Wesołych Świąt 🎄

146 9 1
                                    

*Suga*

Obudziłem się dość wcześniej bo o 8 rano. Dzisiaj mieliśmy wolne wiec miałem plan cały dzień siedzieć z Jiminem na kanapie i oglądać świąteczne filmy. O mówiąc już o Jiminie to nawet nie wiem gdzie on w tej chwili sie znajduje. Leniwie wstałem by wstawić wodę na kawę ale w kuchni zastałem moją zgubę. Robił pierniki. Moje ulubione ❤ Gdy chciałem wstawić wodę na kawę poczułem na mojej talii czyjeś ręce. Te ręce należały do Jimina. Zaczął całować moją szyję schodząc aż do ramion. W końcu nie wytrzymałem i odwróciłem sie do niego od razu wpijając sie w jego pełne czerwonawe usta. Zaczęliśmy sie całować powoli idąc w stronę łóżka w którym spaliśmy od jakiegoś miesiąca. Jimin rzucił mnie na łóżko ściągając swoją a potem moją koszulkę. Zaczął całować mój brzuch a ręką ściągać spodnie z piżamy. Miał trochę problem bo na mnie leżał wiec podniosłem sie do siadu i zacząłem rozbierać rownież Jimina. Gdy pozbyliśmy sie ubrań Jimin wyjął z szafki niebieskie pudełeczko z lubrykantem.
J-Wiesz co robić kochanie- powiedział wylewając sobie na palce lepką maź. Grzecznie wypiąłem się do niego i zaraz poczułem coś zimnego. Jimin zaczął powoli wsuwać we mnie swoje palce. Najpierw pierwszy żebym sie przyzwyczaił a potem dołożył drugi lekko poruszając. Gdy zacząłem juz cicho sapać wyjął palce i zastapił je swoją męskością. Po kilku minutach sam zacząłem nabijać sie na jego przyrodzenie aż pokój wypełnił sie naszymi jękami.
J-Wiesz.... kkocham Cie Ssuga!- wykrzyczał dochodząc we mnie. Ja doszedłem zaraz po nim brudząc całą poduszkę. Jimin położył sie obok mnie przyciągając do sobie moje nagie ciało. Byłem zmęczony ale i bardzo zadowolony z tego co sie tu stało. Chyba kocham Jimina.

Tadaaaaaam! Może w wigilie mi sie nie udało bo wiadomo miałam dużo roboty ale jest! Oczywiście to jest dodatek więc odbiega od fabuły całego ff ale ciiiii...
Mam nadzieje ze wam sie spodoba a w następnym rozdziale dowiecie się czegoś ważnego 😂
Także życzę wam wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku kochani 💖

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 25, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Save Me || YoonMin ||BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz