Bohaterzy

10 0 0
                                    




Kate Aristone - Kobieta,lat 30.Singiel. Brak pracy. Urodzona 2XXXr. 20 maja w stanie Oregon nad Grande Ronde River. Matka i ojciec żyli w Kanadzie. 

Wykształcenie - Kurs pielęgniarski i pięć lat studiów medycznych.

 Wygląd - 1,76 m, 58kg. Blada karnacja, brunetka, piegi. Kolor oczu- brązowy. Proste zęby, lekka wada kręgosłupa. Włosy średniej długości.

Charakter -  Miła,opiekuńcza, choć czasem agresywna. Lekka wada wzroku. Gra dorosłą i odpowiedzialną, choć jest dzieckiem w głowie. Tęskni za psem. Chciałaby mieć dwójkę dzieci i męża, ale nikomu o tym nie mówi. Z nią jak z żółwiem albo kotletem na Gwiazdkę. Twarda na zewnątrz, mięciutka w środku. Dołączyła do grupy ostatnia.



Alex Smith - Mężczyzna, lat 39. Wdowiec. Były mechanik. Urodzony 2XXXr 29 lutego w stanie Oregon nad Klamath River. Żył z rodziną. Matka i ojciec umarli 2 lata przed apokalipsą.

Wykształcenie - Studia humanistyczne.

Wygląd - 1.86 m, 79kg. Blady, blondyn, wąsy, których nie goli ze względu na zmarła córkę. Kolor oczu- Piwne. Szczecina, garbi się. Przylizane włosy, 5,6 cm.

Charakter - Normalnie matka rodzicielka w mężczyźnie. Opiekuńczy, lubi narzekać. Brzydzi się broni. Ma wielkie zasady moralne. Kocha dzieci. Chce odszukać swoje.Dołączył do grupy jako pierwszy.



Michael Smith - Mężczyzna, lat 32. Singiel. Snajper. Urodzony 2XXXr. 1 stycznia Na Zadupiu w Kanadzie. Żył sam. Rodzice nieznani. 

Wykształcenie - Wojsko (mogę to nazwać wykształceniem?)

Wygląd -  1.90 m . 84 kg (same mięśnie, mówi) Lekko opalony, brunet, szczecina, blizna na lewym policzku. Kolor oczu- żółte. Źle zrośnięte żebra, przez co nie może wytrzymać ciosów w brzuch. Włosy 3,4 cm

Charakter - Lubi mówić,że jest spokrewniony z Alexem(a nie jest). Miły, zabawny, nieodpowiedzialny. Płacze na filmach. Twardy póki nie ma foli bąbelkowej. Dołączył do grupy drugi.



Dave The Username Is Taken - ( tak się przedstawiał) Mężczyzna  (prawdopodobnie), mówi ,że przystojna 45, ale szacuje się, że ma 50 lat.Kapitan. Urodzony XXXX 30 grudnia na * dane niedostępne* w Rosji. Żył w drodze. Rodzice zmarli x lat temu.

Wykrztałcenie - ERROR

Wygląd- Przystojny (on ma moją rodzinę, wybaczcie). 1.87 m ,76kg (ekhem. tak .ekhem.) Blady, siwy, broda, blizny są wszędzie. Kolor oczu- niebieskie. Niezniszczalny. Broda 5,6 cm, włosy 3,4 cm.

Charakter - Wariat, ale nie niebezpieczny (gadaj zdrów). Lubi śpiewać przedapokaliptyczne piosenki, których nikt nie zna, takie jak ,,Jestem Matką Teresą z karabinem". Kiedyś ćpał, ale dowiedział się o Pocky. Założył grupę.

Oddział UśmiechuWhere stories live. Discover now