13

2.2K 186 21
                                    

Kyungsoo sinirle elindeki telefonu bıraktı. Aptal çocuk ona seks sırasında üstte olacağını söylemişti. O kimdi de Kyungsoo'nun altta kalacağını söylüyordu. Hayır o bir gay bile değildi. Olsa bile altta olmazdı. Hadi ama o çetin ceviz bir çocuktu. Kimse onu altına alamazdı. Sinirlerini yatıştırmaya çalışırken gözü açılan kafe kapısına takıldı. Bir bu eksikti. Zenci soyu Kim Jongin ve onun kuyrukları gelmişti. Jongin'le göz göze geldiklerinde uzun olan sırıtıp onların masasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
Belki de Kyungsoo sinirini bu beyinsizden çıkarmalıydı.

"Vay vay vay kimleri görüyorum. Baykuş ve onun sünepe arkadaşları." 
Masalarının başında durup kendi arkadaşlarına dönerek söyledi Jongin.

"Cidden ah kara bir sineğin vızıldamasını mi çekeceğiz şimdi." Karşılık olarak atıştı Kyungsoo.

"Pekala ses fazlasıyla cızırtılı geliyor baykuş. Fazla aşağıdasın sanki ha."

"Belki de kendini bu kadar yüksekte görmesen bizi duyabilirsin zengin züppe."

"Belki de sen biraz uzamalısın pörtlek göz."

Kyungsoo'ya hakaretlerinden dolayı dayanamayıp ayağa kalktı Chanyeol. Jongin'in karşısında dikildi. Ona öfkeli gözlere bakarken Sehun ve Baekhyun hemen Jongin'in yanında belirdiler.Luhan'da ayağa kalkıp Chanyeol'un yanına dikildi.

Kafede herkesin onları izlediğini fark eden tek kişi Kyungsoo oldu. Çünkü diğerleri gözleri ile birbirlerini öldürmekle meşguldü. Uzaktan kafe sahibi Chen'in ona yalvarır gözlerle baktığını gördü. Jongin'e haddini bildirmeyi ne kadar istese de Chen'i asla üzmezdi. Çünkü Chen dünyanın en iyi insanıydı, onlara her zaman yarım ederdi.

Chanyeol'un kolunu tutup

"Bırak Chanyeol şimdi sırası değil. Zaten onlara hadlerini maçta bildireceğiz. " , daha sonra da Jongin'in gözlerine bakarak
"Basın gidin sizinle ugraşamayacağız Jongin" dedi.

Tekrar yerine otururken Chanyeol ve Luhan da ona katılıp yerlerine geçtiler.

Jongin de onlarla bu kadar uğraşmanın yeteceğini düşündü. Belli ki ne kadar uğraşırsa uğraşsın baykuş çocuk ona karşılık vermeyecekti bugün. O yüzden bunu başka bir zamana bıraktı.

"Maçta kaybettikten sonra da böyle konuşabilecek misin? Tekrar o surat ifadeni görmek için o maçı kazanacağım Kyungsoo. " Gözlerine bakarak meydan okudu Kyungsoo'ya.

Hala Chanyeol ve Luhan'a öldürücü bakış atan arkadaşlarına dönüp
"Hadi gidelim burası bizim takılacileceğimiz kalitede bir mekan değilmiş." Dedi.
Çıkışa doğru ilerlerlerken arkalarında onları fena halde yumruklamak isteyen üç genç bıraktılar.

Ilham perilerim öldü. Hepsi sınavınızı klasik yapıcam diyen Leyla Hoca yüzünden!!





Düşman Hattı (Kaisoo texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin