Hayran olmak nedir?

19 5 8
                                    

Hayran olmak nedir iyi bildiğimi düşünüyorum.Hayran olmak bir şeyi gerçekten çok sevmek demektir.Peki bir şeyi çok sevdiğini nasıl anlarsın .Ben bunu kaşbimin atışlarıyla anlarım .Eğer onu her görüşümde kalbin delice düzensiz ve bir darip atıyorsa o şeyi gerçekten çok seviyorsun demektir.Mesela ben Jimin i her gördüğümde kalbim yerinden fırlayack bir füze gibi oliyor.Gözlerimi kaptıyorum onu yanımda görüyorum ,gözlerimi açıyorum ama onun sadece kalbimde olduğunun anlıyorum.Onun sesini diğer seslerden çok başka buluyorum . Hayatta ki tek yaşama sebebeim küçük bir umut belki bir gün onu görürüm niyetiyle her gün dahada uğraşıyorum . Ona hayran olduğumu bir de şöyle anlıyorum onunla hiç bir türden evlilik hayali kurmadım . Çünkü umutlarım bu kadar geniş değil.

Her gece uykumu getirmek için onu düşünüyorum .
içimdeki garip bir ses bu hiç olmayacak diyor .Bence haklıda böyleşeyler sadece hayal olarak kalıcak.Bazen soruyorum nedir onu hasta gibi kafama takan? Ama hiç bir türden cevap bulamıyorum. Ki bu sprunun yek bir mantıklı cevabı olabilir ben gerçekten şizofrenim . Sabah alar ile gözlerimi açarken onu yanımda sanıyorum ama olmadığınıda görüyorum.

Geçen gün aklıma bir şey geldi sırf korecan olduğu için tanımadığın insanları bağrına basarsın ya öyle bir şey benimkide her seferine dahada çoğalıyor.Ama ne çare ben onun için burada ölüp biterken o benden habersiz yaşadığımı bole bilmiyor .Bağzı geceler ona dua ediyorum bir gün bu dünyada olmasada başka bir dünyada onu görmek için ...

MY FIRST LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin