Ben koltukta otururken birden telefonum çalmaya başladı.Telefonumu çıkartıp açtım ''Alo?'' dedim.''Diana gelip bizi hemen hava alanından al biz geldik bebeğim.'' dedi Dean.Beatrix bana bakıp ne oldu bakışı attı ağzımla ''Dean'' dedim.''Tamam hemen geliyoruz Dean.'' telefonu kapatıp Beatrix'e döndüm. ''Dean ve Aria gelmiş onları hemen hava alanından alamamız gerek!'' dedim.Beatrix'in gözleri korkuyla açıldı ''Lan biz onları unuttuk değil mi??'' dedi başını ovarak.Harry ''Bu Aria da kim?'' diye sordu.Ona yüzsüzce bakarak konuştum ''Kuzenim.'' diye kestirip attım.Zayn'e yalvarırcasına bakıp konuşmaya başladım ''Zayn lütfen bizi hava alanına götürür müsün?'' Başını sallayıp ceketini giydi.Ellerimi neşeyle çırptım.Beatrix ile bizde ceketlerimizi giyip evden çıkıp arabaya bindik.Çok heyecanlanmıştım Beatrix'e baktığımda onun da benden bir farkı olmadığını gördüm.Zayn aynadan bize bakıp konuştu ''Sakin olun biraz'' dedi.Ama sakin olmak mümkün değildi ki ya.Yaklaşık 10 dk sonra gelmiştik.Hızla arabadan inip koşmaya başladım işte oradaydılar Dean ve Aria orada etraflarına bakınıyorlardı.''Dean! Aria!'' diye koşarak yanlarına gittim.Arkamdan Beatrix ve Zayn de geldi.Dean'a sarıldım ''Seni çok özledim mal!'' diyip kokusunu içime çektim.''Bende seni çok özledim ufaklık.'' diyip oda bana sarıldı.Onu bırakıp Aria'ya sarıldım ''Seni sürtük seni daha çok özledim!'' dedim.Oda bana sarıldı ''Ben seni daha çok özledim faişe!'' dedi.Güldüm.Beatrix'te onlara doya doya sarıldı.Dean arkamızda duran Zayn'e baktı ''Bu kim?'' diye sordu.Zayn'e baktım ''O Zayn okuldan arkadaşım bizi o getirdi.'' diye onu cevapladım.İnanmışa benziyordu bana gülümseyerek baktı.Zayn ve Dean bavulları bagaja yerleştirdi.Kızlarla arkaya oturup konuşmaya başladık.''Annem ve babam nasıl Aria?'' diye sordum merak içinde. ''Hala çalışıyorlar.'' dedi.Ah evet annem ve babam işlerine düşkünler ben onların neredeyse sikinde bile değilim.Beatrix konuyu dağıtmak istercesine konuşmaya başladı ''Luke ve Andrew seni görünce çok mutlu olacaklar Aria.'' Ah evet Aria,ben,Dean,Beatrix,Luke ve Andrew çocukluktan beri beraberizdir.Ama 1 yıl önce Dean ve Aria Aria'nın annesi yani teyzem Veronica rahatsızlandığı için gitmiştilerdi.Ben gidememiştim çünkü Luke ve Andrew gidersem beni döveceklerini söylediler.Harbiden döverlerdi o yüzden gitmedim.Şimdi ise yeniden beraberiz.Aria gülümsedi ''O iki piçi çok özledim.'' Güldüm.Dean önden konuşmaya başladı ''Luke ve Andrew hala azgın sapıklar öyle değil mi?'' dedi gülerek. Başımı evet anlamında salladım. Aria aklına birşey gelmiş gibi konuştu ''Yarın bara gideceğiz öyle değil mi?'' Dean ''Hayır,hiç sanmıyorum bebeğim.'' dedi.Aria kollarını göğüsünde birleştirip kaşlarını çattı böyle çok tatlı gözüküyordu. ''Lütfen Dean eskisi gibi hepimiz toplanıp bara gidelim.'' dedi.Dean ''Ah tamam peki.'' dedi.Aria Beatrix'e ve bana sarıldı. ''Yuppi!'' dedi.Zayn birden arabayı durdurdu.Gelmiştik.Arabadan hepimiz indik Dean bavulları çıkartıp birini bana diğerinide kendi aldı.Zayn'nin yanına gidip kulağına fısıldadım ''Bugün sizde kalmayacağız çocuklarada söylersin.'' dedim.Başını tamam anlamında salladı.Kapıyı açtım hepimiz içeriye girdik.Dean ''Evimi özlemişim'' diyerek kendini koltuğa attı.Aria ''Bende öyle ahbap.'' diyerek oda kendini Dean'ın yanına attı.Saate baktığımda daha 10'du. ''Luke ve Andrew'i çağıralım mı?'' diye sordum.Dean ve Aria aynı anda bağırdılar ''Çağır!'' telefonu elime alıp Luke'u aradım 4. çalışta açtı nefes nefese konuşmaya başladı ''Ah bekle Ella!Alo?'' Sapık Luke demek ki Ella ile şey yapıyordu.''Luke benim Diana.Dean ve Aria geldi.Hemen buraya gel.Andrew'ede söyle oda gelsin.'' ''Tamam,hemen geliyoruz.'' diyip telefonu kapattı.''Tamam birazdan burada olurlar'' dedim.Tam o sırada zil çaldı.Gidip kapıyı açtım karşımda ki kişi Harry idi.''Ne oldu?'' dedim. ''İblis D-Diana g-geldi ve bize ''Bu gece bu iş bitecek dedi sonrada ortadan kayboldu.'' Korktuğu belliydi.Of bu sürtük tamda zamanını buldu.Birden arkamdan çığlık geldi hemen arkamı dönüp baktım iblis Diana orada delirmiş gibi sırıtıyordu.Beatrix,Aria ve Dean hemen koltuktan kalkıp yanıma geldiler Aria ''B-bu da n-ne?'' dedi.Sonra nalatırım dermişçesine ona baktım.''Dean şu lanet şeyi öldür.'' diye bağırdı Beatrix.Dean telaş içinde Beatrix'e baktı ''Öldüremem o bir ruh bir bedene girmesi gerek vede kitabım yanımda yok benim.'' dedi.Ahanda şimdi sıçtık diye geçirdim içimden.Birden iblis siyah bulut olup benim içime girdi.
İblis Diana'nın Ağzından:
Bu sefer intikamımı alacaktım.Diana'nın bedenine girdim.Styles işte oradaydı tam önümde duruyordu.''Styles.'' diye seslendim ona.Hemen koşmaya başladı.Ben hemen o koşorken önüne geçtim.İblis olmak işe yarıyordu.''Seni bitireceğim.'' dedim ona yaklaşırken.Birden Styles'ın Çetesi'de geldi.Sırıtarak konuşmaya başladım ''İşimi daha da kolaylaştırdınız.'' dedim.Tam onları öldürmek için hazırlanıyorken.Şu Diana'nın abisi olan Dean elinde kitapla beni etkisiz bırakacak sözleri söylemeye başladı.Yere yığıldım.''Ah,lanet olsun.'' diye fısıldadım.Hızla yanıma Dean geldi.Sarışın adı Beatrix olan kızda eliyle ip getirdi.Beni içeriye sokup sandalyeye bağladılar.Çok zayıftım şu anda.Dean şeytan çıkarma büyüsünü söylemeye başladı.Eğer o büyüyü tamamlarsa ben yok olurdum.Acı çekiyordum.Çığlık atıyordum.Sesim normal iblis sesime dönmüştü kalın.''Yapma!'' dedim.Dean bana iğrenirmişçesine baktı ''Üzgünüm sürtük yok olma vaktin geldi.'' dedi ve son sözleride söyledi.
Diana'nın Ağzından:
Kendi bedenime tekrar gelmiştim.Bağlı bir şekilde sandalyede oturuyordum.Başımı kaldırıp etrafıma baktım.Styles ve Çetesi buradaydı.''O yok oldu mu?'' diye sordum güçsüz sesimle.Dean ellerimi çözerken başını evet anlamında salladı.Beni çözdüğünde ise neredeyse bayılacaktım.Beni kucağına aldı ve odama götürüp yatağıma yatırdı.Pijamaları giydirdi.Yorganı üstüme örtüp başıma bir öpücük kondurdu ''İyi uykular meleğim.'' diye fısıldadı.Gözlerimi kapattım.
Dean'ın Ağzından:
Diana'yı yatırıp aşağıya indim.Luke ve Andrew gelmişti ama Styles ve Çetesi yoktu,gitmişlerdi.Aria korkuyla fısıldadı ''Bitti mi yani?'' dedi.Başımı evet anlamında salladım.O lanet iblis bir daha geri gelemezdi.Beatrix ''Ama çok kolay oldu,fazla kolay.'' dedi.Aslıdna haklıydı fazla kolay olmuştu.Luke''Diana nerede şimdi?'' diye sordu.''Odasında uyuyor.'' dedim.Andrew ''Yarın okula gelecek mi?'' Gelebileceğini sanmıyordum.İblis onu fazla yormuştu.''Hayır gelemiyecek.'' diye yanıtladım onu.Aria ortaya bir fikir attı ''Çocuklar bence yarın hiçbirimiz okula gitmeyelim ve şimdi gidip Diana'nın yanına hep beraber yatalım.'' dedi.Hepimiz tamam anlamında başımızı salladık.Yukarıya Diana'nın odasına girdik.Mışıl mışıl uyuyordu.Bavulumdan 3 tane pijama takımı çıkardım.Birini Andrew'e,birini Luke'a verdim.Aria'da pijamalarını aldı,Beatrix'de sırayla tuvalette üstümüzü giyindik.Yatak fazla büyüktü o yüzden hepimiz yatağa sığmıştık.Diana hala uyuyordu.Diana'nın sağ yanında ben,Aria ve Luke vardı.Diana'nın sol yanında ise Beatrix ve Andrew vardı.Luke lambayı kapatı ve ''İyi Geceler Çocuklar'' dedi.Hepimiz iyi geceler dedik.Birbirimize sarılarak uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon & Girl
FanfictionOkulun korkulan kişileri Harry,Zayn,Liam,Louis ve Niall geçmişte bir suç işlemişlerdi Diana adlı bir kıza tecavüz edip sonrada onu öldürmüşlerdi.Şimdi ise tıpkı Diana'ya benzeyen hatta isimleri bile aynı olan kız Diana'nın ruhunun etkisi altına girm...