I Începutul

41 5 3
                                    

Încă o zi obişnuită.Nimic altceva decât eu care mă pregătesc sa plec la școală.Înainte să plec mi-am verificat rucsacul.N-aş fi vrut sa fiu iar certată de domnul Dalovan.
Aaaa încă nu v-am spus cine e domnul Dalovan?Off...ce uitucă sunt.Domnul Dalovan este profu' meu de matematică.La ora lui totul trebuie sa fie PERFECT dacă nu vrei să te alegi cu un patru în carnet.

☆☆☆☆

După ce mama mea a murit intr-un accident de masină am rămas doar cu tata.Nu a putut accepta faptul că mama a murit aşa că a început să bea.După o lună de la moartea mamei l-am pierdut si pe el din cauză ca intrase în comă din cauza alcoolului.După moartea tatălui am rămas la mătuşa din partea mamei.

Cănd au murit părinții mei aveam doar vărsta de 10 ani.Aşa că am fost nevoită să îmi continui viața, sa termin şcoala, să intru la liceu si apoi urma facultatea

☆☆☆☆

Cănd mă pregăteam să deschid uşa o aud pe mătuşa mea:
-Ashly pleci fără să îți iei la revedere de la mătuşa ta?
Ah...am fost prinsă
-Ăăăă....credeam că ai plecat la serviciu.
-Azi nu mă duc la serviciu.Am decis să petrec o zi minunată alaturi de nepoata mea.
-Nu putem să o lăsăm pe altă zi? Chiar nu mă simt prea bine.

Sincer chiar nu vroiam să merg.Zilele petrecute alături de mătuşa mea sunt un dezastru.Mergem mereu la întălnirile ei cu vecinele de la etajul 6.Mereu aceleaşi poveşti.Am început să mă plictisesc de întâlnirile alea.

-Nu.O să petreci o zi alături de mătuşa ta.Oricum te-am învoit de la şcoală deja.Hai dute sus şi schimbăte în ceva mai lejer.
-Ok...*spun supărată*

Mi-am luat o pereche de blugi albi, un tricou negru,o pereghe de tenişi albi,jacheta pentru că afară era puțin răcoare iar părul mi l-am îndreptat şi l-am lăsat pe spate.
Cobor jos cănd o văd pe mătuşa lăngă maşină aşa cum nu am mai văzut-o niciodată.În loc de o fustă *mai de babe* si un tricou purta blugi negri şi o bluză fară umeri care îi punea în evidența talia subțire.Era şi machiată.Arăta foarte tănără chiar dacă avea 47 de ani.
-Eşti gata scumpo?
-WOW!
-Şi eu sunt gata....mulțumesc de întrebare.
-Arăți nemaipomenit!
-Dacă sunt bătrănă asta nu înseamnă că nu pot să mă aranjez şi eu un pic.Acum haide urcăte în maşină.
-Mătuşă unde mergem?
-Prima misiune: COAFORUL
Într-un sfărşit am ajuns la coafor.
-Ce culoare doriți domnişoară?
-Hmmmm....aş vrea un mov
-Ok.
În timp ce îmi vopseam părul mă sună Ariana cea mai bună prietenă a mea

-Hei Ash!
-Bună Ari!
-Ce faci?
-Mă vopsesc....tu?
-Eşti la coafor?
-Da.Sunt cu mătuşa mea
-Stai!Tu?La coafor?Cu mătuşa ta?Doamna Vanessa?
-Ăăăăă....da..ce are?
-Cum de ai acceptat să pleci la coafor cu mătuşa ta?
-Offff....poveste lungă.Îți povestesc când ne întâlnim.
-Ok....hai că te las.Pa
-Pa

După ce ne-am terminat de vopsit şi eu şi mătuşa ne-am făcut manichiura si pedichiura apoi ne-am urcat în maşină şi am pornit iar la drum.
-De data asta unde mergem?
-Acum mergem la cumpărături scumpo.Excursia încă nu s-a terminat.*spuse chicotind*

După căteva ore de cumpărături am plecat acasă.Când am ajuns acasă era ora 5 aşa că am decis să mă întâlnesc cu Ari.O sun

-Hei Ari!
-Hei!
-Ce faci?
-Bine...tu?
-Eu acum am ajuns acasă și vreau să ne întâlnim.
-Ok. Unde ne întâlnim?
-La restaurantul "Pink and Red"
-Ok.Ne întâlnim acolo într-o oră.
-Super!Pa
-Pa

Am început să mă pregătesc pentru întalnirea cu Ariana.Am făcut un duş apoi mi-am luat o pereche de blugi rupți la care am adăugat o bluză fără umeri care îmi pune în evidență talia.Apoi mi-am făcut un machiaj simplu care nu prea iese în evidență.M-am urcat în maşină şi am plecat spre "Pink and Red". Cănd am ajuns acolo Ariana era deja la o masă mai retrasă.

Hei!Aceasta este prima mea carte şi cu siguranţă nu e chiar reusită.Sper că v-a plăcut primul capitolul😘😘Ştiu că e cam scurt dar promit că celelalte vor fi mai lungi.Îmi cer scuze dacă mai există și o mică greşeală.
Dacă v-a plăcut pănă acum nu uitați să votați şi să ştiți că aştept parerea voastră în comentarii😘😘

Crima lui AshlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum