21.fejezet

190 17 9
                                    

Kristóf az elmúlt napokban nagyon furán viselkedett. Már tudtam mi a baja megint szerelmes. Mit is várhattam volna tőle már megszoktam nem tud érdekelni. De azért valamilyen szinten rosszul esett.
Rachel nagyon sokat van Davevel mostanában. Bella... vele kibékültem de még mindig rossz hogy így hátba támadott. Will is elfoglalt szóval maradtam én és a lovam. Én azért örülök hogy jött három új lány de amikor épp kibékülnék Kristóffal akkor jön egy újabb lány. Lehet hogy az univerzum akarja így hogy ne legyünk együtt igaz mostanában egyre több ember mondja hogy nem illünk össze. Lehet hogy igazuk van. Viszont most jó lehet mindenkinek mert másba szerelmes nem belém.

Mivel szombat volt ezért csak egy órával kellett később kelnem. Megcsináltam a reggeli rutinomat. Aztán lementem reggelizni. Nem sokan voltak ilyen korán lent csak akik maguk etetik a lovukat.
Nagyon reméltem hogy Vanessa nem ma állít be hogy edzünk mert már így is teljesen ki vagyok készülve. Fáradt vagyok és a Kristófos dolog is megviselt azért.
-Katie remélem készen állsz szereztem egy edzőt csak neked úgyhogy gyerünk öltözz mész edzeni.
-Vanessa várj. Nem kéne először megvárni a hétfőt mert még nem vagyok bent a válogatottba.
-Ez igaz. Akkor hétfőn úgyis jön Mr. Duran. Pihend ki magad és hozd a legjobb formád hétfőn.
-Rendben. Megpróbálom.
-Oké szia. Ja és mond meg Kristófnak hogy jöjjön az irodámba beszélni szeretnék vele.
-Rendben szólok neki.

Fölmentem a koleszba szóltam Kristófnak de nagyon kíváncsi voltam miről beszélnek ezért elkezdtem hallgatózni. Tudom nem szép dolog de látszott Vanessán hogy baj van.
-Szia Kristóf ülj csak le.
-Igen Vanessa mit szeretnél? -hallottam meg Kristóf hangját.
-Tudom hogy ti Katievel jártok de mostanában nagyon visszahúzódott. Nem tudod mi baja lehet?
-Én már rég nem Katievel járok.
-Ohh. Pedig szerintem nagyon összeilletek. De most az a lényeg hogy Katienek szüksége van valakire. Kérlek tedd meg érte.
-Rendben.
Gyorsan elfutottam csakhogy amilyen szerencsés vagyok így megbotlottam a saját lábamba és elestem. Nagy mázlimra senki nem vett észre viszont a lábam iszonyatosan elkezdett fájni. Gyorsan elsántítottam a lépcsőig. Ott nem annyira látszik hogy sántítok. Aztán Kristóf kijött az irodából és mivel tudom hogy most egy senki vagyok neki észre sem fog venni.
-Katie várj. -szólt utánam Kristóf
Én csak megálltam hogy ne látszódjon semmi.
-Mi a baj? Látom rajtad hogy van valami.
-Nem. Nem te látod hanem Vanessa. Ha teheted hozzám sem szólsz kerülsz nagy ívben. És tudom hogy Vanessa kért meg hogy szállj rám. Ne kínozd magad.
És itt bukott a mutatványom ugyanis elmenni nem tudok mert sántítok és észre venné. De ahogy tudtam megpróbáltam elszaladni. És most a megszokott dolog sem volt. Hagyott elmenni. Úgy látszik neki sikerült elfelejtenie engem. És ami a legrosszabb hogy Vanessa meglátott. Meglátta hogy sántítok. Gyorsan felfutottam-már amennyire tudtam futni-a szobámba. Bedőltem az ágyba és sírtam. És közben rájöttem arra hogy a jövőmet most buktam el egy hülye elesés miatt. Holnap után jön Mr. Duran én meg kétlem hogy lovagolni tudnék akkor. Vagyis tudnék de kétlem hogy bejutnék a csapatba.

Vasárnap Vanessa elvitt orvoshoz. Az orvost annyit mondott hogy a bokámban az egyik csont hogyha erőltetem a lábam akkor könnyen megrepedhet. Ezért pihennem kell de holnap tuti nem lovagolhatok mert vagy most lovagolok vagy utána többett nem.
-Katie! -kiáltott utánam Vanessa. -Áttettem a találkozást Mr. Drannal péntekre és addigra már lovagolhatsz.
-Köszi. -mondtam kedvtelenül.

Bementem a szobámba de sírást hallottam. Rachel volt az.
-Szia. Mi a baj? -kérdeztem.
-Szia. -mondta hüppögve. -Dave-el most szakítottunk.
-Oh értem nagyon sajnálom.
-Köszi. Lemegyek lovagolni jössz te is?
-Nem tudok max lemegyek egy két trükköt tanítani Varázsnak.
-Rendben.

Lementünk megpucoltuk a lovakat. Rachel felszerelte Donnát én meg Varira raktam egy ínvédőt és fogtam egy futószárat. Én a nyitott pályára mentem Rachel a fedettre.

Egy picit futószáraztattam Varázst utána felraktam egy 70 cm es akadályt és rátereltem a rúdra.
Nagyon ügyes volt. A legnagyobb amit ma ugrott az talán olyan 110 cm volt.

Másnap első órában Vanessaval voltunk. Kihirdette a tavasz köszöntő bált.
-Szóval gyerekek mint hallottátok lesz egy tavasz köszöntő bál. 2 hét múlva lesz. És itt most úgy kell elhívni valakit hogy a fiúnak verset kell írni a lánynak akit el akar hívni. És vagy személyesen adja oda vagy a szekrényébe csúsztatja és ha az utóbbi akkor legyen rajta név. Tehát csak ennyi. Ja és ne feledjétek pénteken jön a válogatott edzője.

Óra után a szobámba mentem fel átöltözni. Mivel én ma meg holnap még nem lovagolhatok ezért ma csak lefutószárazom Varázst amíg a többiek edzenek.

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a fejezet.
Boldog újévet kívánok mindenkinek! Bízom benne hogy mindenkinek jól tellik a szilvesztere.

Jövőre találkozunk 🎉🎊🎆🎇

Legenda És Szerelem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin