Είναι όμορφη με χάρη θα σε χτυπήσει με ένα φτυάρι

125 5 6
                                    

Ν

Άλλη μια μέρα στον Παράδεισο.

Αυτές είναι οι σαρκαστικές πρώτες σκέψεις μου κάθε πρωί.Με λένε Νταϊάνα-το μεσαίο μου όνομα είναι Ελίζ αλλά αν με αποκαλέσει κανένας έτσι υπόσχομαι να τον βαρέσω-Άγκρον.Γεννήθηκα στην Σαββάνα--

Εννοώ στην Τζώρτζια!

Στις 30 Απριλίου το 1986.

Σας θυμίζει κάτι?Ίσως το ονομά μου βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού σας?

Εμ,λάθος μου.Λογικά δεν με ξέρετε.

Αλλά είτε το πιστεύετε είτε όχι,είμαι ηθοποιός,τραγουδίστρια,χορεύτρια και όταν έχω χρόνο σκηνοθέτρια.Έχω κερδίσει 6 βραβεία-μεταξύ τους και ένα για το πιο σέξυ χαμόγελο που δεν ήξερα καν ότι υπάρχει σαν κατηγορία-και είμαι πολύ περίφανη.

Σήμερα είναι 13 Ιουλίου,μια πάρα πολύ σημαντική μέρα για μένα και για όλους όσους γνωρίζω.Σαν σήμερα πέθανε ο συμπρωταγωνιστής μου πριν 3 χρόνια.

Πάντα τον ζήλευα τον Κόρι αλλά την ίδια στιγμή τον αγαπούσα.Δεν ήταν ο πιο έξυπνος αναμεσά μας,παρ' όλα αυτά ήταν διασκεδαστικό να είσε μαζί του.Στο τέλος της ημέρας,δεν μπορούσα να είμαι θυμωμένη μαζί του-αυτό θα ήταν σαν να θυμώνεις με ένα κουτάβι.

Ήταν ωραίοι μαζί...

Αυτός και η Λία.

Φυσικά δεν θα μπορούσα ποτέ να το παραδεχτώ φωναχτά.Πάντα ήλπιζα πως θα χώριζαν,αλλά ποτέ μου δεν είχα φανταστεί με αυτόν τον τρόπο.

Ακόμα θυμάμαι τα άρθρα όπως:Νεκρός βρέθηκε στο Βανκούβες,ο σταρ Κόρι Μοντέιθ ή Το αλκοόλ και τα ναρκωτικά σκότωσαν τον 31 χρονών ηθοποιό.

Τέλος πάντων,όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν.

Το Glee επιτέλους τελείωσε μέτα από 6 σεζον και 6 χρόνια δουλειάς.Η σειρά που με απογείωσε και με κατέστρεψε ταυτόχρονα.

Βούρτσισα τα δόντια μου και άρπαξα το άσπρο μου φόρεμα.Αν ήταν να σκεφτώ λογικά,ένας καφές θα ήταν απαραίτητος.Και πιο καλύτερο μέρος από τα Starbucks?

Ίσως αυτή η μέρα θα πήγαινε καλά

T

"Τι είδες?"ρώτησα τον Ντίλαν γεμάτος φόβο και αγωνία.

"Είναι το WCKD.Αυτοί ήταν από την αρχή"

"Και κατ!"Ο Γουές φώναξε ενώ ο Κι έπεσε στο πάτωμα εξουθενωμένος. Σήμερα έπρεπε να δουλέψουμε παραπάνω ώρες καθώς τα γυρίσματα τελείωναν.Ο Λαβύρινθος:Πύρινες Δοκιμασίες θα έβγαινε τον Σεπτέμβριο,αλλά το Fox το περίμενε τον Αύγουστο για έλεγχο.

Όχι τόσο διαφορετικοίWhere stories live. Discover now