De volgende morgen
Als ik wakker wordt, is het half 6. Het is nog een beetje donker. Maar ik ga uit bed, ik doe me hardt loop kleren aan. Een zwarte trainingsbroek met een witte sport bh met een roze hemdje er over heen en een sportschoenen er onder. Ik doe me haar in een paardenstaart en pak me IPod doe hem in zo hoesje rond je arm, doe me oordopjes in me oren ga naar beneden. Vest heb ik niet nodig het is toch al vroeg warm.
Ik doe me muziek en dan maak ik de deur open, Aah man, wat doe jij er nou weer? En hoelang sta je al buiten? 1 ik doe ook aan hardt lopen Orla en 2 ik sta er net 3 minuten op jou te wachten. Hoe weet nou dat ik s ochtend aan hardt lopen doe? Niemand mag dit weten! Ik ben de persoon die niks van sporten moet weten en zo. Rustig Orla ik zeg niks hoor maar ga je wel mee hardt lopen? Goed dan Nolan zeg ik.
Als we 3 rondjes hardt gelopen rond het dorp, houden we even pauze. Nolan wat ben je eigenlijk van mij? En hoe weetje dat allemaal van mij? Nou, ik ben een uhm,, nog al ingewikkeld maar een soort neef. Toen jij 2 jaar naar Nederland bent verhuist ben ik ook naar Nederland gegaan. Ik was zelf 5 jaar, een vriend van je vader heeft me opgevoed, en hij heeft samen me de geheime dienst je in de gaten gehouden. Toen ik 17 was kreeg ik kleine beetje van jou bestaan. En ja en nu kennen we elkaar, alleen ken ik jou langer dan gisteren. Maar daar kom je nog wel achter.
Maar zullen we wedstrijd je doen? Of durf je dat niet aan Nolan. Laat me niet lachen, we gaan beide klaar, ready set go. We rennen beide op ons hards, als we bij de manege rennen fluit ik. Paar minuten later komt Arana naar buien, als ze me ziet rennen. komt ze op me af, ze gaat naast me rennen. ik zet me af het juiste mommend en kom op haar rug terecht, ze versloomt haar dat ik beter op haar rug zit. Onder tussen ben ik achter op geraakt maar daar komt snel verandering in.
Kom Arana dan gaat ze over op ren galop, ik zit heel relaxts op Arana . als we Nolan weer bij zijn versloomt Arana haar pas, hee Nolan gaat het goed met het hardt lopen? Orla jij gemene pinguïn, dat is was spelen roept die uit. Nee we hadden geen regels en dit leek me makkelijker, en pinguïns zijn eng dus niks over zeggen. Maar ik zie je thuis, dan draai ik om en ga terug naar de manege.
Als ik bij de manege ben breng ik Arana op stal en loop, dan terug naar huis. Als ik opeens gebeld wordt, het is anoniem ik neem maar op. Hallo, zeg ik. Ik hoor niks en hang dan op. Dat was raar ik loop maar gewoon door naar huis. Maar ik heb zo voorgevoel dat er iets mis is. ik zie me huis al, ik loop naar de voordeur als ik hem open wil doen gaat die niet open. Shit op slot, ik voel in me zakken ook geen sleutels. Ik kijk naar me balkon, ik zie bij keuken tegen de muur een regen pijp, precies wat ik nodig heb.
Ik loop er heen, dan neem ik een aan loopje en ren de muur op, ik pak me was een de regenpijp waar ik het laatste stukje moet klimmen, als ik op de bijkeuken dak sta hoef ik nog maar 2 meter. Maar moet dan omhoog springen. ik neem nog een klein aan loopje en spring, ik kan me net vast houden aan de reling het balkon. ik zwaai me been er overheen en een paar minuten later sta ik op me balkon.
Ik loop naar de deur van me balkon, doe de deuren open van me balkon en ga dan op me bed liggen. Dan wordt ik weer gebeld, Hallo met ikke. Orla waar ben? Nolan, ik ben thuis. Waar ben jij? ik kom er nu aan, ik ben je gaan zoeken maar kon je nergens vinden. Hoe ben je eigenlijk binnen gekomen Orla? Via mijn balkon kon de sleutels niet vinden. Maar ik ga douche dan hang ik op.
Als ik klaar ben met Douche is het half 8 en sta ik voor me inloop kast, nou het is niet echt een inloop kast maar ik noem het zo. Orla mag ik je douche gebruiken, hoor ik Nolan roepen. Het mag maar ik kom wel gewoon binnen lopen dat je het weet, dan hoor ik de badkamer deur dicht gaan en Ik sta nog steeds te kijken naar me kleren, maar weet niet wat ik aan wil. Uit eindelijk doe ik me donkere korte broek aan met een rood shirt en een blauw baseball vest, met de letter H groot in het rood.
JE LEEST
Queen Gold || on Hold ||
Ficção AdolescenteOrla Gold, 18 jaar en word verteld dat ze de kroon prinses van Ierland is. Haar irritante broer Nolan Gold bijna 19 jaar moet haar beschermen wat hij haar hele leven doet. Haar beste vriendin Lili Waters 18 jaar, is al sinds de kleuterschool beste v...