ȘEYTANIN KIZI

27 4 2
                                    

Bölüm 2

Ve eve döndüm annem sordu kızım ne oldu yüzün beyaz olmuş anneme sordum dedim anne ben katil miyim birini mi öldürdüm annem dedi hayır kızım sen öyle şey asla yapamazsın sen benim kızımsın ama annem herşeyi biliyordu ben küçükken ne olay olduğunu da biliyordu annem bana dedi kızım gel kitap odasına sana bir şeyler hatırlatacağım gel durup annemin yüzüne bakıyordum annem dedi yaa kalk gel tuttu elimden beni kitap odasına götürdü kitap odasi gerçekten çok kötü kokuyordu Annem dedi kızım sen otur şuraya ben kitabı getireyim Annem kitapi bulana kadar 1 saat oldu dedim anne ne oldu geliyor musun dedi geldim geldim geldi kitabı açtı kitaptan yoz çıktı bende öksürdüm annem dedi kızım bak elini bana vereceksin ve gözlerini kapatacaksin bu kitap sana herşeyi hatırlatacak dedim tamam anne ellerini tuttum gözlerimi kapattım bir çığlık sesler geldi kulağıma Anne diye bağırdım korkma kızım yanındayim bir rüya görmeye başladım ben 13 yaşımdayken babam işten geldi yorgundu sofra hazır olduğunda hepimiz oturduk sofrada babam hızlıca bor nefes alıyordu ben babama baktım babamda anneme baktı babam bardağı sıkıca tuttu bardak patladı korktum babam sinirlendi koştu banyoya annem dedi iyi misin iyi misin anneme bağırdı kes sesini diye annem babamdan uzaklaştı babam banyoya girdikce ben kapıyı gizlice açtım başımı yavaşca içeri soktum babam aynaya bakarak şeytanın kızıyla konuşuyordu AAA diye yavaşca sesimi çıkardım aynadaki kız bana baktı ama o kız benimle yolda yürüyen kızıydı ben korkudan başımı dışarı çıkardım çabuk odama kaçtım ellerim ayaklarım korkudan esiyordu babam odaya girdi elide kanıydı elinde bardak patlamıştı babam bana dokunmak istedi bende bağırarak anne anne diye çağırdım annem de korkudan koştu yanıma geldi ne oldu kızım iyi misin sonra babama baktı gördü ki babamın eli kandı annem babama sinirlendi sen delirdin mi o elinin kanıyla çocuğu korkutuyorsun git odadan bende dedim anne bu gece benimle uyu lütfen çok korkuyorum tamam kızım dedim babam  bana sinirli bakıyordu huh yapıp odamdan çıktı neyse geceleri herkes uyumuştu bende Anneme sarılıyordum birden aklıma o geldi annemde uzaklaşıp banyoya doğru yavaş yavaş gidiyordum banyonun kapısını açtım aynaya baktim ve dokundum gördüm kimse yok sonra çıktım bir su sesi geldi arkamı döndüm yavaşça kapıyı açtım gördüm babam iple asılmış bağırdım anne anne anne diye çağırdım annem koşa koşa geldi sonra mezara gittik duvarda bana ait bir söz yazılmıştı sen birini öldürdün sen katilsin sonra korkudan gözlerimi çabuk açtım dedim anne katil benmiyim yoksa o kız mı dedi o kızda değil sende değilsin baban senin yüzünden kemdisini öldürdü sen babandan korktuğun için artık herşeyi anladım demek ki katil ben değil mişim..

Evet arkadaşlar sizinde başınıza böyle olay gelmişti mi?

Kimin başına gelmişse yoruma yazsın umarım beğenirsiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ȘEYTANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin