Interviu cu Amalya28

38 9 2
                                    

1)Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Tot auzeam doua colege vorbind despre el si mi s-a parut interesant,asa ca mi-am facut și eu.
2)Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru rap?
La inceput ascultam tot felul de rapperi si am inceput si eu sa inventez versuri,doar ca nu le notam,le inventam pe moment, recent am inceput sa ma apuc serios de asta.
3)Care e cartea ta preferată?Și de ce?
Nu am o carte preferata, imi plac mai multe,dar una care chiar ma impresionat a fost "Farmecul lui Lucy" pentru ca e foarte interesanta,când am inceput sa o citesc nu am mai putut sa las telefonul  din mana pana nu am terminat-o.
4)Cum ai descrie rap-ul?
Rap-ul...nu stiu,nu il pot descrie,il pot doar simti,e cel mai genial gen de muzica,ma impresioneaza din prima clipa si ma va impresiona pana la ultima.
5)Alte pasiuni înafara de rap,mai ai?
Pai imi place sa desenez si cam atat cred.
6)Din toate cărțile pe care le-ai scris,care crezi că e cea mai reușită?
Am scris doar o carte, si nu o consider reusita,recunosc ca mai am foarte mult de munca ca sa pot sa fac niste versuri mai bune,mereu vreau sa ma autodepasesc.
7)Ce simți atunci când scrii?
Nu simt ceva anume,pun un beat si scriu ce am pe suflet,dupa mai modific ca sa rimeze.
8)Cum îți găsești inspirația?
Pai nu am o "metoda" anume, pur si simplu am momente cand imi vine inspiratie, altadata ma descarc de nervi prin versuri,depinde.
9)Idoli pe care îi admiri?
Pai SuD2000 imi place foarte mult.
10)Ce sfat le-ai da tuturor cititorilor?
Daca vor sa scrie o carte...sa vina cu ideei cat mai originale.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

InterviuriWhere stories live. Discover now