Ahojte baby :* píšem dve nové story : Backpack a Danger lips a bola by som veľmi rada keby ste si ich pozreli :) nájdete ich na mojom profile :)Love ya :*
* Z pohľadu Justina *
Caitlin mi podala mobil a ja som vytočil Lila.
,,Haló ?" ozval sa Twist.
,,Čus bro." povedal som.
,,Bieber ?" zaskočený Lil.
,,No nie stará mama áno to som ja, a opováž teraz vreštať jak dement a rozbýjať obývačku a hlavne drz hubu." upozornil som ho dopredu, lebo ako poznám Twista, ten by začal jačať jak pubertiak ked mu baba povie áno.
,,Ok ok ...chalani poďte sem aha kto nám volá !"
,,Lil nekrič a počúvaj...potrebujem sa dostať z basy." šepkal som.
,,Z basy ? ok ale bude taký menší problém ." povedal.
,,Prečo ??" spýtal som sa.
,,No vieš kebyže nás chytia tak by nás všetkých zavreli." povedal tichšie.
,,Twist, ty kurva veľmi dobre vieš že na nikoho sa teraz nedá spolahnúť." zavrčal som.
,,No ok ok ked si vymyslíš plán, zavolaj alebo ho vymyslíme spolu."
,,Ok." povedal som.
,,Dobre takže útek pre jednu osobu čau." chcel ukončiť no ja som ho zastavil.
,,Pre dve osoby."
,,Počkať ..ako Bieber to ako Really ? Chceš nejakého väzňa zachraňovať ? Čo ti jebe ?!" začínal byť nasratý.
,,Lil uvidíš a áno chcem ho zachraňovať " urobil som prestávku a usmial sa na Cait. Úsmev mi opätovala a pokračoval som.,,A práve tá osoba mi umožnila teraz tu s tebou volať takže čau." chcel som zložiť.
,,Bieber čakaj, a čo ked Ťa ten bastard zadí ?!" spýtal sa Lil.
,,O to sa ty neboj čus." a zložil som.
Cait ležala na posteli a pozerala na strop.
,,Kto to bol ?" spýtala sa.
,,Kamarát." odpovedal som.,,Z gangu."
Len ústami naznačila 'aha' a anumi sa na mňa nepozrel.
,,Asi mi nebudú veriť."
povedala sklamane.
,,Neboj budú."
,,Ale ja myslím pri úteku." pozrela sa mi do očí.
,,To nevadí ale ja ti verím." usmial som sa na ňu a prešoel k nej na posteľ.
Posunul som ju a ľahol si k nej.
,,Neboj sa mi to zvládneme ." dal som jej bozk do vlasov. Nechápem čo sa to so mnou deje. Správam sa až moc milo.
,,Nad čím premýšľaš ?" spýtal som sa ked dlho nič nehovorila.
,,Tak nad všetkým."
,,Napríklad ?" zdvihol som obočie.
,,Bývanie, práca, gang, rodina, blízky ...proste všetko."
,,Prečo tak nad všetkým rozmýšľaš ?"
,,Lebo nič s toho nemám." smutne sa usmiala a slzy sa jej začali kotúlať po líci.
,,Neboj sa ja ti všetko dám." upokojoval som ju.
,,Justin..si zlatý ale ja od teba nepotrebujem pomoc, len pri úteku no vlastne ani to nie, ako nemyslí to zle ale nemôžeš mi dať všetko. Napríklad rodinu prosím ťa nerob si zo mňa srandu." zamračila sa.
,,Srandu ?! Tak ako teraz som sa urazil.
,,Justiiin. Ty si tal urážlivý." zatvárila sa vinne.
,,A kam teda pôjdeš ?" spýtal som sa pohŕdavo.
,,Neviem asi pôjdem k starému známemu.Už dlho ma chce dať dole ale vždy som ho porazila. Pôjdem za ním a vyrovnám kšefty." pozrela na mňa.
,,Nie nikam Ťa nepustím Cait."zvýšip som hlas.
,,Nie Justin to netreba ja tak aj tak pôjdem. Pozri nemám nič, nemám pre koho žiť. Pôjdem tam a ked ma zabije, tak ma zabije. Nikomu chýbať nebudem. No a ked ho zabijem tak bude navždy pokoj. Nemám čo stratiť." zasmiala sa a pozrela na mňa.
Ja som plakal. Nemal som slov po tom čo povedala.
,,A čo ja ?!' spýtal som sa a celý som bol uplakaný.
Áno áno viem je strašne krátka, ale pozrite sa ja každú jednu časť píšem na mobile a teraz som nestihala :'( Nesmierne Vám ďakujem za nádherné komenty..tak dlho ste čakali a tak krátke a oničom :( prepáčte naozaj ale mam dobru správu:) teraz som chorá a budem dávať asi kazdy deň alebo kazdy druhy deň časť :) bola by som rada keby ste si prečítali moje nové story a nemyslíte si že ma táto story už nebaví...len nemám moc času :)
Beriem aj kritiku...podľa mňa ke to strašne táto časť :( prepáčtePodmienky 4 komenty a 5 votes
Milujem vás <3
*Sofi
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??