{9} In cantina

1.1K 53 3
                                    

      Deschid usa cantinei iar toate usile se indreapta spre mine si Iz.   Deodata Sof apare langa noi si se uita la Iz cu dispret.

    -De ce nu ai mai vorbit cu mine dupa ce m-am certat cu Tom.

     -Stiam ca esti buna prietena cu Mar. Dupa ce Anna a terminato cu el eu credeam ca tu nu o sa mai vorbesti cu mine. Spune Iz, apoi Sof o strange inbrate.

     -Imi era asa de dor de asta. Spune Sof cu o lacrima care ii strabate obrazul.

   -Si mie. Raspunde Iz cu aceeasi triste si acelasi dor.

   -Sof vi la mine sa facem temele? Intreb eu vesela.

   -Da vin dar mai intai trebuie sa merg la moll. Sunt reduceri la magazinul meu prefert.

   -Mergem la moll apoi la maine. Deacord?

 -Eu da. Raspunde Iz prima.

  -Si eu. Completeaza Sof.

   E 13:00 deci mai avem 30 minute pana se suna. Mergem pana la bufet pentru a ne lu mancare. Simt cum toale privirile sunt pe noi. Dar e si normal. Eu merg in fata iar Iz si Sof la nici 30 de centimetri in sparele meu de-o parte si de alta a mea. Aratam ca si niste dive. Mai stiti filmele alea despre liceu cu grupul ala de trei fere super populae , e in momentul ala zici ca noi suntem. Dar orce vis dispare repede. Usa cantinei se izbeaste cu putere de perete, iar pe aceeasta intra adevaratele dive ale scolii, Annabela cu gemenele blonde Rozi si Vailet. Sunt gemene absolut identice asa ca nu m-asi mira ca Anna sa le incurce. (Poza de mai jos)

  Si mai ales ca Rozi este colega de banca a lui Seb

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Si mai ales ca Rozi este colega de banca a lui Seb. Noi asteptam frumos la coada cand printesele se pun lafel de frumos in fata noastra. Iz se face minuscula in spatele meu si nu indrasneste sa spuna nimic decat sa se holbeze la Anna aka geamana malefica.

   -Hey, duduie, sa sti ca coada icepe pe acolo, -spun aratand cu mana spre capatul sirului de oameni care asteapta pentru a primi o portie de mancare-, pe undeva, cred! Asa ca mai ai de asteptat. Acum fai pe plac populatiei masculine din aceasta incapere si defileaza mai departe.

    -Tarfa mica, se vedeca esti noua, pentru ca nu sti cine sunt eu si cam cine e toata lumea,asa ca mai bine ai invata regulile acestui liceu. Lectia unu nu imi sta in cale. Lectia doi nu te mai apropia de Marsel.

   -Hai sa iti spun ce am inteles din toate cuvintele care ti-au parasit buzele pline de Botox. Ca, cica, nu stiu cine e cine, pe aici. Dar te inseli. Acum sa iti explic de ce. Eu sunt in scoala asta de 3 ore si am inteles o gramada de lucruri, Iz aici de fata este geamana ta si viitoare sefa de promotie. Sof e mai mult ca sigur viitoarea sefa clasei si deja presedinta consiliului elevilor din scoala. Marsel care in momentul de fata se holbeaza la noi de pe masa din centrul cantinei, este asa zisul V.I.P., pentru ca are trupa, in care mai nou este si fratele meu, bara Bad Boy-ul liceului si in legatura cu chestia ca sa nu ma mai apropi de el, eu nu ma apropi de el ci el de mine, dar daca tot vrei sa ti un discurs despre asta tine-il lui. Si sa continuam cu prezentsarile persoanelor intre ghilimele "importante,, , cu tine. Ce sa spun despre tine... Pai hai sa te descriu esti curva cu care s-au futut mai mul din jumatate din baieti din liceul asta. Te crezi regina scolii si sefa elevilor dar tu esti, ai fost si vei fi un nimeni si un nimic, absolut. Iar orce elev care a auzit tot ce ai zis tu si tot ce ti-am raspuns eu si-a dat seama ca tu nu insemni nici negru sub unghie pentru mine.

Împreună (Povestea unei fete I) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum