Mira pov:
Fir-ar el sa fie de copilas neastamparat... Nici macar nu ma lasa sa dorm... Of Doamne, iar mi-e greata...
Ma ridic repede din pat si fug in baie, aplecandu-ma peste toaleta, incercand sa vărs ceva, dar nimic.
De ce nu poate fi o sarcina usoara? Imi mananci zilele, copilasule...Ma ridic de pe gresia rece si ma spal pe fata. E a zecea oara pe luna asta cand mi-e rau.
Ăsta sigur e baiat...
Ma sterg pe fata cu un prosopel pufos si merg inapoi in dormitor.
Nu o sa mai pot dormi, asa ca merg in bucatarie si incep sa pregatesc micul de jun.
Iau din frigider cateva oua, cateva legume si ceva branza plus doua portocale si o lamaie.Fac o omleta cu branza, dupa care o salata de legume si un fresh de portocale.
Merg in dormitor si observ ca Ayan s-a trezit si priveste nostalgic tavanul.
"Iubitule..."
"Da, Mira..."
"Hai sa mancam. Noua ne e foame." spun si vad cum ranjeste bland apoi se ridica din pat si mergem inapoi in bucatarie.
"Miroase bine. Ai gatit?"
"Da. Nu m-a mai lasat să dorm." spun referindu-ma la copilas, iar Ayan zambeste in coltul gurii.
Ne asezam la masa si incepem sa mancam in liniste.Tocmai ce am terminat de mancat si il ajut pe Ayan sa puna vasele murdare in chiuveta. Nu ma lasa sa fac nimic decand am burta cat un balon...
El face tot ce e nevoie...cumparaturi, curatenie, gateste...
Si acum ca ne-am mutat in alta casa, in casuta noastra, Ayan e foarte fericit si eu de asemenea.
Ne lipsesc cei dragi, dar vin in vizita si stau cateva zile, deoarece distanta e destul de mare."Mira, le spal eu. Du-te si mananca ceva dulce. Aseara am cumparat tiramisu, ai in frigider."
"Hm, tiramisu!" spun pifticioasa si deschid frigiderul, luand o portie mare.
"Ia si papă, vreau sa fiti bine. Voi sunteti tot ce am eu mai important si va iubesc."
"Si noi te iubim." zic cu gura plina, iar Ayan chicoteste.
Termin de mancat si ma ridic de la masa, mergand in dormitor ca sa ma schimb.
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni negri si un tricou larg.
Dupa ceva timp, vine si Ayan in dormitor.
"Ayan, se apropie Craciunul, iar eu mai am putin si nasc. Ar trebui sa mergem sa cumparam ceva decoratiuni si chestii de bebe...stii tu: hainute, biberoane, scutece si toate cele."
"Bine, iubito, mergem. Dar imbraca-te bine, e racoare afara." spune el iar eu imi incalt cizmele si apoi imi imbrac geaca.
"Iubito, esti gata?" ma striga Ayan de jos.
"Acum vin." spun si cobor usor scarile, avand grija sa nu cad.Ne urcam in masina si pornim spre Mall.
"Si...ai idee cam ce ar trebui sa cumparam?" ma intreaba Ayan.
"Dap. In primul rand, un bradut, pentru ca acusi e Craciunul. Apoi globulete, luminite si toate celelalte chestii. Apoi, vom cumpara chestii pentru camera lui bebe. Si mai trebuie sa cumparam dulciuri. Eu si bebe vrem inghetata. Aa, si sa nu uit de carucior si patut... Aoleu, Ayan, avem multe de cumparat."
"Scumpo, mai usor. Mai sunt patru luni si jumatate pana nasti. Cumparam deocamdata doar ce avem nevoie pentru Craciun, iar dupa sarbatori, vom face si camera lui bebe."
"Bine... Mai avem mult? Vrem inghetata." spun cu o voce de copilas.
"Acum ajungem. Fetele mele vor inghetata, huh?"
"Da vrem. Dar nu stiu daca e fata, la cat de mofturos e, sigur e baiat."
"Nu stiu...eu simt ca e fata."
"Te-ai gandit la nume?" intreb cat el ma ajuta sa cobor din masina.
"Pai...ma gandeam la Damon pentru baiat si Angel pentru fetita. Iti plac?"
"Da, chiar mult. Dar iti spun eu, e baiat. Si e unul nazdravan rau, abia astept sa nasc."
"Si eu. Sunt mai nerabdator decat tine."
"Nu orea cred." spun si intram intr-un supermarket, uitandu-ne printre rafturi si alegand decoratiuni."Mai trebuie sa luam luminite si dulciuri."
"Sigur, iubito. Orice pentru voi."
Adaugam in cos patru instalatii cu beculete multicolore si apoi a raionul cu dulciuri.
"Ce vreti, iubito?"
"Pai...inghetata." spun si pun doua galetuse in cos. "Apoi ciocolata si napolitane. Bineinteles si biscuiti Oreo. Vafe, batoane de ciocolata, fructe confiate si bomboane." continui si Ayan pune in cos tot ce am cerut.
"Hai sa platim, Ayan. Ma dor picioarele si vreau acasa."
"Acum mergem, scumpo." zice si ne indreptam spre casa de marcat, unde platim tot ce am cumparat.
Asezam cumparaturile in portbagaj si pornim spre casa.Lumee draga, ce faceti? Sper ca nu dormiti... Hai sus, mai e putin si mor, iar voi dormiti?
Nu dorm eu, nu dormiti nici voi. Asta e regula...
Sper ca va place...
Hai ca va iubesc😘😘
CITEȘTI
Alpha Suprem
Hombres LoboDestinul va fi ciudat pentru o pustoaica de 19 ani. La aceata varsta frageda Mira, asa cum o alinta prietenii, ajunge sa fuga de sufletul ei pereche acesta fiind un Alpha. El o iubeste foarte mult si nu renunta atunci cand este incercat de soarta pe...