Merhaba bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz :)
Zeynep ve annesi Demet, Bursa'nın Gölyazı ilçesinde yaşıyor.
Demet'in Bursa'da işleri yerine gitmemiş. Neyse ki İstanbul'un en güzel okullarından biri olan Sayer Koleji'nin müdürü Jale (aynı zamanda Demet'in en yakın arkadaşı) onlara el uzanmış.
Bu fırsat hem Demet'e yeni bir iş, hem de Zeynep'e yeni bir okul imkânı kazandırmıştır.
Hem okulun sahibi hemde okulun şımarık çocuğu Kerem, herkese istediği her şeyi yaptırıyormuş. (ama Zeynep kendini Kerem'e ezdirmeyecekti.)
Zeynep, Kerem'in üstüne yanlışlıkla su döktü ve Kerem, Zeynep'i dövmeye çalıştı. Çok büyük bir kavga çıktı. Barış, Kerem ve Zeynep'i ayırmaya çalıştı ama Kerem bu sefer Barış'la kavga etti.
Sonra zilin çalmasıyla Cihan Hoca geldi. Zeynep ve Kerem'i ayırdı. Herkes dersine gitti.
Cihan Hoca, hem okulun beden öğretmeni hem de Melis'in babasıdır.
Zeynep, Barış'ın ona bu kaar ilgi göstermesine şaşırdı ve mutlu oldu.
Zil çaldığında Zeynep koşarak sınıftan çıktı ve hemen arkasından Kerem'in adamları geldi. Zeynep merdivenleri koşarak indi ve bahçeye çıktı. Tam kaçmayı başarmıştı ki Dilan, Zeynep'e çelme taktı. Kerem'in adamları Zeynep'i yakalayıp spor salonuna götürdüler. Sonra da...
(Dilan, Melis'in en yakın arkadaşı.)
1.BÖLÜMÜN SONU...
Sonra da Kerem geldi.
Kerem: Yaklaştırın!! dedi.
Kerem'in adamları Zeynep'i yaklaştırmaya çalışırken
Zeynep: Yaa tamam ben kendim yaklaşırım dedi.Ve yavaşça Kerem'in yanına yaklaştı.
Kerem: Hemen özür dile dedi.
Zeynep: Niye özür diliycem ya az daha çocuğu öldürüyordun dedi ve özür dilemedi.