ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလးရဲ႕ ရင္ဖြင့္သံ
.......................................................................မနက္မိုးလင္းလာျပန္ၿပီ..... မိုးလင္းလာတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္တယ္.... ကၽြန္ေတာ့္မွာ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္က်န္ေသးလဲ ဆိုၿပီးေတြးမိတိုင္း နာက်င္တယ္........ အခုေက်ာင္းေတာင္မွ omma တို႔ကို အတင္းေျပာၿပီး သြားရတာ..... မက်န္ေတာ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ ဘာကိုမွ ေတြးပူမေနဘဲ သာမန္လူေတြလုပ္သလိုလုပ္ၾကည့္ခ်င္တယ္.....
........................................................................
Chanyeol: ေက်ာင္းသြားပါေတာ့မယ္...
Omma: သားေလး ေန႔လည္ ျပန္လာခဲ့ ေဆးရံုသြားျပရေအာင္......
Chanyeol: nae omma.....
..................................................................
ေက်ာင္းခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ တြတ္ထိုးေနတဲ့ beak နဲ႔ chen ကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္.....
Chen: Hey!!! Chanyeol
Beak: Anyeong~ wuri chanyeollie..
Chanyeol: hkhk.... ေအးပါကြာ
Beakhyun ကိုျမင္လိုက္တာနဲ႔ သူ႔ကို သတိရမိတယ္...
ဟုတ္ပါတယ္ေလ...ကၽြန္ေတာ္လုပ္ရမယ့္လုပ္ငန္းတစ္ခု....ေအာင္သြယ္ေတာ္... ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ညလံုးစဥ္းစားခဲ့တယ္..ကၽြန္ေတာ့္လို ႏွလံုးေရာဂါသည္က ဖြင့္ေျပာၿပီး သူနဲ႔အဆင္ေျပရင္ေတာင္ ေနာက္ဆံုး သူပဲနာက်င္ရမွာ...... အဲ့အစား ကၽြန္ေတာ္ပဲ အနာက်င္ခံၿပီး သူ႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးႏိုင္မယ့္ လူရဲ႕လက္ထဲကို ကိုယ္တိုင္အပ္မယ္...အဲ့တာမွ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေျဖာင့္မွာ.......Chanyeol: beak မင္းမွာ ရည္းစားရွိလား..
Beak: Oo..wae?
Chanyeol: ဒီအတိုင္းသိခ်င္လို႔ ေမးၾကည့္တာ...
Beak: imm ရွိတယ္....
Chanyeol+Chen: Oo jinja!!! ဘယ္တုန္းကလည္း...
Beak:imm မေန႔ကပဲ...
Chanyeol: ဘယ္သူလဲ..
Beak: imm မင္းတို႔သိပါတယ္....သူက yifan hyung ေလ....
Chanyeol: ဘာာာ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔....
(ရည္းစားေတြ ျဖစ္သြားၿပီတဲ့လား.....hk)Beak: တကယ္ေတာ့ မေန႔က မင္းတိုႏွစ္ေယာက္ ကစားကြင္းမွာစကားေျပာေနတာ အဲ့နားမွာ ငါရွိတယ္ အဲ့တာ သူထြက္လာေတာ့ ငါ့ကိုေတြ႕ၿပီး တခါတည္း ဖြင့္ေျပာၿပီး အေျဖေတာင္းတာ ငါလည္းစိတ္လႈပ္ရွားၿပီး အေျဖျပန္ေပးလိုက္တာ....အဲ့တာ အဲ့လိုျဖစ္သြားတယ္...
YOU ARE READING
CRUSH
Fanfictionကိုယ္crush ေနတဲ့ သူက ကိုယ့္ကို ျပန္crush တာလား ရွိေတာ့ရွိပါတယ္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းတယ္ ေသခ်ာတာေတာ့ အဲ့ထဲမွာ ကိုယ္မပါတာပဲ