Глава 6

71 11 6
                                    


(Хей хора съжалявам за забавянето на тази глава. Няма да се оправдавам напразно – мързеше си ме ;д. Та така пожелавам ви весело изкарване на празниците и да си отпочинете добре. Благодаря на читателите ми за подкрепата и на Кати за едитите <3 )

Йонги седеше изумен, не, нека бъдем честни, беше с отворена уста от шок, от разкрилата се гледка пред него

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Йонги седеше изумен, не, нека бъдем честни, беше с отворена уста от шок, от разкрилата се гледка пред него. Какво по-дяволите беше това? Как Джимин се беше вмъкнал в сградата толкова пиян? А откъде беше купил толкова много алкохол и как никой не го беше забелязал? А защо беше само по халат, който всъщност не беше негов.


 Йонги го огледа и разбра, че седеше доста късо, дори на ниско момче като Джимин, най-вероятно беше женски, ако разсъжденията му бяха верни. Да не би да го беше откраднал? О не, едва ли Джимин би паднал толкова ниско. Но всичко е възможно, както казваха, никога не казвай никога.

 -Йонги ве, кво си ме загледал, аа.. ? – намигна му закачливо пияният Джимин. – Искаш ме, така ли? Виж ме къв съм . Хубавец хаха... - започна да се смее, като за малко не падна от тоалетната. Йонги бързо отиде да го задържи, за да не се изтърси. – О моят герой – каза Джимин като му хвърли един от най-любящите си погледи. Йонги се почувства странно от това и бързо отмести очите си от лицето на певеца. Погледът му падна върху шишета бира. Чакай, той колко ли бутилки беше изпил? – помисли си той и тресквао започна да брои шишетата около своят приятел. 4 и това в него ... това беше огромно количество алкохол. Дали нямаше да му стане нещо?

 - Ей, какво си се намусил красавецо – подсвирна Джимин и с ръце наклони лицето му към своето. – Дали си се променил от последният път когато те видях? – хлъцна в лицето му. Шуга потрепери от близоста си с Джимин и се опита да отклони погледа си от него. - Ей Йонги, няма да гледаш друго освен мен, става ли.... – изръмжа Джимин. Йонги се опита да каже нещо в своя защита и да се отдръпне от хватката на пияният певец, но устните на Джимин го спряха. Целувката беше бърза, но страстна. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ВъпросътWhere stories live. Discover now