Als ik het lokaal uit loop bots ik bijna tegen Nolan, hij lijkt het niet te zien want hij is aan het bellen. Ik hoor alleen; ‘ja ik heb haar gevonden, wat moet ik nu doen’. Ik heb geen zin om af te luisteren en het is niet netjes. Maar wie bedoelt? Zeker zijn hond of zo, maar ik wil het op zich wel weten ben altijd al nieuwsgierig geweest. Zo slecht van me maar ach, wat boeit het ik zeg ook altijd wat ik denk. Dan Ik loop naar buiten naar… Naar wat eigenlijk ik fiets nooit. Ga altijd bij iemand achter op, vind fietsen zo irritant en het kost te veel moeite vind ik. Dan maar loopt naar huis.
Als ik eindelijk thuis ben na 30 minuten lopen, plof ik op de bank. Ben thuis roep ik door het hele uit. Orla Gold, ik wil je nu spreken roept me moeder. “ oké mam, ik kom er een” en loop naar de keuken, en ga zitten op de tafelkruk. Meestal als me moeder me hele naam zit, dan is het fouten boel, volgens nu ook denk ik want ik ben zonder reden thuis. Nou eigenlijk wel ben boos op Austin. Maar dan hoef ik niet gelijk naar huis volgens mij.
Orla dan zwaait er een hand voor me gezicht, als ik op kijk zie ik me moeder en Nolan. Dan spring ik op, Mam er zit een ding in onze keuken en wijs naar Nolan. Haal dat ding uit me huis, ik gooi hem er uit! Ik pak Nolan bij ze arm en wil hem de keuken deur uit gooien. Als ik hem de keuken al heb uit gewerkt, houdt me moeder me tegen. Orla laat hem los en wel nu! Roept me moeder op eens. Maar hij is een arrogant kwal, en mijn huis is arrogante kwal vrij, en lach vriendelijk naar Nolan. Ik hoor je hoor zegt Nolan, ja en wat boeit mij dat en rol me ogen. Ga zitten Orla, nu! Roept me moeder weer.
ik ga weer zitten op me kruk, nou mam dat doet dat ik onze keuken? Laat mij het maar uitleggen zegt Nolan dan. Ja dag, ik wil het van me lieve mammie horen, en niet van een arrogante kwal. Schat het zit zo zegt me moeder, het is toch beter dat Nolan het uitlegt. Ga je gaan Nolan.
Orla, nu niet flauw vallen of gillen ofzo iets. Ik knik. Orla bent de kroon prinses van Ierland, en je bent hier in Nederland om dat, je beschermt omdat er iemand achter je aan zit, alleen weten we niet wie dat is de geheime dienst aan het uit zoeken. Die persoon wil je hebben dat je met hem trouwt en dat jij het geheim van Ierland vertel, want je bent een van laatste in bloedlijn voor de kroon zegt die in een adem. Ik laat alles tot me door dringen, wacht ik ben prinses. Hahah dat is de beste grap ooit, goed samen gewerkt nu me huis uit arrogante kwal. En wil hem bij zijn arm pakken, “Orla waag het niet om hem aan te raken we zijn serieus “ zegt me moeder. Snap je het echt niet he? je bent de prinses van Ierland, ze willen het geheim weten en dan wordt je kan vermoord zegt die op nieuw.
Wacht nog een keer, ik ben een prinses en ik wordt vermoord als ze het geheim weten. 1 Dat is vreselijk. 2 ik weet niet welk geheim en 3 doei. En dan ik ren de keuken uit naar me kamer, ik ga op me bed liggen met de dekens over me heen. Ik hoor iemand me kamer binnen komen. Orla gaat het een beetje en voel iemand de deken van me af halen. ik kijk in een paar smaragd groene ogen. Nee het gaat helemaal niet Nolan, zie je het niet dan? Ik lig onder mijn dekens, omdat ik ieder mommend vermoord kan worden.
Orla ik help je wel door heen, als iets is kan je altijd bij me komen ik b.. ik kan je altijd wel helpen, ik heb niks voor niks me in de gaten gehouden, ik was soort van je bodyguard en de geheime dienst houd je ook in de gaten . Nou daar heb ik veel aan -,-. Ik mag je niet, ik vind je een arrogante kwal en er komt nog meer bij, maar nu heb ik jou 24 uur 7 dagen per week in me nek hijgen, daar wordt ik echt blij van -,-. Laat me gewoon met rust kan prima voor me zelf zorgen dat je het even weet. En ik leg me hoofd weer op me kussen, en doe de dekens weer over me hoofd.
Ik hoor hem dingen zegen van als; “wat een ongelofelijke kleuter, hadden ze niet beter iemand ander kunnen zijn om een van de troon op volgster te zijn”. Wat ik gooi de dekens van me af en vlieg om hoog, troon op volgster?! Daar hebben jullie niks over gezegd! Dus daar zitten ze achter me aan, en ik kijk met hem met grote ogen aan. Nou niet helemaal, je hebt ook nog een broer, maar die kunnen ze niet vinden. Dus hebben ze het op jou gemunt, waar wat dacht je zelf dat je for ever prinses blijft,
JE LEEST
Queen Gold || on Hold ||
Teen FictionOrla Gold, 18 jaar en word verteld dat ze de kroon prinses van Ierland is. Haar irritante broer Nolan Gold bijna 19 jaar moet haar beschermen wat hij haar hele leven doet. Haar beste vriendin Lili Waters 18 jaar, is al sinds de kleuterschool beste v...