Capitolul 17-Răpită

189 15 2
                                    

        După ce ne-am îmbrăcat,eu cu o fustă de piele neagră,o bluză albă și bocanci și Rosie cu niște blugi,un tricou larg verde și teniși,am plecat spre mall.Drumul a fost relaxant,în afara momentelor în care Rosie mă întreba despre mine și Matt.Am parcat mașina aproape de intrarea în mall.
-Sună-l. -îi spun roșcatei când ies din mașină și o încui. Se pregătește să apeleze,dar cineva ne strigă:
-Hei,Rosie,Shailley!-și ne întoarcem pentru a ne vedea brunetul preferat cu ochi căprui care ne scăpa de belele în liceu.
-Hei,Daniel!-spune Rosie îmbrățișându-l.
-Hei,brunetule!-spun dându-i un pumn în umăr,ca intre prieteni.
-Mi-a fost dor de voi,mergem?-întreabă acesta vesel.
-Starbucks-ul legat de librărie?-îl întreb și începe sa râdă,apoi afirmă.
       Am stat acolo vreo două ore și apoi am luat-o ușor spre ieșire:
-Vă prind din urmă,am nevoie la toaletă. -spun mergând pe un culoar,spre toaleta fetelor și aud aprobarea lui Rosie și a lui Daniel din spate.
                           ***
        Am ajuns la mașină,dar nu am dat de Rosie,Daniel,sau mașina lui.Mă gândesc s-o sun,așa că asta și fac,dar mă sperii când soneria personalizată pentru mine se aude din spatele mașinii mele. Rămân paralizată când dau de telefonul lui Rosie,dar mă înspăimânt de-a dreptul când văd pete de sânge proaspăt pe asfalt. Îl apelez imediat pe Issac:
-Zi-mi unde sunteți și jur că-i rup coastele tipului. -spune Issac nervos prin telefon.-Shailley?Ce s-a întâmplat?-mă întreabă îngrijorat când nu aude niciun răspuns și aud pe cineva protestând și cerând telefonul:
-Shailley?Ești bine?-întreabă cineva și îmi dau seama că este Matt,așa că mă decid să vorbesc:
-Matt,este oribil!Cred...cred că Daniel a răpit-o pe Rosie!-spun și dau drumul lacrimilor odată ce intru în mașină.
-Ce?Shailley,calmează-te,te rog!Ești sigură?-întreabă blând.
-Da!Le-am spus că-i prind din urmă,m-am dus la toaletă,când m-am întors,mașina lui Daniel dispăruse,telefonul lui Rosie era pe jos și sunt și urme de sânge...-spun și hohotesc de plâns,dar apoi aud un bipăit ciudat în mașină și mă opresc.
-Ce s-a întâmplat?-întreabă și pot să jur că telefonul e dat de mult pe speaker și băieții sunt deja în garaj.
-Bipăie ceva în mașină. -spun tragandu-mi nasul.
-Ieși din mașină!-spune autoritar.
-Stai,ce...
-La dracu,ieși din mașină și fugi de lângă ea,Shailley!!-spune disperat și fac întocmai. -Adăpostește-te departe de mașină.
-Și acum?-întreb calmandu-ma.
-Trimitem un agent din apropiere să aibă grijă de tine până ajungem.O cheamă Annabeth Prior,ai încredere în ea.-îmi spune și-mi închide.
       Mă întreb de ce mi-a spus să ies din...m-am oprit din gândit când am văzut mașina explodând.
-Aaaa!-țip speriată când cineva mă atinge pe umăr.
-Calmează-te!-spune blonda cu ochi albaștri din fața mea.-Sunt Annabeth,Matt m-a trimis să am grijă de tine.-continuă zambindu-mi.
-Shailley. -spun zâmbind.
-Haide,am mașina parcată mai încolo. -spune și mă trage ușor de mână,iar eu o urmez.
                           ***
-Deci?De unde îl știi pe Matt?-spun încercând să fac conversație.
-Sunt verișoara lui.-spune și îmi ia puțin să-mi dau seama ce zice,fac ochii mari,iar ea râde și continuă:-Iubita lui?
-Cred...da.-spun inrosindu-ma.
-Mi-a povestit despre tine,te iubește...-spune zâmbind.
-Oh,serios?-spun și pot sa jur că semanam cu o roșie.
-Poate că nu o arată cum ar trebui,dar....au venit. -spune si coboară din mașină. O urmez si eu ,când văd mașinile băieților.
       Issac iese din a lui și vine spre mine.Ma ia de brațe și mă strânge și zguduie:
-Ce s-a întâmplat,nu ești în stare să ai grijă de ea?!-țipă la mine furios.
-Crezi că mi-am dat seama că vrea să-i facă ceva!?Era prietenul nostru!-țip și eu la el dând drumul din nou lacrimilor.
-Nu trebuia s-o lași singură!-țipă ca un dement.
-Las-o în pace!-spune Matt,îndepărtându-l de pe mine împreună cu Troy și Mason.-Nu vezi c-o sperii?-întreabă punându-și protectiv mâinile în jurul meu și lăsându-mă să-l îmbrățișez strâns.
-Este vinovată!-scuipă Issac.
-Ba nu,nu este!-spune Matt calm.
-Nu,nu direct,dar dacă era mai atentă,puteam evita răpirea. -spune Ryan pe un ton ca de gheață. Să ne întoarcem la sediu.-continuă acesta uitandu-se la mine dezamăgit,și apoi pleacă în mașină,urmat de Mason.
        Issac mergea cu Troy spre Bugati,Annabeth le spunea ceva și apoi urcă în Range Rover-ul ei .Rămăsesem eu și Matt în Tunerro,pe drumul spre casă:
-Ești bine?-întreabă în timp ce întoarce pe autostradă.
-Nu.-șoptesc simplu și asta este toată discuția noastră,stăm pur și simplu,mulțumindu-ne să ne ținem de mână.
                        ***
        După un interogatoriu scurt,în care le-am spus numărul de înmatriculare al mașinii lui Daniel și modul în care a decurs întâlnirea,m-au lăsat să mă duc în cameră,era târziu,așa că m-am schimbat în niște pantaloni de trening negri și un maiou gri,după ce mi-am făcut un dus. După puțin timp,cineva bătea la ușă,asa că m-am dus să deschid:
-Ce Dumnezeu?!-exclam când îl văd pe Matt îmbrăcat în niște pantaloni scurți și un tricou bleumarin,cărând un laptop și două cutii mici.
-Am comandat de la chinezesc!Un film?-întreabă ridicând din sprâncene  rugător și mă face să râd.
-Intră!-îi spun zambindu-i.-N-ar trebui să-i ajutăm pe ceilalți?-întreb așezând patul și pernele de pe el.
-Agenții de la recuperări nu o să ne lase să-i ajutăm,iar Issac și Ryan îți plănuiesc asasinatul.-spune ultimele cuvinte ca o glumă,dar eu înlemnesc pe pat.-Hei,era o glumă. -spune ca unui copil mic și mă ia în brațe.
       Ne uitam la un film prost cu supereroi și sunt pe cale să adorm când îmi aduc brusc aminte ceva și sar din pat speriindu-l pe Matthew care avea mâinile în jurul meu.
-Ce naiba?!-spune acesta dintr-o dată treaz.
-Mi-am amintit ceva!-spun deja căutând în aparatul foto.-Chiama-i pe băieți!În camera comună!-spun deja ieșind pe ușă și-l aud protestând pe brunet.
                        ***
-Ce Dumnezeu,Roberts!Este trei dimineața!-spune Issac mergând cu ochii închiși.
-Ce se întâmplă?-întreabă Mason confuz.
-Shailley,dacă este vreo glumă proastă,jur că...-spune Ryan,dar îl întrerup.
-Nu este!Mai știi ziua aia,cât eram internată,când ai venit și mi-ai arătat simboluri alchimice și tot felul de tatuaje ale bandelor interlope?-întreb adresându-mă lui Mason.
-Da...-spune acesta dintr-o dată interesat.
-Matt,conectează,te rog,aparatul foto la monitorul principal.-spun serioasă.
-Să trăiți,șefa!-spune și îmi face cu ochiul.
-Domnule Stark,nu este cam târziu pentru muncă?-întreabă ceva și mă face să scot un sunet de surpriză.
-Nu,nu este Jarvis!Vezi-ți de treabă!-spune Ryan autoritar.
-Ce...?-spun surprinsă.
-Inteligență artificială,te obișnuiești tu.-spune roșcatul indiferent.
-Ok....-spun concentrată la monitor și deschid folder-ul cu poze.-Uite!
-Ce sunt alea?-întreabă Troy serios.
-Tatuajele unui clan de mafioți din New York. -spune Mason apropiindu-se de monitor.
-Și ăsta e tatuajul membrilor Hydra,nu?-întreb arătând spre pieptul lui Daniel.
-Da.-spune Mason încă analizând tatuajele-Fratilor,dacă clanul Bigbane are legături cu Hydra ,am încurcat-o!-continuă acesta serios.
-Trebuie să-i spunem tatei!-spune Ryan hotărât.
-Îi spunem la micul dejun. -spune Troy oprindu-l,iar eu,în tot acest timp,fac niște legături în capul meu,uitându-mă concentrată la monitor.
-Shailley?Ești în regulă?-mă întreabă Matt punându-mi mâna pe umăr.
-Normal!Cum de nu mi-am dat seama!-spun când îmi pică fisa.
-Ce?-întreabă Issac ridicându-se de pe scaun.
-Jarvis!Dă-mi o tablă și un marker electronic.-spun autoritară.
-Dar,domnișoară....-dă să spună.
-Ascult-o!-spune Ryan ridicându-se și ajutandu-mă.
-Toată nebunia asta începuse cu două luni înainte să apareți voi.Pozele alea sunt făcute la o săptămână după apariția tatuajelor,la o săptămână după ce Daniel s-a apucat de tir cu arma.S-a asigurat că este mai puternic ca noi,la sala de box unde mergeam.Si începuse să vorbească codat la telefon. -spun in timp ce desenez o schemă.
-Asta-i este comportamentul unui proaspăt membru. -spune Troy  oftând.
-Cum adică vorbea codat?-întreabă Issac.
-Păi,de exemplu,nu există niciun parc montan în L.A.Plus ca spunea unele lucruri și făcea altceva.-spun sigură pe mine amintindu-mi discuțiile cu el.
-Asta sună a...-încearcă Matt să spună,dar eu și Mason îl întrerupem.
-Psihologie inversă.
-Teoretic se duce spre New York. -spun pierdută în gânduri.
-Mă duc după o hartă. -spune Ryan dispărând.
-Asta da telepatie,tocilarilor!-spune Issac surâzând.
-Uite,am adus-o.-spune Ryan întinzând harta pe masă.
-Eu fac niște cafea.-spune Troy dând drumul cafetierei.
-Ce este opus New York-ului?-întreabă Issac din dreapta mea.
-Locul ăsta. -spune Matt arătând porțiunea de pe hartă cu un pix,din spatele meu.
-Este fosta bază de antrenament a SEAL.-spune Mason.-Locul ăla este părăsit de mai bine de 20 de ani.
-Acum nu mai este.-spun serioasă.
-Și acum ?-întreabă Ryan curios.
-Tot ce nu înțeleg este de ce l-au pus pe tipul ăsta într-o misiune așa importantă. -spune Troy venind cu niște căni de cafea pe care ni le oferă.
-Oh Doamne!-spun când îmi pică fisa.
-Din nou:ce?-spune Issac curios.
-Suntem siguri că numele lui Damon este Damon Vergara?-întreb speriată.
-Da,de ce?-mă întreabă Ryan inmanandu-mi un dosar.
-Matt,intră pe contul meu de utilizator,pe Twitter. -spun serioasă.
-Parola?-mă întreabă de la birou,tastând încontinuu.
-Piersicutapufoasa24.-spun in timp ce copiez ce scrisesem pe tablă pe niște hârtii și aud râsete din spate.-Duceți-vă naibii,băieți.
-Și ce naiba ar trebui sa caut,Shay?-mă întreabă curios.
-Istoricul. Vrei să-i afli istoricul lui Daniel!-spune Ryan înainte să apuc să-i răspund exact același lucru.-Dă-te la o parte,Barton!-spune dându-l pe Matt de pe scaun și începând să tasteze.
-Și văd că avem cu un tocilar mai mult...-spune Issac de undeva și îl aud mormăind când primește una peste ceafă  de la Mason.
-Am găsit!!!Ai avut dreptate,mai mult de-atat ,au și poze,este....este fratele lui mai mare.-spune Ryan șocat.
-Ce?Cine?-întreabă Troy confuz.
-Damon este fratele mai mare al lui Daniel....-spun uitându-mă la laptop.-Cat este ceasul?-întreb dintr-o dată când Mason și Ryan cască în același timp.
-Patru jumătate,de ce?-spune Issac curios.
-Ne întâlnim la nouă în biroul lui Tony.Duceti-va să dormiți,aveți nevoie de asta.-spun plecând deja spre cameră,ignorând protestele băieților,în special pe ale lui Matt.

A dat Domnul să postez încă un capitol😂.Mi-am făcut timp intre sarmale și cozonac. Crăciun fericit tuturor!!!😘😘😘

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum