Part 2. - 'Miluju ho nebo ne...'

35 0 0
                                    

Je tu další část, doufám, že se bude líbit <3 

******************Z POHLEDU MICAILY********************

Ráno jsem vstala a rozhodla jsem se, že si udělám kafe a dám si koblihu, ale nějak jsem neměla chuť... Vzbudila jsem ségru a ta zase začala být protivná - jako každý ráno :D Udělala jsem jí čaj a snídani a pak jsem se jí zeptala ,, Co ti je?'' ,,Zase jdeš za tím feťákem!''. ,,Kdo je pro tebe feťák ty krávo?!'' dost mě naštvala, práskla dveřma a já se šla namalovat a obléknout..., celou dobu jsem nad tím musela přemýšlet, nechci si hrát na její mámu, ale co mám dělat, když už svojí stratila.... 

Pak se vrátila z pokoje a šly jsme do školy (máme společnou cestu), ale celou cestu Lia nic nepromluvila... došly jsme na naše 'rozcestí'( tak říkáme tomu kde se nám rozdělují cesty), tam jsem jí řekla ,,Ahoj, a promiň, že jsem byla taková vyjelo mi to''  a ona jen ,,hmm, ok'' . Ve škole mi Laila a Tian řekli, že Johny nepřišel do školy.... Já mám Johnyho moc ráda a tak jsem se rozhodla, že zajdu k němu domů a teda jsem šla... Došla jsem na jeho ulici a zazvonila, neotvíral, ale vedela jsem, že tam je. Šel souded a pustil mě dovnitř baráku, vyšla jsem do 4.patra a zaťukala - otevřel jeho kamarád, pozval mě dála a já se zeptala ,,Kde je Johny?''  neodpověděl, tak jsem slyšela televizi, šla jsem se podívat a Johny tam ležel na zemi z injekcí v ruce!! :O Lekla jsem se a omdlela...

Vzbudila jsem se až ve 14:00h. a nade mnou stál Johny, zahleděli jsme se do očí a málem došlo i na pusu, ale vlítnul nám tam ten jeho kámoš -.-  

Potom jsem šla domů a Lia mi řekla, že má poznámku, jestli bych jí jí nepodepsala. Před spaním jsem asi 2hodiny přemýšlela o Johnym ,, Vždyˇje to feťák?''' ,,Ne, nemiluju ho!'' ,, Jo, miluju ho''....

Ráno mě popadla myšlenka *Co kdybych to s níám skusila?* ale nevím... Lia mi řekla, že jí musím koupit kalkulačku na fyziku...Máme dost peněz, zdědili jsme po rodičí ch 26.000.000,-kč, táta měl velkou firmu a mamka hrála v divadle :) No, ale vraťme se k tématu,nevím jestli mě Johny fakt chtěl políbit, ale já cítím, že bych to já chtěla. Ve škole po trom urpení (učení) mi došlo to, že HO MILUJU!! a vím to...Ale co teď?..

Po matice jsem šla za Johnyma zeptala jsem se ho jak to myslel, ten včerejšek, on mě chytil za ruku a dal si jí k puse a řekl....... 

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ... :)

Doufám, že se líbilo:)*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 15, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love or a drugs?Kde žijí příběhy. Začni objevovat