15. Bölüm: #Ufaklık#

1.6K 83 17
                                    


Multi ; Rüzgar Sayer ve Ateş Yalçın.

Bölüm Şarkısı ; Seksendört - Söyle

İyi okumalar 📖📖📖

"Sen ne .......... Yoksa bir şey mi oldu ............"aslında olmuştu ben galiba çarpılmıştım.

"Ben Ateşe aşık oldum......"dediğimde bana tam on dakkika baktı ve bir çığlık attı.

"Biliyordum.... Biliyordum...," diye üzerime atladı.

"Ya salak üzerimden kalksana. Aşık oldum dedim evlenecem demedim. "

"Ay inşallah o günleride görürüz. "Dedi ve üzerimden kalktı. Bende kalktım ve kendimi koltuklardan birine attım.

"Ve bir şey daha var......."

"Daha ne oldu ??"

"Ben Ateşi öptüm. "Dediğimde keşke demeseydim. Çünkü hâlâ yüzüme mal mal bakıyordu.

"Oha kızım......"dedi ve eline telefonu aldı.

"Bunu elifede anlatmamız lazım. Kız merak ediyordu zaten. "Dediğinde elindeki telefonu çektim.

"Elife haber vermek yok. Buraya gelirse söylerim. "Dedim ve telefonu koltuğa attım.

"Söyleriz. "Sırıttım duramazdı ki yerinde ben gider gitmez yetiştirirdi.

"Ben söyleyeceğim senden öğrenmeyecek. Anlaşıldı mı Hande ??"dedim omuz silkti.

"Anlaşıldı mı ??"dedim sorumu yineleyerek.

"Tamam söylemem. "Dedi kapı çalınca kalktı. İçeriye abim girdi. Sinirli gözüküyordu.

"Ben sana demedim mi benden izinsiz bir yere gitmeyeceksin ??"dedi üzerime doğru yürüyerek. Bir kaç adım geriye gittim. Çok sinirli gözüküyordu. Kesin bir şey oldu.

"Sadece handenin yanına geldim. Prova yaptık. "Hıh bu iyi olmuştu. Prova neden önce aklıma gelmemişti.

"Geç arabaya!!"dedi sözünü ikiletmeden yürüdüm. Handeye görüşürüz dedim ve arabaya bindim. Abim hızlıca arabaya bindi. Ve arabayı hızla sürmeye başladı. Korktuğum için bir şey dememiştim. Eve geldiğimizde kemerimi çözdüm ve yavaşça arabadan indim. Arabadan indiğim gibi karşımda Ateşi beklemiyordum. Ateş şu an karşımdaydı. Abime baktığımda bana doğru geliyordu. Yanıma gelip bileğimi tuttu.

"Senin ne işin var burada ??"dedi kükreyerek ateşe. Ateşde sinirli gözüküyordu. Peki ne olmuştu bunlara ?

"Ona zarar verirsen seni öldürürüm. "Dedi tıslar gibi Ateş. Abime bir adım atmıştı. Ya yine burda ne dönüyordu ve benim haberim yoktu.

"Sakın....."dedi abim sesi onunda tıslar gibi çıkmıştı.

"Ne oluyor burda ??"dedim ama pek dikkatlerini çekmemiştim.

"Ona iyi bak çünkü bir daha göremeyeceksin !!"dedi abim ve bileğimden tutarak eve doğru götürmeye başladı.

"Sayer!!"bunu diyen Ateşti. Abim onu pek dinlememişti çünkü hâlâ beni çekiştiriyordu.

"Abi bırak bileğimi. !!!"diye bağırdığımda sonunda dikkatini çekmiştim. Bana döndü "Sen sus seninle sonra hesaplaşacağız. "Dedi ve yine çekiştirmeye başladı. Bir adım daha atmıştık ki Ateş bileğimi tutup beni engellemişti.

"Onu hiç bir yere götüremessin. "Dedi burda ne dönüyordu.

"Sen kim oluyorsun lan !!!"dedi abim bileğimi bırakıp ateşe yumruk atarak. Ağzımda ufak bir çığlık kopmuştu.

DÜŞMANIN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin