Chapter 9

462 18 7
                                    

"Seronok call hyung aku huh?"

Kyungsoo terus membulat mata then terus menggeleng. "A-ani. Hurm kai itu hyung awak ke? Saya tak tahu yang awak ada hyung-"


"Dia hyung aku."


balas kai dengan nada yang menyeramkan. "Ouh.. Mianhae.. Saya tak tahu.. " kyungsoo meminta maaf. Then kai menarik pergelangan tangan kyungsoo membawa dia ke atas. Pergi bilik kai. Young Master room


Kyungsoo berasa sakit di pergelangan tangannya. Kyungsoo pula meminta melepaskan. "Kai ..lepaskan lah.. Sakit.. " kai melepaskan. Badan kyungsoo menghempap ke dinding. Kyungsoo menahan sakit. Rasa tulang belakangnya hampir patah. "Kalau aku nampak kau bersama hyung aku lagi, siap kau!"


Kai tolak kyungsoo kekatil. Dan mengikat pergelangan tangan kyungsoo di tiang katil. Kyungsoo takut. Dia tahu apa terjadi. "Kai.. Saya ta-tak nak lakukan ni kai.. Anak kita kai" rayu kyungsoo. "Dia bukan anak aku. Aku tak pernah rogol kau. Tak pernah sentuh kau.. Tapi kau menuduh aku. So aku terima hakikat. Tapi aku takboleh terima yang didalam kandungan itu anak aku. Kali ni biar aku buat benda tu btul² dekat kau." kata kai membuka baju kyungsoo satu persatu dan jatuhkan dilantai. Air mata kyungsoo bertakung, pandangan kyungsoo kabur. Dia tidak sangka yang suaminya dia kata begitu. Abis siapa yang merogolnya!


"Kai j-jangan" kyungsoo meronta ronta tangan dia diikat itu. Kai sudah mencium leher dia. Meninggalkan hickey. Kyungsoo mengeluarkan moan kecil. "Ah.. Hhmm kai" . "Yes kyungsoo moan my name" kai meneruskan dari leher ke perut, perut ke bahagian sensitif kyungsoo sampai kyungsoo tidak tahan lalu mengenggam rambut Kai untuk meneruskan.


Bunyi pintu diketuk. Kai dan Kyungsoo terus memberhentikan hubungan seksual antara suami isteri.


"Hmm kai.. Are you okay?" tanya hyung nya dia tu dari luar . Mereka cepat² memperbetulkan keadaan. Mereka menyarung baju. Kai pula membuka tali ditangan kyungsoo yang ikat di tiang katil. Kyungsoo duduk disudut katil. Dia menangis perlahan apabila tersedar apa yang telah berlaku sekarang.


"Yes hyung.. Hyung nak apa?" soal kai menyampah. "Kyungsoo okay ke?hyung tadi dengan buny- " kai menyambung. "Nae hyung kita orang tgh buat.. So jangan lah kacau!" marah kai sambil tu dia menutup pintu biliknya dengan kuat. "Berseronok lah kyungsoo.. Hahahaha" gelak heechul jahat.


Kai membetulkan baju dia. Setelah menutup pintu bilik. Lalu memandang kyungsoo yang tertunduk. "Yah! Dengar sini. Aku taknak kau berbual dengan Hyung aku. Kalau aku dapat tahu kau siap. Hyung aku kaki perempuan kaki buaya. Dia tak kira lelaki atau pon perempuan. Kau faham"


Kyungsoo angguk laju. Dia memeluk selimut lebih erat pada tubuh dia. Kai geram dengan tubuh Kyungsoo lalu menolak kyungsoo balik ke katil dan menyambung melakukan perkara suami isteri selalu lakukan.

ᴛʀᴇᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ʙᴇᴛᴛᴇʀWhere stories live. Discover now