Rozcvička

2.4K 62 12
                                    

Krk: polokroužky dozadu i dopředu, potom celou hlavou, chytneme si hlavu a tlačíme jí mírně k rameni a na druhou stranu
ruce a ramena: kroužíme zápěstí,kroužíme lokty, kroužíme celyma rukama (trochu nespisovné😂)
Chytneme si ruku a tlačíme na druhou stranu, chytneme se za loket a tlačíme ruku za záda, zakrouzime si rameny
prsty: myslíte že prsty nejsou důležité ale jsou když treba děláte přemet a jeden prst si dáte pod ruku tak vás to díky rozcvičení prstů bude bolet min a nebo ho budete mit min zlomený . Skládáme si je různě přes sebe, třepeme s nimi atd.
Záda: zkusíme se hodně zaklonit,předklonit,do stran a zkoušíme u každého úklonu vydržet aspoň 15 sekund, zkusíme se dotknout země a mit nohy u sebe
Nohy: protáhnout si nohy je potřeba hlavně při provaze a roštěpu. Takže udělejte různé typy výponů (nebo jak se tomu říká) proste to jak sedíte na jedny noze a druha je natazena potom se obrátíme a jednu nohu máte ve předu a druhou natazenou vzadu pak si dejte lokty na zem (moc se omlouvám ja neumím vysvětlovat ).Zkuste placku. Sednete si roztáhnete nohy (😂😂) a přitahuje se k pravé noze a k levé noze .
To byla teda rozcvička. Ja vim je taková divná. A navíc chtěla jsem si tam dat taky nějaké cviky které nejsou moc známé, ale nešli mi vysvětlit a fotku jsem nenašla.
Rozcvičku si můžete vymyslet. Vše co vás napadne vás muže aspoň trochu protáhnout. Mám pro vás jednu rada když chcete s gymnastikou i tancovat tak je dobré si zaběhat na místě, aby jste se zahřáli.Jo a ještě vám řeknu jeden typ jak se všechno naučíte např. Hvězda,přemet,provaz,atd.
MUSÍTE SI VĚŘIT A ZKOUŠET TO POŘÁD DOKOLA !!!!

Jak na GYMNASTIKUKde žijí příběhy. Začni objevovat