*Dekat kelas*
Cikgu Zetty :Assalammualaikum,murid2.
Murid :Waalaikummussalam,
Cikgu Zetty.
Cikgu Zetty :Baiklah,sume harini kamu sume ade kwn bru.Mari masuk.
Husna :Hai,Nama saya Nur Husna binti Daud.Saya berasal dari Kampung Selamat.Boleh panggil saya Husna sahaja...
Adriana :Haai*dlm hati* Ewww budak kampung!
Cikgu Zetty :Husna,kamu boleh duduk sebelah Adriana.
Husna :Yg mne Cikgu?
Cikgu Zetty : Yg tgh pandang kamu tu.
Husna :Baik,Cikgu.Husna pergi ke tempat yg telah ditetapkannya.
Husna :Hai!
Adriana :Jauh sikit dari aq!
Husna :Umm...ok *dlm hati*Eee sombongnya,klau aq tahu tadi dh lme aq duduk sebelah org lain.(Waktu rehat)
Husna :Ahhh,maafkan saya, Adriana.Sbb sya air awk tumpah.Nnti sye byr blik.
Adriana :Eh eh kau nak pergi mne,Tak payah nak ganti2 pergi beli nasi lemak kosong sudah,kaukan miskin,Budak kampung!
Alya :Adriana!,Jaga sikap kau tu,ingat kau sorang je yg cantik?, perasan.
Adriana :Eh,senyap la kau,suke hati aq la nk kacau dia ke, nk tampar dia ke,bukan hal kau!
Husna :Hah?!,Woi tu melampau sgt ko tahu tak?!..Dahla Alya jom pegi dari sni.Lagi menyampah aq tgk muka die!*Menarik Alya*
Adriana :EHH,AQ LGI MENYAM0AH TGK MUKA KAULAH!!(Dekat kelas)
Adriana :Ape pandang2?!
Husna :Cikgu panggil kaulah giler...Malas aq nk jerit2.
Adriana :CKP JERLAH!Adriana terus ke tempat Cikgu...
Adriana :Ye,Cikgu.Knp cikgu panggil saya?
Cikgu Zetty :Hmmm?.Mana ada cikgu panggil kamu.Kamu berhayal jer kot...
Adriana :Hah?!Murid2 kelas 5 Bijak ketawa.
Adriana :Gila betullah Husna nie!
Adriana :Duduk du tempatnya semua.Adriana hanya melihat Husna yg masih ketawakan dia.Adriana menyepahkan barang2 Husna.
Husna :Hey!,Ape nie...CIKGU,ADRIANA SEPAHKAN BARANG SAYA!!!
Cikgu Zetty :?!.Adriana kamu nie menganggu kelas sahaja!.Pergi berdiri diluar!.
Adriana :Ish,Yelah2...(Bersambung)
*Sorry sbb pendek*
YOU ARE READING
Budak Kampung V.S Budak Bandar
FantasySeorang budak bandar yg selalu berlagak dihadapan sesiapa saja itu bernama Adriana. Kemudian,didapati ada seorang budak perempuan yg berasal dari kampung bernama Husna.Husna dan Adriana seakan MUSUH.Dapatkah mereka perbaiki persahabat buruk ke persa...