι.
-Το ξέρω.
Του βγάζω το παντελόνι και τον κοιτάζω. Βγάζω και το δικό μου και μένουμε να κοιταζόμαστε. Αυτό που τα μάτια μας πολεμούν μόνα τους μπορεί να με τρελάνει. Τώρα καταλαβαίνω τι του βρήκα...
Ξαφνικά μας γυρίζει και βρίσκεται αυτός απο πάνω.
-Ει!
-Σσσσσ, μου λέει και αρχίζει να φιλά τον λαιμό μου. Το χέρι του κατεβαίνει προς τα κάτω και εγώ σηκώνω απότομα τη μέση μου. Με κοιτάει και μπυ σηκώνει το ενα του φρύδι ενω με το ενα του χέρι μου κατεβάζει τη λεκάνη μου και πάλι κάτω. Πιάνει τη ζώνη του και με δένει στο πάνω μέρος του κρεβατιού. Φέρνει το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου και με φιλά τρυφερά στην αρχή και μετά άγρια...Η συνέχεια αύριο....
Χρόνια πολλά!! Και ναι επανήλθα!!!
Ελπίζω όλοι να έχετε χαρούμενα Χριστούγεννα και ενα χαρούμενο 2017!!!
Τα λέμε αύριο στη συνέχεια!!🙌😵😵😵💕💕
ESTÁS LEYENDO
Eρωτας Σαν Τη Θαλασσα
RomanceΆννα και Χρήστος Δυο παιδιά με δυο εντελώς διαφορετικους χαρακτήρες χωρίς κανενα απολύτως κοινό σημείο.Η γνωριμια τους; Εντελώς τυχαία.Δυο παρέες που γνωρίζονται και αποφασίζουν να γίνουν μια. Ενα τέλος μια σχολικής χρονιάς και ενα καλοκαίρι που έ...