Gözlerim dolmaya başladı kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Hiç aklıma gelirmiydi bir gün babamı bizi bırakıp gideceğini.
Sabah olmuş du hazırlanıp kahvaltıya indik. Büşra ve Gülizar hala odadaydı lar. Bakmaya gitim. Tam kapıyı açıyordum ikiside fısıldaşarak konuşuyorlardı. Ikizine de okul için paralazım dı. Odayı girdim sanki hiç bir şey den haberim yokmuş gibi ve kahvaltı yapmaya indik.
Kardeşlerimi okula bırakıp dura yürüdüm. O sırada aklıma gelmiş di bugün birinci desr boş oldunu. Hemem yurda gidip yaptım bileklik ve kolyeleri getirdim. Koşarak çarşıya doğru gidiyordum ki, hemen hepsini satmak için. Çarşıya vardım da hemen eşyalarımı masaya koydum. Bir saat sonra nerdeyse yarıdan fazla satmış dim. Paraları sayıyor dum ve 50 TL kazandım.
Ikinci derse yetişmek için otobüs bekledim. Hemem koşarak sınıfa girdim ve kitaplarımı çıkardım.
Esra sordu niye birinci ders gelmedim diye. Ben de herşeyi anlatım.Allah dan bir gün daha biti diye söylenip durduk kızlardan. Yurda gitmeden önce kardeşlerimim okuluna gitim ve Müdüre Hanimin odasina girdim. Sormuştu acaba ne kadar Büşra ve Gülizar için okul parası lazım diye. Müdüre Hanım da 400 TL toplam ikizine lazım diyince içimden "Nazil bulurum 350 TL yi diye". Sormuştum en geç nezamana kadar ödememiz lazım diye. O da en geç bir hafta ya kadar. Ve kapiyi kapatip odadan çıktın. Yol boyun ça 350 TL yi nazil öderim diye. Dalgınlık dan yolda yürüyor dum arkamda kamyon var di ve kornaya basıp duruyor du. O sirada Murat siniftan arkadaşım hayatımı kurtardı." Iyi misin?", diye sorunca ben de " Iyim dedim". Niye yolun ortasından yürüyen diye sorunca ben de bir şey düşünüyor dum dedim. Beni otobüs durağına kadar bırakıp giti o sırada bankta kazete gördüm ve iç ilanlarına batım. Ve bulmuş dum Garsonluk ici di hemem çalışmaya başladım. Okuldan çıktık dim da 2-6 kadar çalışacak dım.
Yurda geldim de akşam yemeğini yiye memiş dım. Odaya girdim de kardeşlerim koşarak sarıldılar. Beni merak etmiş di ler bu saate kadar gelmedim diye. Çok yorgun dum hemem kendimi yata atmış dim. O sirada kardeşlerim bir tabak yemek benim için ayırmış lar di. Birden duygulandım ve kardeşlerime sarildim. Yemeğimi yedik den sonra kardeşlerime dedim ki ben bir hafta akşam eve geleceğimi beni merak etmesin ler diye." Niye", sorunca ben de iç buldum çalışmam lazım diye ve yanaklarında öpüp hemem yatım.
Gine içe gitim ve 9. cü mazda Amcam ve Ela Abla vardı. Mecburen o masaya gidip sipariş almam lazım di. Gitim de Ela Abla bana benim burda ne içim oldunu söyledi ben de çalışıyorum dedim. Amcam ise hiç yüzüme bakmamış di, hatırımı bile sormadı hemem sipariş verdi. Yemeklerini masalarına getirmiş dim ve o sırada Amcam yüzüme baktı. Görmüş düm ki Amcamın gözleri dolmaya başladı nı. Hemem mutfak gitim ve gözyaşlarım geldi. Kardeşlerimi için ayak da durmam lazım di ve gözyaşlarım silip içimin başına gitim.
9. cü masaya gitim Ablam fiyatı sordu ne kadar tutu diye ben de 150 TL. Ablam ödedi parayı götürecek dim o sırada Amcam " Kübra " diye seslen di. Arkami donup baktım ve sim siki amcam bana sarıldı ve ağlıyor du. Beni ağınım dan öpüp bana sarf verdi. Zarfı açtım da içinde 1.000 TL var di parayı kabul etmedim ve amcamın.eline verdi. Amcam zorla miş di ve biliyor du niye iç de çalıştım. Parayı alıp içden çıktım.