In Front of The Cameras

1.9K 141 35
                                    

Platinová blondýnka si do ruky vezme beauty blender v levandulovém odstínu fialové a nanese na něj trochu světlého makeupu, než ho přesune k Louisově tváři. Modrooký chlapec, jako vždy, zkroutí obličej v znechucené grimase, nad čímž se Lou, jeho maskérka, zasměje.

,,Stejně nechápu, na co ti dávám ten makeup, když z tebe za pár minut steče zase dolů," povzdechne si Lou a jemnými tahy začne světle hnědý krém nanášet na Louisovu hydratovanou pokožku.

,,Já říkám celou dobu, že bys mi ty sračky na ksicht patlat neměla. Ne, to jen ten debil James na tom trvá. Děláš to naprosto zbytečně," zavrčí brunet a blondýnka mu šťouchne do tváře, aby mu hlavu dala rovně.

,,Já vím, Louisi, ale dívej se na to z té lepší stránky. Za tenhle film budeš mít obrovské peníze, proto nesmíš nijak odporovat a hlavně to nesmíš posrat. Jestli se Jamesovi, nebo komukoliv ze štábu, nebude líbit to, co tam budete předvádět, tak si vyberou jiné herce a ty přijdeš o peníze a zhorší se ti hodnocení. To by mohlo znamenat i to, že bys přišel o několik nabídek," začne ho Lou poučovat a brunet celou dobu jen naštvaně špulí rty.

,,Já? Posrat něco? Lou, ty děláš, jako bys mě neznala."

,,Tobě to ego jednou přeroste přes hlavu."

,,A s kým mám dneska vůbec natáčet? Koukal jsem se do scénáře a žádné jméno tam nebylo," Louis nespokojeně mlaskne a prohrábne si vlasy, za což ho Lou pleskne přes ruku a modrooký chlapec s úšklebkem ruku stáhne zpět do svého klína.

,,Tak asi je nějáký důvod, proč tam to jméno není napsáno. Management toho kluka na tom trval."

,,To je ale pěkně blbý management. Mám šukat s někým, o kom ani nevím, jak se jmenuje? Pěkná kokotina, fakt. A aby toho nebylo málo, musíme mít na očích černé pásky. Řekni mi, kdo s někým, koho nezná, šuká se zavázanýma očima? Jak se do mě asi trefí, když hovno uvidí? James taky postrádá nějáký to logický myšlení, se mi zdá," brunet zavrtí hlavou a platinová blondýnka si povzdechne, než do ruky vezme pudr.

,,Musíš to tak rozebírat? Prostě spolu budete spát, natočí se to a až bude James spokojený, tak se seberete a půjdete domů. Jednoduchá věc. Obličej máš sjednocený a neměl by se ti na kameře lesknout. Tady moje práce končí a ty teď máš pět minut na to, aby ses psychicky sebral a vydal se na plac, kde si přes oči natáhneš tu zpropadenou pásku a budeš pracovat," Lou si všechna malovátka pečlivě uloží do svého kosmetického kufříku a poté odejde, nechávajíc tam Louise samotného.

Modrooký chlapec se opře ve své točivé židli a nohy si vyloží na stůl. Zakloní hlavu a podívá se na bílý strop, kde se mírně houpe stříbrný lustr. Na stole mu zavibruje mobil, proto si ho vezme do ruky a odemkne, aby zjistil, že mu přišla nová zpráva od operátora. Mobil položí zpět na stůl a zadívá se na černý rámeček s bílými ornamenty, který stojí hned vedle stojánku s propiskami.

Pousměje se, když očima přelétne přes zářivý úsměv svého bývalého nejlepšího kamaráda. Miluje ho. Už tehdy, když ještě byli kamarádi, ho celým srdcem miloval, ale nikdy nebyl dost odvážný na to, aby to sám sobě, nebo dokonce Harrymu, přiznal. Do teď Louis lituje, že mu to nikdy neřekl, protože to klidně mohlo být jinak.

Tehdy, před dvěma lety, se pohádali, protože mu Harry řekl, že podepsal smlouvu se společností, která natáčí pornografické filmy. Louis věděl, že má zelenooký chlapec rád sex, snad každý druhý den si k sobě totiž vodil nějákou společnost na jednu noc, ale mrzelo ho, že to s ním Harry dřív ani neprobral, než udělal tak velké rozhodnutí.

Ale kde je teď on sám? Ve své šatně na kožené židli, čekající, až bude muset jít do obrovského studia, kde se nechá ošukat nějákým týpkem, přičemž budou muset mít oba černé pásky přes oči. Fakt výhra.

In Front of The Cameras (Larry|CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat