Let's talk about shit

204 19 0
                                    

Jelikož čekám než si budu moc rozbalit dárky, (i know, doopravdy je po půl jedné ráno) chci se nejdřív omluvit.

Kapitolu mám rozepsanou... Jako Vánoční dárek jsem Vám to chtěla dát dnes. Jenže to jsem nevěděla co si dnešek na mě přichystal.

Až teď mi došlo, že jsem Vám chtěla, popřát Bohatého Ježíška a všechny splněné sny, jenže mi nedošlo, že jen já měla dneska Ježíška až ve 12 večer.

Uhh.. so... na Nový rok je moc brzo. Takže... pochlubte se co jste dostali k Vánocům! A jaký Vánoční speciál si myslíte, že se stane v dalším díle?

Musím se pochlubit... Další kapitolou Vám vytřu zrak 0:)

Chtěla bych moc poděkovat Každému! Každému a jednotlivě, co mi dali hvězdu či komentář nebo si dokonce Dumb Boy dali do seznamu čtení! A vůbec... všem co to čtete! Mockrát Vám děkuji!

Pokaždé mi to vyvolá úsměv na tváři a pohání to k dalšímu psaní. Nevím jak to bude dál kvůli přijímačkám na školy, ale budu se snažit být s Vámi v kontaktu, ano zlatíčka?

Užijte si svátky v klidu! Rozdávejte lásku, pohodu, úsměvy, ale hlavně myslete i na sebe! Užijte si to volno a pokud chcete, napište a vyměníme si Vánoční příhody;)

I love ya all <3

Věnováno všem, co četli až sem, protože právě ty, jsi speciální a měl bys to vědět.

D.U.M.B Boy c.f-t.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat