Plm un titlu.

1K 11 12
                                    

"Sexul normal"

Este tipul de sex cunoscut tuturor familiilor in care totul incepe de la un oral si ajung părinții fie sa foloseasca un prezervativ,fie sa iti aduca un frate/sora.

"Sexul tarfelor"

Acest tip este cunoscut si sub denumirea "Sex à la Bordel" deoarece sexul tarfelor se gaseste doar in preajma tarfelor(la bordel,la volan,pe autostrada etc) ,iar,mai rar, cand faci sex cu fosta ta care te-a inselat(csf cand esti beat,ncsf).

"Sexul animalic"

Dupa cum bine zice denumirea,acest tip se practica la animale (capre,ursi..nush plm animale) ,dar si la oamenii în călduri ce vor sa se futa anal dar partenera are diaree si dupa belesc amandoi pula.De obicei,in actul sexual,se pot distinge sunetele de gazela ale femii si onomatopeele barbatului de dromader.

"Sexul exploziv"

Acest tip de sex se realizează, de obicei ,in threesome sau in gangbang,dar nu ramane ideea batuta in cui.Am un prieten,Rares, care mi-a povestit cum s-a întâmplat:
"In timp ce i-o bagam in pizda cu viteza luminii,pula mea iesise dupa traiectorie si a intrat unde cucul nu are cuib,in sicriul mortului,cu alte cuvinte,in fund.Cand a intrat in curul ei mic, aceasta a țâșnit din pula mea direct in baie,lasand o mireasmă de basina de gradul 0 ce evacuează scoli.Acela,insa, nu a fost micul ei cadou,cand ma uit in jos vad ca s-a cacat pe pula mea..."(#RipRares)

"Sexul la volan"

Sexul in timp ce conduci este ca un fel de masaj erotic,toti muschii fiindu-ti relaxați de gura ei suava.Ai grijă la polițiști ca nu cumva ea să iti fure curva sa o futa.Pacat totuși ca te costa cat masina in care ai futut-o (remember sex normal)...

"Sexul cu animalele"

Nu prea stiu multe despre acest tip, fiindcă cei care fut capre,ciori,cacat in curul animalelor refuza sa dea detalii. Totusi, Rareș are un filmuleț care mi-a limpezit toate nedumeririle,ajungand la concluzia ca este mai bine sa futi un animal,decat sa il lasi sa te futa.(Search Mr.Hands on your own risk).

"Sexul copilaresc"

Hai sa revenim la realitate... Sexul copilaresc apare ,dupa cum spune si numele sau, în copilărie,pe la vârsta 7-14 ani. Acest tip se poate clasifica in doua mari categorii:
∆Sexul copilaresc 1, #viol #pedofilie #Rares;
∆Sexul copilăresc 2, supradenumit Sexul "Hai sa facem asta ca asa fac ăștia in filmulețe,ai încredere in mine o sa iti placa".

"Sexul pasional"

Sexul pasional apare intre adolescenți si este prima partidă de sex care smulge virginitatea de pe persoanele in cauza si in care se face totul pentru partener (Losers).A nu se confunda cu sexul copiilor de grădiniță-scoala 1-8.

"Sexul <<Hai fă ca nu mai pot>>"

Acest tip apare foarte des la baietii disperați de pizda. Aceștia uita de toate principiile unei fete (ca e draguta,ca e urata,ca e grasa) ,sunt stăpâniți de un demon care zice "Iti dau de te ia dracu". Daca acest caz ajunge si la fete(mai rar),esti câștigat garantat cu o excursie in pizda ma-tii ca doar lui ma-ta i se poate întâmpla asta.

"Sexul gălăgios"

Te supăra vecinii? Stai calmi,ei nu se fut,se uita la filme porno ca fie partenera e pe stop si ii face doar oral,fie partenerul are pula mica. Sexul gălăgios este des întâlnit in filmele porno(ascultați aici la mine,porno for life).

"Sexul iepurilor"

Numele înșeală aparentele, acest nume nu are legătură cu sexul animalic sau sexul cu animalele.Cuvantul "iepurilor" reprezintă atat viteza de futere cât și dorința aproape zilnica de sex.In urma acestei partide,ziua următoare cel mai posibil aveti 4-5 puradei ce plâng (Data viitoare sa tin minte sa folosesc prezervativele).

"Sexul <<Send nudes>>"

Totul începe de la imaginea ce transmite subliminal cuvintele "Send Nudes". Cand cei doi nudisti se vad,nu se recunosc căci baiatul a trimis poza cu un negru cu pula de 40cm iar fata a trimis poza cu prietena ei,partenera avand o față de confort 3 si fiind plată ca foaia de matematica.

"Sexul profesionist"

Filmele porno ce au o rezoluție 4K sunt deja pro. Fiind un cunoscător de pornstars,va pot spune ca multi actori s-au plictisit de job(plm ti se ia cand faci sex zilnic...sau nu?).Acest tip de sex este pe cale de extincție,SALVATI SEXUL PROFESIONIST!

"Sexul binemeritat"

Acest tip de sex este des întâlnit ca o răsplată (dupa ce ai zugravit o casa,dupa ce ai dus gunoiul,dupa ce ai mancat etc). Acesta este foarte frumos, partenerul care a facut sarcinile cu succes avand un harem de tarfe la picioare...ce? Credeti ca are doar o sotie?? Exista amante.

"Sexul benevol"

Când lenea te lovește,mai ai vlaga si chef de viata??...eh asta e deviza mea ,daca ma plictisesc,fut,iar iubita mea nu are nici o problema cu asta,ba chiar mă înțelege:
Rares:Off doamne ce zi am avut...
Ea:Lasa puiul meu,vrei sa ne futem?
Rares:N-am chef de nimic mi-e lene...
Ea:No lasa ca ti-o sug(apoi urmează sex normal).

"Sexul de la revedere"

Relațiile la distanta sunt un calvar,recunosc,dar si cand te vezi cu partenera iti vine sa o futi sa ramana cu tine pe veci. Despărțirea iti sfasie inima,iar voi îndurerați picati de acord sa va futeti de ramas bun. In timpul actului sexual va dati seama,ca nu va meritați unul pe celălalt că băiatul mereu are pula mica.

"Sexul pe partide"

Cel mai des intalnit cand grasii se fut. Cei doi se conectează USB si racaie firul pana cand se rupe,finalul actului 1...dupa o ora de relaxare sa îți tragă sufletul,incepe actul 2...ajungand tot asa la actul 10,cand unul dintre cei doi sunt răstigniți pe masa de Crăciun.

Tipuri de sex.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum