Part(2)

433 59 6
                                    

ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးရဲ႕ ရင္ဖြင့္သံ ...
...................................................................

ဘာလိုလိုနဲ႔ ေက်ာင္းဖြင့္တာ ၃ပါတ္ေက်ာ္ၿပီ.......
Beakhyun တို႔ chen တို႔နဲ႔လည္း ငယ္ေပါင္းေတြလို အရမ္းခင္ေနၿပီ.......
သူနဲ႔လည္း......ေတာ္ေတာ္ခင္ေနပါၿပီ......

သူက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းရဲ႕ The Whole King...
သူက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမဂ်ာက 3rd yr စီနီယာ.....
သူက ကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္စုနဲ႔ေတာ္ေတာ္ခင္တယ္ ......

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့သူ႔ကိုေတြ႕ရင္ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာေတာ့ ဝန္ခံပါရေစ......
သူ႔ကိုေတြ႕ရင္ လူက ရင္ခုန္သံေတြျမန္ျမန္လာတာကိုေတာ့ လ်စ္လ်ဴရႈ၍.....

....................................................................
Today... Christmas Day....

(Baby love me right aha....) ph ringtone.......

Chanyeol: hello..chen ေျပာ

Chen: ေဟ့ေရာင္သားႀကီး ဒီေန႔မင္း ဘာအစီအစဥ္ေတြရွိလဲ.......

Chanyeol:ေထြေထြထူးထူး မရွိပါဘူး...ဘာလို႔လဲကြ...

Chen:ဒါဆို ငါတို႔ညေန Beakhyun အိမ္မွာ လူစုရေအာင္ကြာ

Chanyeol: ဘာလုပ္မို႔လဲ.....

Chen: party လုပ္မို႔ကြ ငါနက္ beak နဲ႔ plan ဆြဲေနတာ...

Chanyeol: ေအး လာခဲ့မယ္ေလကြာ ဘယ္အခ်ိန္လဲ

Chen: 4နာရီ...

Chanyeol: ok! လာ...(တိ...)

Chanyeol: လဒေျပာလို႔မၿပီးေသးဘူး ဖုန္းခ်သြားတယ္😬😬😬 လူက ဟက္ေကာ့ႀကီး😒😒😒...

....................................................................
3:16 p.m......

Chanyeol:ommm 3နာရီေတာင္ထိုးၿပီပဲ...သြားဖို႔ျပင္လိုက္ဦးမယ္....

Chanyeol သြားဖို႔အတြက္ ရိုးရိုးစြယ္တာ အျဖဴေလးနဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီေလးပဲ တြဲဝတ္လိုက္ၿပီးBeakhyun အိမ္ဘက္ကို ထြက္လာလိုက္တယ္......

Beakhyunအိမ္ေရာက္ေတာ့ သူတို႔က party ျပင္ဆင္ေနၿပီ အသားကင္တဲ့သူကကင္.... ေနရာျပင္တဲ့သူကျပင္နဲ႔....

Chanyeol: sorry ကြာ ငါေနာက္က်သြားတယ္...

Beak:မက်ပါဘူးကြ...

Chen: ဒါနက္ chanyeol ငါ yifan hyung တို႔ကို ဖိတ္ထားတယ္....

Chanyeol: ဟမ္...ဖိတ္ထားတာလား....

CRUSHWhere stories live. Discover now