-Biramı alıp televizyonun karşısına geçtim. DC yi açmış izliyordum. Sıkılıp kalktım biramda bitmişti, okyanusa evde mi yoksa çıkacağınımı sordum "-Bilgisayarda olucam." dedi. "-Tamam." dedim.Dün gece çok içmiştim götü başı dağıtmışım. Vedatı arayıp nerede olduğunu sordum. "- Yeni araba aldım. Sizin oraya geliyorum." dedi . "-Tamam bekliyorum acele et." dedim. Sokağa 70 model bir DODGE charger girdi. Sesi Sokağı inletiyordu . Araba önümde durdu , camı Vedat açtı "-Mal mal bakıcağına binsene şu arabaya." dedi. Şaşırmıştım bu ya**am bu bebeği nerden bulmuştu. Üsküdara geçeceğimizi orada bir işimiz olduğunu söyledi. 14 dakikada Üsküdardaydık.
Arabadan indiğimde bir bir silahçı dükkanın önündeydik. İçeri girerken etramıa dikkatlice baktım duvarlarda silah resimleri yoktu. Araba ve Manhattan'ın resimleri vardı. Kapıyı açtık içeri girdik, Satıcı Beyaz siyah karışık sakallı uzun saçlı boynunda dövmesi olan biriydi. Vedat adama selam verdi adamın sesi çok iyiydi. Vedat Kendine bir" 357 maglık bir SR 34-6" 6 patlar silah aldı bana doğrulttu . Silahı elinden aldım ve mermileri doldurdum Poligona girip ateş ettim 3 el Silah çok güzeldi ve çok fena tepiyordu. Ben 3 hedefin 1 ni vurdum satıcı adam 6 mermini altısınıda 3 hedefin tam noktasıan sıktı. Bende "st9-9 9mm" bir silah aldım. Gözüme gelen en güzeli o idi. 15+1 şarjör kapasitelydi . Parasını ödeyip çıktık. Telsizde ses soluk yoktu. Vedat emniyete gidip bi kahve içelim dedi bindik gittik.
Gittiğimizde Baş komiserimiz bize dik dik bakıyordu . Beni yanına çağırıp "-Dün gece yine içip sıçık götü başı dağıtmışsın , Kıvılcım dedi ." bir şey diyemedim haklısızın baş köserim dedim. Alın şu dosyayı bir dahada aynısını yapma diyip odasından çıkmamı söyledi. dışarı çıkınca içimden "-Sanane Ya**am." dedim. Vedat dosyaya baktı. Görev bize verilmiş, Rozeti boynuma takıp çıktım. Arabada beklerken radyoyu açtım....
....