Sonsuz Ol, Son Aşkım Ol

69 12 12
                                    

       Günler günleri kovalamaktaydı.  Sınav günü yaklaştıkça Aslı daha çok derslere odaklanmaktaydı.        Denemeler,  kitaplar,  hocalar hayatının tamamını kaplamaktaydı.

   Bu arada da Kerem ile Aslı ara ara telefonda görüşmekteydiler. Ama konuşmaları 5-10 dakikayı geçmemekteydi.
  
   Konuşma konuları günlük  hayattan,  okuldandı. Kerem Aslı'ya okuldayken arkadaşından ulaşırdı. Aslı' nın arkadaşı telefonunu Aslı ile paylaşırdı. Aslı'nın telefonu olmadığı için sadece ev telefonundan görüşebiliyorlardı.

  Aslı Kerem'i çok merak ediyordu. Ama arayacak telefonu olmadığı için çaresizce ev telefonunun çalmasını bekliyordu.
                           ***
 
    Kerem ise bu arada Aslı'ya yapacağı sürpriz için izin almaya çalışıyordu.  Fazla mesailere kalarak elindeki işi bitirmeye çalışıyordu. Kerem'in  işi çok ağır ve yorucu işti.

  Aslı'ya yapacağı sürpriz için bütün yorgunluklar Kerem'in gözüne görülmemekteydi.
   
   Kerem nihayet elindeki bütün işleri bitirdi. Ve memlekete gitmek üzere hafta sonuna biletini aldı. Bu iki günlük tatil ona iyi gelecek,  bunu biliyordu. Ama Aslı'ya daha iyi gelecekti...

    Kerem otobüse bindi yol boyu haftanın yorgunluğunu atmak için uyudu.Zaten yorulan bedeni onun gözlerinin kendiliğinden  kapanmasına neden olmuştu.
  
                          ***

    Kerem sabaha karşı otobüsten terminale indi.
    Kerem'in babası onu terminalde beklemekteydi.  Kerem ilk olarak ailesinin yanına gitti,  birlikte kahvaltı yaptılar.

    Bir iki saat sonra Kerem Aslı'nın doğum günü için planladığı sürprizleri hazırlamak için çarşıya indi.

   Öncelikle çiçekçiye  gitti  Pastayı,  müziği ayarladı.

    Herşey tamamdı.  Şimdi ise sıra Aslı'nın karşısına çıkmaktaydı. Günlerdir onu aramayıp  ihmal edildiğini düşünmesini sağlamak amacıyla yapmıştı Kerem bu durumu.

    Kerem,  Aslı'nın annesini arayıp Aslı'ya yapacağı sürprizden bahsetmişti.  Aslı'ya kendi evlerinde bir sürpriz hazırlamak istediğini bu yüzden evlerinin anahtarının lazım olduğunu söyledi.

    Kızının Kerem ile evlenmesine dünden razı olan Hatice hanım bu teklifi kabul etti.  İş yerine gelip anahtarı kendisinden almasını istedi eniştenle eve gelmeden partiyi bitirin diye iyice tembilemişti.

     Kerem de Safiye hanıma bu konu da söz verdi.  "siz eve dönmeden herşey bitmiş olacak halacım"  dedi.

                             ***
    Kerem hemen anahtarı alıp Aslı'nın evine geldi.
    Hemen yukarıya çıkdı.  Aslı'nın odasını arayıp buldu. Daha önce defalarca gelmişti ama ilk kez üst kata çıkmıştı.

    Aslı'ların evi iki katlı bir evdi. Alt katta mutfak salon bulunmaktaydı. Üst katta ise yatak odası,  banyo ve Aslı'nın odası vardı.

   Kerem Aslı'nın kokusunu beynine kazımıştı. Merdivenleri çıkarken derin derin soluk alıp bu kokuyu takip ederek Aslı'nın odasını buldu. İlk girdiği yer ne mutlu ki Aslı'nın  odasıydı.

                          ***
    Kerem öncelikle etrafı incelemeye başlamıştı. Nasılsa Aslı'nın okuldan gelmesi için zaman vardı.

    Aslı'nın odası pudra pembe boyalı, beyaz dolapların, beyaz bir çalışma masasının bulunduğu şirin bir odaydı.       

   Kerem,  Aslı'nın kitaplarına, romanlarına baktı. Hepsi şiir ve aşk romanıydı.

   Kerem "o güzel dörtlüyü bir çırpıda nereden söyledi anlaşıldı. Aşk ruhlum benim" diye içinden geçirdi."neyse hemen hazırlıklara başlayayım"  diyerek işe koyuldu.
 
  Öncelikle çalışma masasının üzerinde duran kitapları ve yaprak testleri topladı.

   Ardından masanın üzerine beyaz bir örtü açtı ve üzerine gül yaprakları ve mumlar koyadu. Ve tam ortasına pastanede  hazırlattığı Aslı'nın en sevdiği pasta olan çikolatalı pastayı koydu.

   Yere mumlarla kalpler, isimlerinin baş harfini yazdı. Ve hepsini tek tek yaktı.

    Kerem, Aslı'nın yatağına doğru ilerledi ve Aslı'ya herzaman ulaşabilmek için aldığı telefonu yastığın altına koydu.
   
                       ***

     Kerem,  yorulduğunu hissedip Aslı'nın yatağına oturdu ve Aslı'nın yastığını eline alıp onu koklarken kapının açıldığını ve tekrar kapandığını duydu.
 
   Hemen yastığı elinden bıraktı ve odanın kapısına doğru yönelip heyecanla orada beklemeye başladı.
 
   Aslı her şeyden  habersiz merdivenleri çıktı. Sırtındaki çantayı odasının giriş kısmına bıraktığında ne görsün!

    Kerem,  elinde gülerle onu odanın tam ortasında yanan mumların yanında beklemekteydi.

    Aslı,  "Kerem senin burada ne işin var?" diye sordu ve koşar adımlarla gelerek Kerem'in boynuna sarıldı.
Aslı,  Kerem'den kısa olduğu için ayak parmaklarının ucunda kalakalmıştı.
 
      Aslı,  Kerem'e "sen nerelerdesin? Kaç gündür. Sana ulaşamadığım için beni aramadığın  için aklıma neler geldi. Hem sen nasıl girdin eve?" diye peş peşe sorular sordu.

  Kerem "Hişttt! Aslı boşver şimdi bunları.  Ben senin için buradayım.

    İyi ki doğdun gülüm, iyi ki doğdun hazan gözlüm"  dedi ve Aslı'nın  yanağına bir öpücük kondurdu. 

  Aslı süprizlerin  güzelliğinin de etkisiyle kıpkırmızı olmuştu. Utandığını belli etmemek için "hepsi çok güzel, çok teşekkür ederim."dedi.

                         ***

   Kerem masanın üzerinde duran pastadan ufak bir dilim kesti.  Çatal ile bir parça alıp Aslı'nın ağzına verdi.
 
   Sonra cebinden telefonunu çıkarır ve müzik listesinden Kubat'ın Beyaz Gülüm şarkısını açtı ve "bu dansı bana lutfedermisin gülüm"  dedi.

    Aslı ve Kerem romantik dansın ardından birlikte Aslı'nın yatağına oturdular. Aslı utancından kafasını kaldırıp Kerem'e bakamıyordubile. Kerem eliyle Aslı' nın çenesinden tutup başını kaldırmasını istedi. Aslı ve Kerem ilk kez bu kadar yakındı. Kerem baş parmağı ile Aslı'nın yüzünü okşadı. Aslı' yı kollarıyla kendine doğru çekerek sardı. Aslı başını Kerem'in omzuna yaşlandı. Kerem de Aslı'yı incecik  belinden sardı.
  Romantik anlar hiç bitmesin diye Aslı dualar ediyordu içinden.

    Fakat Kerem'in gitme vakti gelmişti.  Hazırladığı süsleri mumları topladı Kerem Aslı ile birlikte.

      Aslı hepsini hatıra kutusu adını verdiği kutuya güzelce koyup dolabına koydu.  Tam dolabın kapağını kapatırken iki elin belinden kendisini kavradığını hissetti.
   
   Kerem Aslı'ya "gülüm ben şimdi gidiyorum. Kokunu içime çekeyim istedim.
Bir daha ki gelişime kadar her yer de senin kokun gelsin diye çekeyim istedim. İyi ki doğdun iyi ki sevgilim oldun" dedi.

                              ***
 
  Aslı ve Kerem bu romantik günün sona ermek zorunda olduğu için üzülür halde alt kata giriş kapısına doğru el ele ilerlediler.

  Aslı Kerem'e veda etmek için parmak uçlarına basarak Kerem'e sarıldı. Ve kulağına şunları fısıldadı.

        "Her gidiş bir geliştir aslında.
     Her veda bir kavuşmadır  sevdaya.
     Varlığın en güzel armağan bana.
         Sonsuz Ol, Son Aşkım Ol  canıma."
                
                         ***

    

YARE-İ DİL (KİTAP OLDU! ) Sipariş Adresi Www.pembevagonlar.com Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin