65. Under the Mistletoe

465 58 19
                                    

Niall:

,,Počkaj podaj mi to." zasmial som sa a chcel som zobrať Rose z rúk ozdobu ktorú chcela zavesiť.

,,Nie. Smial si sa zo mňa." zobrala mi ju naspäť.

,,Z teba?" rozcuchal som jej vlasy na čo sa zamračila, no napokon sa zase rozhodla vešať ju na vetvičku. Podoprel som ju za pás lebo inak by sme asi nemali vianočný stromček postavený, ale na zemi.

O 3 hodiny neskôr z pohľadu Rose:

,,Konečne som s ním spokojná." rozprávam sa asi sama so sebou, lebo mám pocit že po tom čo sme dozdobili stromček alebo, v Niallovou prípade prestali kritizovať všetky nedostatky, je konečne taký aký má byť.

Niall ma privreté oči a sedí na gauči. Sedí v Tureckom sede a jeho hlava aj s blonďavými vlasmi je opretá o vankúš.

Neodvolám pokušeniu a sadnem si priamo naňho. Vyjde z neho zvuk ktorý neviem identifikovať ale viem naisto že som ho minimálne zaskočila.

,,Čo stváraš láska?" zívne a pohladí ma po chrbte.

,,Niall?" obrátim svoju hlavu naňho.

,,Pozrieme si nejakú vianočnú rozprávku?"

,,Rozprávku?" zopakuje.

,,No hádam nie horor." prevrátim očami.

,,Nie ja len že teraz?"

,,A prečo nie? Máš niečo na práci?"

,,Nie." usmeje sa.

,,Dobre tak ja donesiem rozpis programov." postavím sa a idem k televízoru. Niall sa naťahuje a keď prídem okolo, tak si znova sadnem na Nialla.

,,Rose, moje citlivé miesto." sykne a ja sa zasmejem.

,,Prepáč."

Na to že sú Vianoce tak ma dosť štve, že žiadne rozprávky nedávajú. Opieram sa o Nialla a jeho pevnú hruď tak pevno že mu počujem tlkot srdca. Ide z neho strašne príjemné teplo.
Jeho pery má položené na vrchu mojej hlavy, a ruky obmotané okolo môjho už teraz dosť veľkého bruška.

,,Ty Niall, nie som ťažká?" poviem po chvíli.

,,Ty?" zasmeje sa. ,,Na to že si už v 7. mesiaci tak si skôr príliš ľahká."

,,Pozri na to brucho." ľahnem si rovno a dám si svoje nohy medzi tie Niallove.

,,Ja tam skôr vidím naše dieťatko." usmeje sa a hladká ma po bruchu.

,,Máš deravé ponožky." dotknem sa svojimi nohami tých jeho.

,,Áno ale sú to adidasové ponožky."

,,S dierou." dodám.

,,No a? Sú to adidas ponožky." povie trochu nafučane.

Prevrátim očami. Nechaj ho v tom Rose. Načo sa vôbec snažíš ?

,,Niall zajtra je štedrý deň a ja mám vyzdobenú iba polovicu domu."

,,Iba polovicu?" zdvihne obočie.

,,Hej. Je to strašne veľký dom, nie som zvyknutá."

,,Ale veď je krásny už teraz." podíde ku mne a vtiahne ma do jeho horúceho objatia. Už som spomínala že vonia strašne pekne však?

Jeho pery sa obtrú o moje čelo a ja zdvihnem zrak. Dám sa na špičky a zavriem oči. Asi viete o čo mi ide, však?

Keď sa jeho pery dotknú tých mojich tak sa odtiahnem. Nechápavo sa pozerá.

,,Ako sa volá ten strom?"

,,Aký strom Rose? O čom to hovoríš?"

,,Imelo!" lúsknem prstami. ,,Mali by sme sa pobozkať pod imelom."

,,To je tradícia alebo čo?"

,,To si o tom nikdy nepočul?"

,,Ale áno, ale kde nájdeš imelo?"

,,Hmm v lese?"

,,Tak načo čakáme? Poďme na vianočnú prechádzku. Ale obleč sa poriadne." zahriakne ma.

,,Dobre oci." prevrátim očami.

,,Rose." zahriakne ma, no zasmeje sa.

V lese:

,,To je ono!" zakričím a rozbehnem sa vpred.

,,Rose! Nebež!" Niallov hlas sa rozlieha po lese.

,,Chováš sa akoby si bol tehotný ty, nie ja!" odkričím mu naspäť a rozbehnem sa po zasneženej ceste. Až keď Nialla stratím z dohľadu, zastanem a rozhliadam sa po lese. Žeby som zašla až tak ďaleko?

Pozerám sa na omrznuté vetvičky a cencúle hojdajúce sa vo vetre. Zrazu sa ma niečie ruky oblapia okolo pásu. Vykríknem od ľaku.

,,Tak to sa chová ako tehotný, hmm?" Niall do mňa zozadu nabúra.

,,Vieš ako som sa zľakla?" symbolicky si položím ruku na srdce.

,,Ale prosím ťa." jeho horúce pery sa dotknú pokožky na mojom holom krku, a keď sa dajú späť, doľahne mi na pokožku studený vzduch.

,,Mne neprišlo vtipné to, že si bežala ako zmyslu zbavená, ale vieš čo?" oprie sa o strom a rozosmeje sa.

,,Neviem?"

,,To že to nie je Imelo." rozosmeje sa.

,,Akože nie?" otočím svoju hlavu smerom k stromu.

,,Rose veď to je obyčajná zamrznutá breza." pleskne si po čele. ,,Tamto je Imelo." chytí ma za zápästie a pomocou mojej ruky mi ukáže strom.

,,No, to som myslela." myknem plecami.

,,Jasné tak radšej poďme k tomu stromu." chytí ma za ruku a spolu vykročíme do cesty.

,,Už stoj veď už sme pod ním." Niall ma potiahne za ruku.

Postavila som sa pred neho, a dala som sa na špičky. Naklonil sa ku mne, a ochutnal moje pery. Svoje ruky som si premiestnila na jeho tvár a on tie svoje na moje boky. Ochutnala som tie jeho mäkké pery, a on ma začal jemne bozkávať. Bola som už nehorázne blízko, až tak že som cítila jeho dych na mojej tvári, no pritiahol si ma za boky ešte bližšie. Pramienok mojich vlasov ktorý sa nám snažil nás bozk prekaziť mi Niall zastrčil za ucho. A tak sa z jedného bozku pod Imelom ktorý mal byť skôr taký žartovný kedže Niall ani poriadne nevedel o čo ide, sa stal dlhotrvajúci a hrejivý bozk.

_______________

Časť je hrozne o ničom, ale chcela som cez tie prázdniny pridať aspoň každý deň... prepáčte hádam mi niečo lepšie napadne nabudúce.

Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Место, где живут истории. Откройте их для себя