Jop. Už zítra konečně uvidím mé koťátko a Susan! Tak počkat. Susan nemá kluka a je i docela hezká. Jacku těš se. Už jsem ti našla perfektní holku! S touhle myšlenkou jsem jsem vyskočila z postele. Dnešní den si chci kurva dobře užít!„To už je ráno?" Ozvala se za mnou ospalá Jane.„Jooo je. Tak honem vylez." Vyplázla jsem na ni jazyk.„A dáš mi ranní pusu, aby se mi líp vstávalo?" Dělala jsem, jakože přemýšlím.„Víš ty co? Chyť mě, a pak dostaneš ranních pus, kolik chceš." Jane rychle vyskočila a začala mě honit. Utíkaly jsme po pokoji, dokud jsem nezakopla o kabel a nenatáhla se na zem. Otočila jsem se na záda. Jane už nademnou klečela.„Mám tě." Prohlásila vítězně a začala mě líbat. Já ji však po chvíli zastavila.„Heej!" Zamručela.„Řeklas, že chceš jen pusu." Zvedly jsme se ze země a šly jsme za Jackem.„Brý ráno!" Křikl na nás z kuchyně.„Dobrý!" Odpověděly jsme mu.„Copak děláš?" Sunula se za ním Jane, když cítila jídlo.„Palačinky. Dejte si, už jsou nějaké hotové." To nemusel opakovat dvakrát. Za chvíli byly palačinky pryč a já s Jane jsme se válely na gauči s plnými, až přecpanými břichy. Když nás viděl Jack, chytl záchvat smíchu a my s ním, protože se směje vtipně. Když jsme se konečně dotlemili, tak se najedl ještě Jack, zbalili jsme se a vydali se na pláž. Jack zná bezva místo, kde nikdo nechodí, takže jsme měli celou pláž jen pro sebe.„Jacku, nevadí ti, že budeš muset opustit tohle všechno? My tam totiž nemáme tak teplé počasí a moře už vůbec." Vyzvídala jsem, když jsem se na ručníku patlala snad horou krému, protože mi to opálené nesluší. Jane už dávno zkoušela vodu.„Ani ne. Tady totiž nemám přátele, takže mi to vadit nebude. A teď už pojď do vody." Chytil mě za ruku a táhl mě do vody za Jane. Dělali jsme kraviny a potápěli se. Bylo mi s nimi krásně. Potom jsme ještě zašli na zmrzlinu a den jsme zakončili pizzou a noční procházkou. Po návratu do hotelu jsme se s Jane pobalily a ulehly do postele.„Byl to dneska ale prima den." S úsměvem jsem si propletla prsty na ruce s Jane.„Ano, to byl. A pozítří zase práce. To bude tvrdý." Ušklíbla se.„Nemyslím si. Máme lehkou práci narozdíl od jiných. Popravdě se už těším za číčou." Přitulila jsem se k mé lásce.„Tak dobrou." Zamumlala jsem a usnula.
ČTEŠ
Smím prosit o lásku?
RomanceProstě Yuri (girlXgirl). Vailly pracuje v kanceláři jedné firmy. Jednoho dne se dozví, že bude s ní sdílet kancelář nová příchozí. Jmenuje se Jane. Vailly se do ní zamiluje. Šéf je pošle do zahraničí nafotit pár domů na prodej. Dostane Vailly odvahu...