️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Gangnam University
Di Cafe UniversitiSkipp--
Ting!
"Jungkook ssi.. mian.. sya tak boleh balik dengan awak hari ini.. sya ada perjumpaan persatuan.. maaf Jungkook😅😊".
-My Fiance, Hana-Sebaik sahaja membaca mesej dari Tunangnya, Hana...
Wajah Jungkook mulai bertukar menjadi muram dan suram...
"Hurmmm baru first sem, dah aktif semacam Hana ni.. aduii...". Keluh Jungkook.
Namun..
Sedang Jungkook begitu asyik melayani perasaannya ...
Tiba-tiba..
Bahu kanan milik Jungkook mulai disentuh oleh seseorang..
Jungkook lantas berpaling..
"Hi..". Sapa Hani seraya tersenyum memandang Jungkook.
"Urmmm.. Hi..". Balas Jungkook tenang.
"Boleh saya makan dekat sini dengan awak?". Tanya Hani
"Boleh.. duduklahh..". Pelawa Jungkook.
Hani lantas mengambil tempat duduk dihadapan Jungkook..
"Urmm.. tak sangka sya dapat jumpa awak dekat sini.. selalunya bila dah habis waktu kelas awak mmg susah nak nmpk.. tiba-tiba je hari ni awak ada kat sini..". Bicara Hani panjang lebar.
"Owh.. sebenarnya mmg sya terus balik je.. bila takde apa2.. cuma hari ni je.. sya tunggu seseorang.. tapi tiba2 dia mesej saya, kata dia ada hal..". Jawab Jungkook.
"Urmm.. seseorang? Mesti istimewa kan? Beruntungnya dia..". Ucap Hani
"Urmmm...". Jungkook hanya memilih dari menjawab kata-kata Hani.
"Owh okay2! Maaf lahh kalau saya banyak tanya.. maaf ye..". Tutur Hani lembut.
"Urmm.. takpe.. biasa laa .. sya okayy je..".
"Jungkook boleh sya tanya?". Soal Hani tiba-tiba.
"Tanyalah.. apa dia?". Jawab Jungkook.
"Urmm.. awak ada teman wanita tak??".
"Hah???". Jungkook sedikit kebingungan dan agak terkejut dengan pertanyaan Hani.
Hani mula mengeleng-geleng kepalanya..
"Maaf Jungkook... maksud sya.. kalau awak takde teman wanita, boleh tak klau saya jadi kawan awak?? Sya takut kalau awak ada teman wanita dan dia marah kalau nmpk awak dan saya..".
"Urmm.. boleh kan Jungkook sya nak kawan dengan awak? Sya betul2 ikhlas nk kawan dengan awak.. dari hari pertama kita jumpa..". Ucap Hani seakan merayu kepada Jungkook.
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanfictionUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...