PJM POV
PJM : " Waduh waduhhh dah lambat duhhh.. Omma pun satu bukannya nk kejut.. Dh tahu ni first day aq kt sekolahhh.."Rungutnya sambil membetulkan cermin mata besar gedabaknya.
Gedebushhh (pftt.. sound effect faill U.U) .
PJM : " Aduhh sakit siakk.. Dahla jatuh depan class.. Sokay jimin.. Kau control macho jee.."
Mrs Jihyo : "Eh.. Awak ni Park Jimin eh? Budak baru yg baru berpindah dari Busan?"
PJM : "Ya cikgu.. Saya la.. " tunduk hormat kepada cikgunya.
Mrs Jihyo : "Marila masuk.." Pelawa cikgunya.
PJM : "Dae.. Kamsahamnida." Lalu jimin pun masuk ke dalam kelas. (Nerd siak ayat Author)
Mrs Jihyo : "Kelass !! Kite ade murid baru.. Mari jimin perkenalkan dirimu.."
PJM : "Nae.. Annyeong.. Saya Park Jimin .. Sebelum ni saya duduk di Busan sebelum pindah ke sini.. Harap korang boleh menerima saya.." Tunduk hormat
Class : "Nae Annyeonghaseyo Jimin "
Mrs Jihyo : " Okey.. Jimin awak boleh duduk sebelah Maya.. Min Maya!! "
Maya : " Cikgu ! .. Cikgu tau kan saya tak suka duduk sebelah namja.. Tk swag la cikgu duduk sebelah namja !!
Mrs Jihyo : " Yah !! Min maya !! Takde swag swag.. Sampai bila awak tk nk duduk ngn namja? Cikgu tk kira.. Jimin akan duduk jugak sebelah awak !! Dah jimin.. Gi je..
Maya : Haishhh..
Jimin : Hurmm.. Nae..
Jimin pun pergi duduk sebelah minah swag tu.
Jimin : Urm.. Hai?
Maya : Jangan cakap ngn aq!
Jimin : Nae.. Mianhae.
Kringgggggggg (pfttt)
Jimin : Urmm.. Awak..
Maya : Mende?
Jimin : Boleh tk saya nk rehat ngn awak? Saya tk tau kantin kt mane..
Maya : Hah?? Tapi aq rehat ngn oppa aq ngn geng die
Jimin : Ouh.. Tkpela..
Tetibe..
XXX : Mayaa !!!!
Maya : Yahh !! Hobie oppa.. Jngan jerit laa.. Maya tk pekak lgi laaa..
J-hope : Hehehe mianhae..
XXX : Annyeong mayaaaa..
Maya : Annyeong oppaaa!
BTS : Hehehehe..
Suga : Nugu? Namjachingu ehh?
Maya : Yahh!! Tk swag la ade namjachingu oppa..
Jimin : Annyeonghaseyo.. Park jimin imnida.. Saya baru berpindah dari Busan.. Ingat nk ajak maya rehat sekali sebab harini first day saya kt sini..
Rap mon : Ouhh.. Jomla rehat sekali.
Jimin : Ehh tkpe ke?
Jin : Aish.. Gwenchana.. Kajja.. Nnti kt kantin boleh la intro..
BTS : Kajja maya, jimin..
Maya : Nae nae
(KANTIN)
Jimin : Urmm.. Sunbae. Tkpe ke duduk kt sini?
V : Aq Sebaya jek ngn kau. btw.. Kenapa? ni mmg tempat kitorang kut..
Maya : For your information. BTS ni kingka sekolah.. aq adik kepada Min yoongi aka Suga .. Namja swag yg tk berapa swag dari aq..
Suga : Yahh !! Oppa swag okeyy..
Jin : Dah dah.. Jom intro.. Mula dri aq. Kim seokjin imnida.. 18 tahun.. Kelas Blood .
Rap mon : Kim namjoon imnida aka Rap monster.. 18 tahun.. Sama kelas ngn jin.
Suga : Min yoongi imnida aka suga aka mamat terswag.. 17 tahun.. Kelas sweat.
J-hope : I'm your hope.. Jung hoseok imnida.. 17 tahun.. Sama kelas ngn suga.
V : Kim taehyung imnida aka V aka taetae aka alien.. 16 tahun .. kelas tears .. sama kelas ngn kau.
Jungkook : Jeon Jungkook imnida aka kookie.. 16 tahun.. sama kelas ngn kau jugak.
Jimin : Ouh okey.. Erm kejap. Korg nk pesan pape? Aq boleh belikan .
Jin : kitorang semua makan roti je. Kau boleh belikan kitorang roti je.
Jimin : naee.. Berlari ke kantin
Jin : aq rasa nk masukkan la weyh jimin dlm group ni. Die ok je aq tngok.
Maya : yahh!! Oppa tk nmpak ke die kan nerd.. tk jejaskan nama group BTS ke ambik budak nerd?
Rap Mon : halah maya ni.. nerd pun boleh berubah la.. serah je kt. Kookie ni.. konfom lain muka die.
Jungkook : ehh.. asal aq lak?
Rap mon : kau je yg normal.
Suga : nk ajak die duk rumah kite sekali ke?
Jin : boleh jugak..
Jimin : guyzz.. aq dh belikan roti !!
Jin : aq nk ajak kau masuk group BTS dn tinggal sekali ngn kitorang.. kau nk ?
Tbc
So .. canne? Hehehe.. fham fahamkan la.. author baru je buat ff kat wattpad.. selalunya author buat kt fb.. kira first time la ni.. Rajin rajinkan la vote dn comment yee.. ^^
YOU ARE READING
Nerdy Boy? [PJM]
FanfictionAq suka die.. Knpe die permainkan aq selama ni kerana aq nerd?? - PJM Life always like that PJM - MMY Huh.. Pikir aq hadap sangat ke dengan kau hah nerd?? - Seulgi - Hurmm.. Sape MMY? Huh.. Korg tunggu jelaaa.. Btw rajin rajinkan la Vote dan Commen...