17

1.5K 91 9
                                    

Ayan pov:
E insarcinată...
Doamne, nu imi vine sa cred... Sunt cel mai fericit om de pe intreaga planeta, din intreg universul...
De acum o sa am mai multa grija de micuta mea si creatia minunata din pantecele ei.
Imi pun iubita in pat si merg in bucatarie, unde dau de mama Mirei.
"Ayan, scumpule... Ti-a spus?"
"Desigur, sunt cel mai fericit om de pe pamant!" exclam fericit si o imbratisez strâns.
"I-am facut ceva sa manance, poti sa iei tavița asta sus." spune si imi intinde o tava pe care era asezat un sandvis cu piept de curcan si rosii, snitele din piept de pui, o portie de budinca de ciocolata si un pahar de suc de portocale.
"O să manance dupa ce se trezeste. Acum doarme." zic si urc in camera noastra.
Asez tavița pe noptiera de langa pat si ma asez pe pat, luandu-mi in brate iubita. Geme usor si deschide ochii.
"Iubito...hai sa papi." zic si o pup pe frunte.
"Nu mi-e foame..." spune si se intinde somnoroasa.
"Mira, trebuie sa mananci, la urma urmei esti insarcinata. Mananci si pentru puiul nostru."
"Ce mancam?" ma intreaba cedand.
"Uite...mama ta ti-a facut ceva." spun si ii dau tava, ea ridicandu-se in sezut.
"E prea mult..."
"Ba nu, iubito. Hai sa mancam impreuna." zic si ma pun langa ea.

O privesc in timp ce mananca..  E atat de frumoasa, atat de firava si e doar a mea. Abia astept sa se nasca copilasul nostru... Abia astept sa fim o familie fericita si invidiata...

***peste patru luni***
Mira pov:
"Ayan... Trezeste-te." soptesc incet si il zgâltâi putin.
"Ayan, vreau papanasi." spun mai tare si el geme in semn de protest, bagandu-si capul sub perna.
"Aha, frumos din partea ta. M-ai lasat insarcinata si acum imi ignori poftele. Mai am putin si nasc, Ayan, vreau papanasi!"
"Mhm..."
"Dupa ce se naste copilul, nu mai fac nimic cu tine in pat. O sa iti faci laba pana cand o sa mori." zic si chicotesc.
"Ce?!"
"Vreau papanasi."
"Si de unde sa iau eu papanasi la ora asta?!"
"Nu stiu..."
"Haide iubito... Esti cea mai rea graviduta...ma tot trimiti dupa mancare de doua luni incoace."
"Bebe vrea, el are pofte, nu eu."
"Off..." ofteaza si se ridica din pat, imbracand un tricou, luand apoi cheile masinii de pe noptiera.
"Panasi cu inghetata si toping?" intreaba el, iar eu afirm nerabdatoare.
"Puiule, sa vii repede..."
"Bine, bine." spune si iese din camera, plecand.
Ioi...ce ma fac eu cu nazdravanul asta?! De doua luni ma chinuie, cere de toate cele si ma loveste cu picioarele in burtica...e tare neastamparat.
Ma uit la ceasul de pe noptiera si vad ca e 3:27.
"Tu numai la ore indecente vrei papanasi?!" ma cert cu micul copilas si primesc o lovitura usoara drept raspuns.
"Gata, sefu', am inteles..." spun si imi mangai burtica, care incepe deja sa aiba dimensiunea unei mingi de fotbal.
"Te iubesc, micutule..." zic si ma ridic usor din pat, mergand in baie, sa fac un dus cald.
Dau drumul apei caldute si ma bag sub jet.
In cateva minute ies din dus si imi infasor un prosop pufos in jurul corpului. Ies din baie si merg in dormitorul nostru, imbracandu-ma cu un tricou de-al lui Ayan.
Ma pun in pat si deschid televizorul asteptand nerabdatoare sa se intoarca Ayan.
Dupa ceva timp, intra pe usa, parand ostenit, cu o plasa de la Mc Donal's in brate.
"Poftim, iubito." zice si imi da punguta.
O desfac usor si scot din ea o caserola maricica.
"Yamiii, papanasi!" exclam fericita si incerc sa o desfac dar nu reusesc.
"Lasa-ma sa te ajut, scumpo." spune Ayan si imi desface caserola, dandu-mi sa mananc papanasi.
"Gata, nu mai vrea." spun si el pune caserola deoparte, intinzandu-se in pat.
"Mi-e atat de somn, ca as putea dormi o saptamana..." se plange el.
"Nu e vina mea ca bebe e mofturos..."
"Hai, la somn cu voi."
"Dar nu pot sa dorm..."
''Vino aici." spune si ma trage in bratele lui.
Imi pun capul pe pieptul sau, iar dansul imi mangaie burtica.
"Te iubesc, pitico." spune iar eu imi intorc fata catre el si il sarut.
"Si eu te iubesc, Ayan..."
"Abia astept sa sa nasca micutul asta..."
"Si de ce anume?"
"Pai sunt barbat, am si eu nevoi."
"Mai ai de asteptat aprope cinci luni."
"Da...nu mai am rabdare. Abia astept sa imi tin in brate copilasul..."
"Si eu..." spun si simt cum mi se misca burtica.
"Ayan, copilasul misca." remarc si ii pun mana peste pantecele meu.
"Simti?"
"Da." spune zambind dragastos. "Acum, hai la nani. Nu vreau ca puii mei sa fie obositi." continua si ne inveleste cu o patura mare.
Si in cele din urma, adorm fericita.

***
Helloooo, am revenit. Ce faceti, lume? Dormiti? Nu prea cred.
Ma ajutati cu o parere? Hai va rooog...
Va iubesc😘😘

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum