Je kolem deváté a Sam už spinká a já půjdu taky.Leon stále není doma.Zalezu pod deku a přitáhnu si nohy k tělu.Chce se mi brečet,já chci zpět mýho Leona!Slyším cvaknutí dveří a tak dělám,že spím.Pochvíli se vedle mě prohne matrace.A za chvíli,už slyším pravidelné oddechování.
***
Od doby co jsem přijel,je to katastrofa,nejdřív zjišťuji,že umřel můj kamarád ze Španělska a tak jsem hned druhý den potom co jsem doletěl domů,letěl zase do Španělska na pohřeb.Celý dny jsem mimo a dnes musel jet vyřídit jednu záležitost v práci,což nebylo taky lehké.A navíc jsem včera zjistil,že má Vio ošklivě spálená záda.Nechápu jak se jí to mohl povést si je spálit a navíc ještě tolik.Došel jsem domů a bylo kolem čtvrt na deset,vešel jsem do ležnice a viděl Vio jak spí i malí Sam spal a tak jsem šel taky spát.
Dnes jdu do práce až v jednu.Takže si aspoň užiji chvilku Sama.Hned jak se zbudím,beru ho s postýlky,protože on už nespí.Jdeme dolů do kuchyně, jako první dám najíst Samovi,poté sobě.Nakonec udělám kávu pro mě a Vio.A pak si jdu hrát se Samem.Ten se směje a něco mi radostně žvatle.
***
Jdu dolů po schodech a slyším smích Leona a Sama a pak tu známou vůni kávy.Ihned si sednu za stůl a usrknu si s kávy.Pak vstanu a jdu si dát jogurt.Který mám hned v sobě a tak si jdu vypít kávu.Hrnek od kávy dám do myčky a jdu za Leonem a Samem.Leon dělá ksichtíky a Sam se jim směje.Opřu se o trám a dívám se na ně a přitom se musím usmívat.Je to tak krásný,vidět ty dva spolu.Pak si mě všimne Leon,chvilku se na mě divá a pak se usměje.A pak dál dělá ksichtíky na Sama.Mezitím mi začne zvonit mobil,jdu k němu a zvednu ho "prosím?"
"miluju tě"řekne hlas Nica,panebože.Zavěs,zavěs.Hlasí hlas v mé hlavě a tak zmáčknu červené tlačítko,pro ukončení hovoru.Hotovo.Najednou mi opět začne zvonit,ale tentokrát je to jiné číslo. "Prosím"řeknu
"Paní Violetta Castilo?"řekne povědomý hlas
"ano"řeknu
"jako poděkování za klip,vás zveme za týden na premiéru filmu,příjdete??"
"ano, ráda"řeknu
"dobře,to je vše naschledanou"řekne
"naschle"řeknu a zavěsím.Wow za týden jdu na premiéru.Jsem zvědává co to bude za film,mohla bych si ho zkusit najít.A najednou zaslechnu "A nyní nově na óčku nová píseň k filmu Láska bez hranic.A začne hrát známá melodie a pak slyším svůj hlas,dojdu do obyváku,kde se Leon už dívá.Dohajzlu! Kde je ovladač?? Jdu se podívatna stolek a je tam,natahuji se po něm,ale Leon ho vezme dřív.Dívá se na klip a v jeho očích vidím smutek.Pak klip skončí a on upře své oči na mě. ...Tak dílek je tu.Doufám,že mě v duchu nevraždíte 😂 -Rézi ♡
ČTEŠ
Náš život (Kluk z Madridu)✔
FanfictionPokračování knihy Kluk z Madridu. # 5 v radost 😄 (21.8.2018) # 2 v kategorii violetta (17.2.2019)