Începutul

2.2K 50 26
                                    

Buna,sunt Madeline si am saptesprezece ani.Am o boala SCID,sunt alergica la lume.Poate va intrebati in timp ce cititi asta daca exista asemenea boala,de unde vine,etc.Nimeni nu stie ce declanseaza boala.Poate spray-ul care a fost folosit pentru a sterge mobila complet alba din camera mea, vreo mancare,planta sau poate chiar aerul pe care il respir.Dar sa lasam asta la o parte.O sa va fac un mic rezumat al vietii mele.Tata si fratele meu au murit inainte sa aflu ce boala am eu ,eu avand doar 4 luni.Locuiesc cu mama mea in aceeasi casa de 17 ani,dar nu prea seamana cu o casa ci mai mult cu o "fortareata".Nu am voie afara.Adica si aerul pe care il respir trece prin "Camera de presurizare".Totusi nu sunt o antisociala.Am facebook,instagram,etc.Cat despre scoala,am meditatori online.Iar acum ar trebui sa va spun secretul meu.De la varsta de 15 ani mereu desenez un simbol,asemanator cu semnul de pe tasta 7 din stanga sus.Uita-te pe tastatura daca vrei sa afli simbolul.Nu i-am spus mamei sau Carlei.Daca i-as spune nici nu vreau sa ma gandesc cum ar reactiona.Poate ar innebuni si m-ar izola cu totul.Stiu un singur lucru.Noaptea,daca trec mana peste simbol acesta straluceste,iesindu-i conturul in evidenta.Nu stiu daca este de bine sau de rau ceea ce fac.Dar cand desenez,pur si simplu simt o putere venind din acel desen.Lunile trec repede,programul meu fiind aproape neschimbat.Intr-o zi in casa de alaturi se muta o noua familie.Il vede pe el,inalt,frumos,imbracat complet in negru.Poarta un fes pe cap.Coboara din camioneta si se uita direct la fereastra unde este ea.



Hey guys multumesc pentru numarul de vizualizari,sunteti superbi.Cum vi s-a parut pana acum??Spuneti-mi parerea voastra intr-un mesaj,de exemplu daca vreti sa adaug ceva.Thank you again!!

ABSOLUT ToTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum