Merhaba ben Hayat. Şimdi sizlere kendimi tanıtacagım.
Üniversite için istanbul a geldim. Konya lıyım. Tıp fakültesi öğrencisi olarak geldim buraya. İlk kimseyi tanimasamda iyi bir başlangıçdı benim için. Burada bir yurtda kaldım. Hayatım harika gidiyordu.alismistik artık buraya. Ve hayatımın en büyük hatasını burda yapmıştım. aşık olmuştum. Hiç guvenmemem gereken kişiye. bir den çıkmıştı karşıma bana hak tanımamıaştı bile kalpimi alırken. Eğer onu okadar sevmeseydim, gelmezdi başıma bunlar. Sanki neden girdi hayatima. Ve neden çıktı. gönlümden gidecekse neden girmişti kalpime neden. Neden hep sevdiklerimi kaybettim. benin suçum neydi. Evet benim bir suçum var sevmek. Işte bu yüzden yeminliyim. Kimseyi değerinden fazla sevmiyecegim.
Hayallerim ailemden daha önemliydi benim bir
için. Ama ailem olmadan da yapamazdım. Ibrahim le üniversitesi birinci sınıf tayken tanıştık. Bir nevi hayatımı kurtarmıştı.
okulun vizeleri bittikten sonra sınıfça eğlenmek için gitmiştik. Niht bara. Hayatimda ilk defa burda içtim. içkiyi. tati igrencti. insanlar bunda ne anliyorsa.
Ben bir bardagi bitirememistim ama midem çok kötü olmuştu bile. En son hatirladigim lavabo yu arıyordum. sonrası karanlık
Sabah uyandığımda başım çok kötü ağrıyordu. Bulundugum odanın yurt olmadığını anlamıştım. Ama nerdeydim ben?.....
odaları gezdikten sonra bir ses duydum kimdi bu acaba?
"Tamam saat on gibi orda olurum. Siz herşeyi halledin."sesin sahibine baktigimda 25 -28 yaşları arası kahverengi gözlü hafif esmer uzun boylu adamı gördüm. Beni görmesiyle
-Merhaba ben ıbrahim
dedi. Bende
-Hayat
dedim. korkuyormuyum bilmiyorum ama onun benden korkması gerekir.
-Nasılsın dün çok kötüydun.
-İyiyimde sen kimsin?
-az öncede söylediğim gibi ıbrahim.
- iyi o kadar ını anladık. Benim bur da ne isim var?.
-Güzelim sakin ol
-Ne güzelimi lan?
- tamam be seninle ugrasamam insanlık yapak dedik yemedigimiz laf kalmadı.
-Oğlum sen niye insanlık yapiyon kimsin sen? benim burda ne isim var
beni susturan onun dudaklarının dudagima degmesiydi. opmuyordu sadace öyle duruyordu. Onu omuzlarından ittim. ve hemen o evden çıktım.
(Şuan Günümüz)
Off bu kız niye uyanmadı?
(Hayat)-Masal kalk geç kaldık.
(Masal)-Geç kalan sensin ben uyandım kahvaltıyı hazırladım. Hadi üstünü giyde gel.
(Hayat)- offff sen niye erkenden kalktin?
(Masal)- Cok.konusmada hızlı ol geç kalacagiz.
(Hayat)- Tamam.
off niye ben geç kalkıyorum da bu kız erken kalkıyor. böyle düşüne düşüne odaya gelmişim bile. Saks mavisi gömleğimi ve beyaz pantolonu giyip çıktım odadan. Tabi makyaj i unutmamak lazım.
Masal benim hayatımdaki yapmış olduğum bir sevapin karsiligiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat taki Acımasız Gerçekler
Romancebu hikaye benim en yakın arkadaşım için. Nur seni çok seviyorum