Nominejszyn i nominowana ja !

35 9 12
                                    

Hejeczka wszystkim ! Zotsałam nominowana... no iiii, no i mam odpowiedzieć na pytanka i teraz was zszokuje ( jest takie słowo ??? no chyba jest ) Będe i was też nominowała co widać po nazwie rozdziału tobra to LET'S DO IT !

1. Biały ( 👌 )

2. Iluzja i Iluzja 2 ( Koffam te filmy ale jeżeli mam wybrać jeden film to będzie to Iluzja 2 )

3. Pop no i różnie to bywa, kobieta zmienną jest. ( Ale zazwyczaj słucham pop'u )

4. Wole psy bo koty mnie nie lubią ( XD serio ) Ale koty wsumie nie są też takie złe.

5. Nie mam, ale miałam kiedyś psa i kota ale były pies był bardzo chory i musielismy go uśpisc ( 😭 ) A kot wyprowadził się z moją ( siostrą przyrodnią ) do jej nowego mieszkania.

6.  Na pewno jest nią Sylwia Lipka i już mniejszym ale też jest ReZi ( ale jego to jestem fanką i nie wiem czy uważam go za idola, bardziej chyba za ulubionego Yt'bera. )

7. Jest to wiosna. Gdyż w karzdą zime jestem chora ( teraz też, mam angine ).

8. Mówiłam babci, że musimy się ratować i uciekać do schronu a nie leżeć przed telewizorem i oglądać " Na Wspólne bo o 12 ma być Koniec Świata ( miłam wtedy podajrze 8 lat albo mniej  i było to w 2012 i wiedziałam o tym  bo od 6 roku życia oglądam wiadomości. Dokładnie o 21:45 express na TTV XD mam to po tacie, bo on zawsze oglądał wiadomości )

9. Chciałabym mieszkać w Gdańsku albo w Elblągu ( bo tam jest morze a gór nie nawidze ! )

10. Damsie to Agnes ( i chiałabym mieć tak na imię ale mam Oliwia ) a męskie to Daniel i David ( nie wiem, które lepsze ).

  

No to koniec a teraz nominejszyn !

Nominuje:

igotswaglikeablack
Erikme37 💕 Niedługo w książce będziesz😙
MrsWierzgon
Patysia666
anonimowapisareczka
FajnaSosna
bujancia
ptyssiek
DYSIA00
_lovee_unicorn_
xheheszkax
xKaro257x 💕 Dawno nie pisałyśmy 💕
KashMachine 💟 Pamiętacie jak wybierałyśmy suknie ślubne ? 🐻
Bloody_Murderess
WeronikaNika153
eMikka

No to tak dziewczyny macie za zadanie odpowiedzieć na te oto pytanka :

1. Jesteś prawo czy lewo ręczna ?

2. Wklej zdj jednorożca ...

3. Twoja/twoje ulubiome pisarki na Watt.

4. Ulubiona książka ?

5. Pieseł czy Kotełełeł ?

6. Jaki masz styl ( ubioru ) ?

7. czy uprawiasz jakiś sport a jak tak to jaki ?

8. Twój ulubiony przedmiot w szole.

9 . Masz drugie imie ? Jak tak to jakie.

10. Jaki mas telefon ?

I think I love you || Jdabrowsky ff || 1&2 ( W Trakcie Poprawiania 🥀 )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz