Günaydın'mı...

208 3 2
                                    

   Sabah olmuş gözlerimi açtığımda etrafım bulanıktı masanın üstüne elimi attığımda küllüğe girdi elim gözlerimi ovuşturup zorla olsada açtım gözlerimi . Dün'ü hatırlamıyorum , küllüğün içinde neredeyse 14 tane izmarit vardı çok içmişi kalktığım gibi tuvalaete koştum klozete eğilim içimde ne varsa boşalttım. Ayağa kalkıp yüzümü yıkadım ağzıam su alıp tükürdüm. Balkona çıkıp bir sigara daha yaktım öksüre öksüre içtim. Mutfağa gittim etraf çok dağınıktı sakallarımı kaşıyıp dolabı açtım içinde sadece boş bir bira şişesi vardı "-Bunu kim koydu a... diyerek tezgaha koydum.

   Yiyecek bir şeyler almak için dışarı çıkmam gerekiyor du fakat bu paspal halde çıkarsam insanlar benden uzak durudu markete girdiğimde ise kasiyer hırsız sanırdı sanırım duşa aldım. T-shirt ve pantolonumu giyip botlarımı bağladım . Okyanus eve çıkıyordu yanağını öptüm günaydın dedim . Bana "-İğenç kokuyorsun ." dedi botlarmla tuvalete gidip dişlerimi fırçaladım aşşadaki büfedende bir naneli ciklet aldım. Millet hep bana bakıyordu, bir yerimmi açıktı yoksa yanlış giden bir şeymi vardı . Neyse markete girdim . Sepet'i elime aldığım gibi makarna bölümüne gidip 7 tane makarna aldım. bana 6 gün yeterdi bunlar , 2 Tane Kola ve 4 şişe bira aldım. Okyanusun çikolata sevdiği kasada aklıma geldi , sırada 4 kişi vardı 3 tane çikolata alıp geldim, Geldiğimde sıradaki adam devam etsene kardeş dedi. Aklıma onun orda a**na koymak geldi, fakat hayatım zaten berbattı bir de bunun yüzünden bozamazdı parayı karttan ödeyip çıktım. Eve yürüken kavga eden gençleri gördüm, ayırıcaktım fakat eroinin etkisi sürüyordu s*klemedim ve devam ettim. Kapıyı açtım içeri girdiğimde okyansu mutfağı toplamıştı eve geldiğimde bana sarıdlı çikolata aldığımı söyledim. Biramı alıp televizyonun karşısına geçtim....

Devamı gelicek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Günaydın'mı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin