Era o zi destul de mohorata .Vantul batea cu putere si imi era foarte frig .
Intru intr o cafenea si cer o ciocolata calda.
Indepartandu ma de tejghea observ o masa la care statea singur un baiat citind o carte, destul de groasa , ma apropi si intreb politicos
- Ma scuzi , este ocupat aici?
- Nu , spuse monoton atintindu si iar ochii asupra cartii .
- Pot sa stau?
- Cum vrei ...Ma asez si astept sa mi aduca comanda .
Cat timp asteptam nu am putut sa nu arunc un ochi asupra numelui cartii .
- Wow , Casa de la rascruce. Nu am putut dormi cateva nopti din cauza ei ...
- Tu chiar ai citit cartea asta? te intreaba uimit lasandu te sa i admiri frumusetea i asemanatoare cu a unui ,,adolescent varcolac ,, sau mai bine spus cu al unui personaj din Twilight.
- Sunt mare fana John Saul, am citit si Mana dreapta a diavolului si Strigat in noapte, spun eu mandra.Ochii lui sclipeau de entuziasm .
- Wow cine credea ca azi voi da de cineva cu aceleasi gusturi ca si mine , fiind o fata ...
Vorbele lui ma facura sa mi plec capul si sa schitez un mic zambet in coltul guri.
Imediat din pacate primise un mesaj iar acesta se scuza si pleca lasand pe masa o mica hartiuta.
Sorbind incet din pahar ridic foaia si observ ca pe ea era scris numarul lui.
Zambesc si imi scot telefonul pentru a nota numarul.
Imediat ies din cafenea si ma indrept spre casa .
Cat ai clipi o ploaia isi facu aparitia.
-Multumesc mult natura, spun ironic alergand spre casa.
La coltul unui bloc cineva ma prinde de mana si ma trage in scara blocului.
- Hei de ce nu ai ramas in local macar pana cand ploaia se mai potolea putin?
Eu pur si simplu ma holbam la el incercand sa balbai ceva.
Era tipul din cafenea .
- Uita te la tine, esti uda toata si vei raci.
- Pai voi lua un taxi si voi ajunge repede acasa.
- Mai bine hai cu mine. Stau la al treilea etaj.
- Oh nu . Ma descurc ,spun grabita dar el nici nu ma lasa sa termin ce avea de spus ca ma prinde iar de mana si ma trage pe scari dupa el.Imi las capul in jos si il urmez.
Isi intoarce capul spre mine si vad cum intr un fel se ingrijoreaza.
Incearca sa spuna ceva dar se opreste cu ochii asupra ochilor mei .
- Stiai ca persoanele cu ochii caprui sunt destinate unele celorlalte?
- Ce filozof a spus asta?
- Daca spun ca eu inseamna ca sunt un unul?
- Nu... ,spun razand.
Zambeste.- Ok , aici este apartmentul meu si inainte sa intrebi.... Da locuiesc singur.
- Pff cine a zis ca vroiam sa intreb asta? intreb sarcastic .Intru in apartment observand ca inca nu mi daduse drumul maini.
Ma uitam zambind la mainile noastre dar imi da drumul repede observand .
- Fa te comoda , spune facand un fel de plecaciune conducandu ma in sufragerie.
- Uuu multumesc domnule, spun razand.
- Iti este frig ?
- Nu ... De ce intebi?
- Pai , spune el razand, nu ti ai dat jacheta jos .
- Oh da sorry, spun repede rosind.
- OK , stai aici cat eu merg sa ti fac ceva cald de baut.Dispare in bucatarie.
Ma ridic de pe canapea apropiindu ma de biblioteca lui .
Era imensa avea carti de la John Saul de care nici nu auzisem.
I au o carte la intamplare si incep sa rasfoiesc.
Nici nu observ cand intra in camera uitandu se din tocul usii la mine.
Se apropie si mi cuprinde talia.
- Sa sti ca ai gusturi bune la carti.
- M-multumesc, spun tresarind.Imi i a cartea din mana si o pune pe o noptiera .
- Ti am facut un ceai, beal cat inca e cald . E o reteta invatata de la bunica ce sigur nu te va lasa sa racesti.
Ma uitam la el ca la un inger. Nu observasem in local ca este atat de frumos.
Se uita la mine ca la un obiect foarte fragil .
Niciodata nu am mai cunoscut pe cineva asa grijuliu.
- Beati ceaiul , spuse ducandu si mana spre obrazul meu verificand sa nu am febra . Nu vreau sa racesti.
In timp ce mi beiam ceaiul nu si lua ochii de pe mine.
Ma analiza din cap pana in picioare.
- Stiai ... arati ca o zeita . Ochii tai parca mi strapung sufletul , spune apropiindu se incet de mine .
Se opreste cat sa ne putem privi unul pe celalalt in ochii apoi isi lipeste buzele de ale mele.
Ma saruta apasat apoi coboara cu saruturile pe gat .
Ma priveste iar in ochii apoi ma intinde in pat continuand cu saruturile.
Isi baga mana sub bluza mea mangaindu mi sanul.
Apoi isi da camasa jos lasandu ma sa i admir perfectul abdomen.
O arunca pe jos si vine iar deasupra mea si incetul cu incetul reusind sa mi dea bluza jos .
Saruturile sale tandre ma aduceau in al noualea cer .
Se apropie de urechea mea si mi sopteste
- Nu vreau sa pleci de langa mine.
Eu ii sarut, ii prind capul in mainile mele .
- Fericirea aratata minunat pe chipul tau. Nu vreau sa te pierd... Nu vreau sa pierd un inger.
Hei Hei primul capitol. Ik Ik e naspa si lung da' asta se intampla cand incerci sa relatezi ce ai visat noaptea trecuta.