Diana POV
Muzica din club mă face să-mi mișc corpul neîncetat. De jumătate de oră dansez întruna cu Roxy și Ana. Le-am făcut semn și băieților să vină, și se pare că le surâdea ideea acum, că doar nu aveau de gând să stea pe canapeaua aia toată noaptea. Harry a invitat-o pe Ana să danseze cu el, iar Roxy, bineînțeles, dansează cu Niall. Louis și Liam se prostesc amândoi, din lipsă de partenere. Când melodia Selenei Gomez, "Slow down" a început să răsune în boxe, m-am apropiat de iubitul meu, începând să dansez cât de senzual am putut.
"Now that I have captured your attention
I wanna steal you for a rhythm intervention
Mr. TSA, I'm ready for inspection
Sh-sh-show me how you make a first impression..."
Mișcările mele lascive nu îi displăceau deloc, asta făcându-mă să rânjesc. Mi-am continuat jocul până când m-am simțit brusc împinsă cu spatele în pieptul său. Ritmul inimii îi era alert, iar mușchii încordați.
- Tu vrei cumva să mă omori? Mă întrebă suspinând în urechea mea.
- De ce crezi asta? Fac eu pe nevinovata.
- Știu că ți-am promis că te voi aștepta până vei fi pregătită, dar dacă mai continui în ritmul ăsta, nu știu dacă voi putea rezista. Unde mama naibii ai învățat să dansezi astfel ?
- Treaba mea.
- Ah, printeso, n-ai idee ce ți-aș face chiar în momentul ăsta.
- Ba cred că da, dar mai bine abține-te macho.
Auzind acestea, mă întoarce brusc cu fața spre el, atacându-mi buzele și făcându-mă să uit unde ne aflam. Nu că avea cineva timp să ne privească pe noi.
- Ți-am mai spus că săruți divin ? Mă întrebă după ce întrerup sărutul.
- Nu cred.
- Limba ta face o treabă excelentă. Mi-aș dori să te văd folosind-o pe corpul meu.
- În visele tale, amorezule !
- Te lasi greu, huh ?
- Probabil. Spun afișând un zâmbet cu subînțeles.
- Știam că ești sexy și rea, dar în seara asta ești mai sexy și mai rea ca niciodată. Și ador când faci pe inabordabila !
- Îți plac provocările, să înțeleg.
- Dacă aceste provocări arată și sărută ca tine, atunci da, îmi plac.
M-am apropiat de el și l-am mușcat ușor de lobul urechii, scoțând un geamăt înfundat din gura sa.
- Vrei să vezi dacă îți rezist ? Nu mă pune la încercare, deoarece nu știu care dintre noi va ceda primul.
- Asta chiar a sunat ca o provocare, Zayn. Spun încercând să par cât mai feroce.
- Nu știi în ce te-ai băgat, prințeso.
- Poate că da, poate că nu. Zic coborând cu sărutările pe gâtul său lingându-l.
Mâinile mele își făceau loc pe sub tricoul său, mângâindu-i abdomenul cât mai delicat posibil.
- Te joci cu focul.
Am zâmbit la afirmația sa, știind că asta fac, dar nu mă pot abține. El stârnește ceva în mine, ceva mai presus decât îmi pot imagina, mă face să vreau să fiu mai îndrăzneață și...obraznică.
CITEȘTI
Do you believe in Destiny? (1D Fan Fiction)
FanficVoi credeți în destin? Personajul nostru principal da. De ce? Pentru că destinul a făcut în așa fel încât să-și găsească iubirea adevărată și nu numai. Nu își mai dorea nimic altceva decât să fie fericită alături de cei pe care îi iubea si o iubeau...