Uzun zaman olmuştu yanlız kalmayalı gitarımı ve kahvemi alıp terasa çıkmıştım.Öylesine eşsiz güzellikteydiki "İzmir"
Gitarımı bırakıp kahvemi elime aldım ve geceye karışan İzmir'i seyretmeye başladım, saat baya geç olmuştu ama benim uykuyla pek aram yoktu benim zaafım olan geceyi yaşamak daha önde gelirdi.
Ne kadar aşk sevgi tutkunu gözüksemde hayatımdaki tek kadın annem olmuştu ve bundan hiç pişman değildim dışarıdaki o kötü insanlardansa annemi tercih ederdim ama o şu an yok.Annemi kaybedeli neredeyse 1 yıl olmuştu babamın ölümünden sonra annemden çok kimseye değer vermemiştim , annem bana "uzun saçlım"derdi.Annem öldükten sonra saçlarımı kazıttım ve bir daha hiç uzatmadım saçlarımı en çok seven yoksa olmalarınında kalmasının bi anlamı kalmazdı.Keşke onun yerine ben ölseydim diyor insan,ne yapsa ne etse onu asla getiremeceğini biliyor ve buda çaresizliği beraberinde getiriyor
Sonra gecenin ilerleyen saatlerinde canım sıkıldı ve babamdan kalan Scrambler model motoruma atlayıp İzmir sokaklarına attım kendimi, gece sokaklarda motorla dolaşması o kadar güzel oluyordu ki zaten bi şehri sokaklarında kimse yokken tanırsınız. Biraz yol aldıktan sonra sahile gelmiştim öylesine sessizdiki deniz ve Ay'ın ışığı denizin üzerine iniyordu. Motorumu yukarıda bıraktım ve indim aşağıya kuma oturdum ve geceyle beraber yanlızlığımızı yaşıyorduk...
Çok geçmeden ilerden bağırış sesleri gelmeye başlamıştı,itin biri kıza tecavüz etmeye çalışıyordu hemen koştum gittim.Çocuk sarhoştu belliki hap ta almıştım.Çocuğu ittirip kızı arkama aldım.İt kalktı ve “Sen kimsin siktir git şurdan”dedi.
“Aa tanımıyormusun belanım lan”dedim ve ittim yere düştü kıza döndüm“Hadi gidelim
burdan”dedim.Çocuk bu sırada ayağa kalktı ve cebinden çakı çıkardı “Sen şimdi görürüsün kim kimin belasıymış”dedi üzerimize gelmeye başladı.Çakıyı ileri geri savuruyordu eline atladım beraber yere düştük çakıyı bana saplamaya çalışırken arkadan kız oğlanın kafasına bira şişesi ile vurmuştu çocuk bayılmıştı kız ise ağlıyordu“İyimisin” dedim ve ceketimi kıza verdim cebimden telefonu çıkardım ve polisi aradım...
Polis geldi çocuğu alıp bizede "ifadelerinizi almamız gerekiyor" dediler.
İfadelerimizi verdikten sonra memur bey kıza“Sizi hastaneye götürmemiz gerek ailenizde oraya gelicek”dedi ve kızı götürdüler kız olayın etkisi ile teşekkür etmeyi unutmuştu herhalde bende karakoldan çıktım.Motorumda sahilde kalmıştı yürüyerek sahile gittim ve motoruma atlayıp eve döndüm,bu gece baya yorucu geçmişti yatağıma uzandım.Yüzüme uyanmama sebep olmuştu kalkar kalkmaz saate baktım saat üçte sahne aldığım bara gitmem gerekiyordu ve şu an saat biridi hemen kalkıp kahvaltı edip hazırlanıp işe gitmem gerekiyordu.Çok az birşeyler yiyip hazırlanmaya başladım Allahtan çabuk giyinen bir insandım ve saat ikide kendimi sokağa atmıştım bu gün yürüyerek gitmek istemiştim sahilde yürüye yürüye işe gitmeye başladım dün gece olayın olduğu yerden geçiyordum ve gözüme yerde birşey çarpmıştı parlak birşeydi elime aldım kolyeydi o dünkü kızdan düşmüştü herhalde belki biryerde görürümde veririm diye cebime attım.Bara geldiğimde saat 4 idi patron sinirli sinirli kapıda bekliyordu yanına yaklaştım başladı hemen“Nerdesin sen saat kaç oldu böyle yapıcaksan başkasını bulalım”demeye bende özür diledim ve geçtim hemen prova yapmaya başlamıştık.Baya bir süre prova yaptıktan sonra biraz dinlendik ve programın başlama saati gelmişti.Bar alkollü olduğundan dolayı eğlenceli oluyordu,sahneye çıktık ve çalmaya başladık gurup ile birlikte ben hem gitarist hemde solisttim bellir bir süre çaldıktan sonra mola vermiştik garson yaklaştı ve bir peçete getirdi“Abi bunu sana gönderdiler”dedi.İçini açtım ve içinde şu cümleler yaşıyordu.“Dün gece için teşekkür edemedim programdan sonra görüşmeye ne dersin”
Garsona sordum “oğlum bunu sana kim verdi”dedim gösterdi ve dün akşamki kızdı ve el sallıyordu yapıyordu karşıdan...
O öylesine ilginç tuhaf bir duygu ki belkide bu duyguyu sadece annem beni sevdiğinde yaşaya biliyordum...
Biz yeniden çalıp söylemeye başlamıştık belkide ilk defa böyle oluyordu sahnede heycanlanmıştım, kız ile sürekli göz göze geliyorduk daha önce kimseyle göz göze gelince böyle hissetmezdim. Program biter bitmez kızı yanına gitmiştim tek başına idi zaten hemen başladı dün gece için teşekkür etmeye
“Tamamdır tesekkur etmene gerek yok herkes aynı şeyi yapardı”dedim ve konunun değişmesi için cebimdeki kolyeyi çıkardım“bu seninmi buraya gelirken dün akşamki yerde buldum”
“Aaa evet bu benim için çok değerli”dedi
“Senin adına sevindim o zaman,bence artık ismini söylemelisin”dedim
“Pardon o telaşede unuttum tabi merhaba ben Almina”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'M
JugendliteraturTek bağımlılığı gitar ve müzik olan, kadın dediği kavram annesinden ibaret olan bir adam, hayattan usanan her güvendiği insandan darbe yemiş olsa da gülüşünü ve güçlü duruşunu asla kaybetmemiş bir kadın... Sen benim sevmelere doyamadığımsın. Sen be...