03:41

315 59 17
                                    

taigi, šiandien buvau nuėjusi į tavo namus. man pasakė, jog tu pabėgai iš namų ir jog policija tavęs neieškos, nes tu jau esi pilnametis ir esi atsakingas už save... zach, kas nutiko? kodėl išėjai? kodėl drįsai palikti mane vieną šiame pasaulyje? žinai, jaučiuosi kvailai verkdama ir kalbėdama į tavo balso paštą, kai tu turbūt to neišgirsi, bet aš noriu išsikalbėti kažkam, ir vis dar nenustoju tikėtis, jog šį pranešimą išklausysi. ak, kalbu taip, lyg tu jau būtum miręs ir niekada nebesugrįši, tačiau... tačiau aš iš visos širdies tikiuosi, jog tu grįši pas mus, pas mane. vis klausiu savęs, kodėl taip pasielgei. man kyla pačios bjauriausios mintys ir aš tikiuosi, jog tau viskas gerai. tikiuosi, kad persigalvosi ir sugrįši, jaudinuosi ne tik aš, žinok tai. labai tavęs pasiilgau. žinai, nebemiegosiu per tave naktimis, nes tu nebepalinkėsi man labos nakties.
jaučiuosi siaubingai. ar tai susiję su manimi? nes kitaip, neturiu net menkiausios idėjos, kodėl tai padarei...
ir dar. aš... myliu tave. nutariau tai pasakyti bent dabar, nes niekada neturėjau galimybės tau to pasakyti į akis. nenustoju tikėtis, kad vis tik išgirsi šį balso pranešimą ir grįši pas mane. patikai man dar nuo darželio, turbūt tu to nepastebėdavai. bet dabar kaltinu save, jog tai slėpiau per ilgai, kadangi tai gali būti tavo dingimo priežastis. ...nebeturiu ką pasakyti. tiesiog tikiuosi, jog tau viskas gerai. tikiuosi, jog nors tu miegi kur nors ramiai, negraužiamas fakto, kad nepalinkėjai man labanakt. labos nakties, zach.

Palikau tokią gan neaiškią pabaigą jūsų teismui, vaizduotei ir viskam kitam - jums spręsti, kas nutiko Zach pabėgus :) labai dėkoju tiems, kurie skaitė, man tai labai daug reiškia ❤

why'd you only call me when you're high // z. abelsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora