•Co se stalo?•

165 15 0
                                    

Nandala jsem si trochu těstovinového salátu a nalila jahodový džus, můj oblíbený.

James se cpal steakem a pečenými bramborami. Vždycky jsem obdivovala, kolik toho snědl.

Po obědě mě chytl za ruku a táhl někam do neznáma. Měla jsem ale tušení, že jdeme do komnaty nejvyšší potřeby. Moje obavy se potvrdily. Jen co se otevřely dveře, James mě přitiskl na stěnu a začal mě vášnivě líbat.

,,Na tohle už jsem se nemohl dočkat." zašeptal a dál mě líbal na krku.

Obmotala jsem mu nohy kolem pasu a on mě odnesl do postele. Položil mě na voňavé povlečení a dál mě líbal. Jak jsem doufala, po pár vteřinách mi začal rozepínat podprsenku, kterou zavěsil na rám postele. Líbal mě po celém těle a já si to užívala jako nikdy.

,,Miluju tě." zašeptal.

,,Miluju tě." zašeptala jsem.

____

Po večeři jsme šli do společenky. Kromě pár prváků tu nikdo nebyl, takže jsme si mohli v klidu povídat...

Usadila jsem se Jamesovi na klíně a  opatrně začala.

,,Jamesi?"

,,Hmm?"

,,Myslíš, že je to pravda?"

,,Nevím co zlato."

,,No že jednou budeme mít syna Harryho."

,,Doufám v to, miluju tě." řekl potichu a políbil mě na krk.

,,Miluju tě!"


,,KATE, počkej!"

Dveře se otevřely a v nich stála nepříčetná a Kate. Obličej měla zarudlý od pláče a vlasy jí lítaly na všechny strany. Rychle jsem se zvedla zamířila k ní.

,,Co se stalo Katt?" zeptala jsem se opatrně.

,,O o on mě as si po d dve ddl." vzlykala Kate a zabořila se mi do náruče.

,,Víš co? Půjdem do ložnice a všechno mi povíš ano?" řekla jsem, byť jsem měla jiné plány.

V tom se do společenky přiřítil Sirius. Byl rudý a v očích měl vztek.

,,Kate, ona neví co říká..." nestihl to doříct.

,,Nemluv na mě ty parchante jeden!" zařvala Kate přes celou místnost a radši jsem ji odvedla pryč jelikož jsem zachytila pohledy vystrašených prváků.

Sedla si na postel a spustila.

,,Šla jsem po chodbě, když na mě zavolala jedna páťačka, že prý její kámoška spala se Siriusem. Nejdřív jsem jí nevěřila, ale potom mi řekla, že je z Blacka zase stejný děvkař, jako předtím." řekla Kate a zase se rozbrečela. Objala jsem jí a uložila do postele jako malého neschopného kojence.

Když konečně usnula, šla jsem zpátky do společenky, kde seděl James se Siriusem a o něčem spolu diskutovali. Přišla jsem až k nim. Sirius se na mě podíval nevinný výrazem. Jelikož jsem se nechtěla hádat, zmohla jsem se pouze na: ,,Co se stalo?"

,,Nějaká kráva z Mrzimoru jí nakecala, že jsem spal s její kamarádkou. Ona tomu samozřejmě uvěřila a utekla. Já ji miluju, NIKDY bych jí to neudělal."

Tohle bylo poprvé, kdy jsem viděla Siriuse Blacka brečet.


Od hádky Kate a Siriuse uběhl už den. Od té doby se na sebe ani jeden nepodívali. Kate vždy hleděla upřeně do země a Sirius se díval všude okolo, jen ne na ni.

•Love you Evans, love you too Potter•Kde žijí příběhy. Začni objevovat